Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Moggeuh Igor, kan ik je mok weer es vullen ? pak ik um nog in ook , tis alweer zo lang gelee enslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Wow, alles alleen te verkrijgen bij I... tss, das niet handig Diesel, das rampzalig dus.... Maar wel gezellig he? Aak, tijd is om, aan de dweil jij, ook al vergaan we de 21e, kunnen ze nooit zeggen dat het een zootje bij je was, hahaha.. Luitjes, ik ga er ook vandoor. Ben blij dat ik toch nog even gezellig heb kunnen kleppen hier, eerste drie kwartier was maar een dooie boel... Maak er een mooie dag van allen, het leven is al kort genoeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 zeggen ze dat niet ieder jaar? dat de wereld vergaat??? nou dan ga ik vandaag ook maar niet werken. krijg dan toch geen salaris meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Tuurlijk, ik ga, komt Hannah binnenzeilen:P Hannah... ook een goede morgen en een fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Voor Vonn een wit eitje dan?? of was dat met eieren een ander feest ?? mmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Goeie morgen allemaal. Voor de mensen die vanavond moeten rijden. Kijk uit want het gaat sneeuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 lekker diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 DAGPACT: Hanneke Wijnand AlbertLytse mirandaigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Is er nog koffie? Dan lust ik wel een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 ik heb nog wel een bakkie voor je bollie, ik krijg er toch nog een van diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Goedemorgen, wat is het kouhoud. Even snel de kachel een graadje hoger en maar een bakje kofiie. Brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ha lekker Igie. Een lekker sterk bakkie. Goeie morgen Tinus. Ja het is kouhoud en ik moet dadelijk werken. Bij ons op de basis wordt de kachel nooit zo hoog gezet, dus me maar wamme aankleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Bol, ik ben geen koukleum maar vannacht had ik het ook al zo koud. Kan het maar niet warm krijgen, geslapen in mijn joggingpak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Hannah, ik zal eens overwegen er een te kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Een overzicht van wat ik de afgelopen maand ongeveer NIET heb gedronken... :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: :wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine: :wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine: :wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine: :wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine: :wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine::wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 vraag hem nog gauw aan sinterklaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 nou sieraad da's een heleboel calorietjes bespaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 .... vandaag dus een maand nuchter... Jeuy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 proficiat sieraad. koop jezelf een mooie bos bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Goed gedaan Sieraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Joh Tinus dat meen je niet? Ik heb een electr.deken op een tijdschakelaar, dan is het lekker warm als ik m'n bed in duik. Die dingen zijn niet zo duur hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 AAK en nu gauw aan de poets anders zit je je vanavond te schamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ik ben werken mensen, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 goeiemorgen mensen wat zijn jullie druk met schrijven zeker de zenuwen voor Sint? Ik heb voor het eerst sinds 10tallen jaren mijn (spinning)schoen gezet op de sportschool, benieuwd of ik vanmiddag op één schoen spin. ff bijlezen maar weer en meteen door te fietsen, maatje en ik treffen hetv weer met het weer:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 een goedemorgen voor iedereen! kind weer naar school, kadootjes ingepakt en gedichten geschreven. Nu eerst een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden