Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 December 2012

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jen kijk je wel uit

Van te weinig slaap kun je hyper worden nl

en das een grote valkuil voor trek in alcohol..

Hopelijk slaap je straks nog ff wat.

Heeee Akkie:sun:

Leuk je ff te zien.

Ik zeg ff want ga nu doese en ben straks nog heeeeel ff terug voor ik ga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie genade Aak, dan mag je zeker blij zijn.

Je zult wel aardig wat blauwe plekken hebben.

Mij moeder was ook zo'n brokkenpiloot, hoevaak we die wel niet van onder aan de trap hebben moeten oprapen, en dan had ze echt niet gedronken hoor, gewoon haastig en aardig wat spullen tegelijk mee naar beneden of boven willen nemen.

Later bleek dat ze in ieder geval één keer is blijven doorlopen met een gebroken elleboog en ook een keer een gebroken iets in haar schouder heeft gehad.

Het heeft er wel voor gezorgd dat ik altijd heel voorzichtig met trappen ben, altijd een hand aan de leunig houdt.

Pff, Aakie, wees maar blij dat je er heelhuids van af bent gekomen...

*

Jen, hartstikke leuk, je had de smaak te pakken he? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JIj ook een goedemorgen Hanneke.

Luitjes ik ga richting douche, anders ben ik niet op tijd straks op mijn afspraak.

Tis hier nu droog gelukkig, hoop dat het dat ook blijft tot in ieder geval half twaalf, dan kan ik weer naar binnen ongeveer:P

Maak er een mooie dag van, misschien kom ik nog wel even binnenwippen in de loop van de dag.

Jen, volgens begin jij nu te gapen.

De nacht die duurde best wel lang.

Misschien toch nog een uurtje slapen?

Geef ik je een dagzoen op je wang :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

Hanneke

mark

Erik

Ook ik heb het weer eens druk, een grote puzzel vandaag oftewel een IKEA in elkaar zet kast. Het is goedkoop en mooi als ie af is maar dat ik elkaar zetten Brrrr! Succes iedereen en maak er een mooie dag van. CU

@Akelei, neem lekker een warme douche en doe het lekker rustig aan vandaag...en morgen....hoop dat de plekken van de val snel over zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

Hanneke

mark

Erik

Gaby

Goedemorgen Allen,

ik zet mezelf ook maar even bij het dagpact,

ik heb nl nu al dorst :angry::devil:

dus ik ga nu eerst maar eens even naar de drogist om de laatste

Sint inkopen te doen, heb ik even afleiding,

alhoewel ik niet vrolijk wordt van de december versieringen

(me, don't like kerst :( )

Heb een fijne dag Frummers!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal, daar gaan we weer voor een droge dag. Moeilijk, dag twee; slecht geslapen, wakker geworden met trek, buikpijn, duf hoofd, ben verdrietig en boos, onrustig en denk maar een ding: ik wil niet drinken. Het gonst door mijn hoofd heen. Ik mag alles van mezelf behalve dat. Moet nog een hoop achterstallig huishouden doen, aanwezig zijn voor de kinderen, een keer naar buiten toe en dan ga ik maar meteen de oxazepam halen, die ligt al een paar dagen te wachten in de apotheek. En Jen: ik heb wel degelijk last van mijn katholieke opvoeding; ik was als kind erg beïnvloedbaar door die zielige verhalen. Ik dacht altijd dat ik mezelf moest wegcijferen, vooral lief moest zijn, voor iedereen klaar moest staan en voor iedereen begrip moest hebben. Om maar niet te spreken over wat men van vrouwen en sex zei. Mijn kind doet binnenkort de communie en ik probeer heel duidelijk te maken dat het niet alles letterlijk moet nemen en dat er ook ander geloof bestaat en dat God in ieder van ons zelf zit en dat dat misschien wel een vrouw is, of moeder Aarde of noem maar op. Tja, ben verder niet zo in de mood om er dieper op in te gaan. Ben zo bezig met mijn strijd........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...