Spring naar bijdragen

Woensdag 5 december 2012


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik heb voor het eerst sinds heel lang weer gedroomd en kan het me nog herinneren. Heel vreemd, huis van recent overleden oma waar ik met ruim 30 mensen sliep omdat we de volgende dag op reis zouden gaan. Is een klein huisje dus alles lag vol slaapzakken en ik lag buiten in de tuin en het regende. Andere mensen waren een doorsnede van kennissen, klasgenoten van middelbare school, HBO en van de vereniging waar ik lang lid van ben. Hadden lange gesprekken over de middelbare school en de andere tijden waarin we elkaar kende. Ging over zelf ook onzeker zijn en de meest brutale mensen kwamen toegeven hier ook last van te hebben. Toen kwam de wijn op tafel, ik nam ook een wijntje voelde me even schuldig omdat ik op ADB beloofd had niet te drinken...maar volgens mij heb ik het niet opgedronken maar vergeten tijdens de boeiende gesprekken. Ik kon maar niet slapen door de drukte in huis en de regen buiten. Vervolgens moest ik een toilet zoeken die ik niet kon vinden in huis van oma (wat ik al 35 jaar ken) en toen werd ik wakker met hoge nood.....Maf mens ben ik ook met zulke vreemde dromen.

Meestal ga ik op reis in mijn droom de volgende dag maar dan gebeurd er van alles wat me bezig houdt en is de nacht niet lang genoeg om op reis te gaan. Ben de laatste tijd ook bezig sociale contacten weer aan te halen van tijden uit mijn totale schooltijd en mensen die ik >5 jaar niet gezien heb...ook wel goed dat er wel drank in zat, in die droom maar het opdrinken helemaal geen hoofdzaak was, was geen drankdroom, drank was helemaal irrelevant. In die zin hoop ik dat het een voorspellende droom was :)

Goede morgen iedereen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen haar vader wist ik wel eigenlijk maar afscheidsbrief deed me denken aan weggaan en er kon me niks te binnen schieten over weggaan. Het is vroeg, ik maakte de link nog even niet dat een afscheidsbrief ook een in memoriam kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Moet me voor gisteren nog droog afmelden. Kan vandaag nog geen Dagpact ontdekken. Dus open ik maar even.

Ik wens iedereen een heel fijne dag. Ik doe niets aan Sinterklaas in mijn eentje. Niet zielig hoor. Oja, ik heb wel pepernoten.

DAGPACT:

Hanneke

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...