kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goedemiddag, Heb net even een uurtje geslapen, wat knapt een mens daarvan op:rose: Hier nog geen sneeuw, echt jammer. Aan de andere kant, moet vanavond nog de deur uit dus geen gladde wegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goedemiddag allen, Hier een hele rare dag. We hadden boodschappen gedaan en zaten te eten, toen de tandartsenpraktijk belde. Ik werd toen 5 min. geleden verwacht bij de mondhygiëniste en aansluitend de tandarts! Tegenwoordig heb ik zo weinig afspraken dat ik vergeet in mijn agenda te kijken! Manlief heeft me als een haas in de auto gebracht en alles is goed gekomen. Wat een muts. @ Madeleine: ik hoop dat je morgen al antwoord krijgt. @ Lavendel: kop op. @ Wijfie: fijn dat je nu hulp krijgt. Nu doorzetten hè. Ik ga nu rustig aan de rest van de dag beginnen. Wat een stress ineens. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Lytse, dat had mij ook kunnen overkomen, nu maar even ontstressen dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Wijfie, dat hadden we hier ooit ook. Tot ze besloten dat alle supermarkten van de grote Brabander moesten worden. Maar we hebben er een Xenos voor teruggekregen. Dus echt klagen kan ik niet. Kleine boodschapjes doe ik altijd te voet, maar een 4 pack cola is heel onhandig dragen. Dus dan maar even de auto. Inmiddels terug van de supermarkt. Wat een glibberboel op hun parkeerplaats, daar is de mijne nog niets bij. Heb Chili Con Carne ingrediënten meegenomen, evenals ingrediënten voor mijn versie van de Mexican Pizza. De rest, qua eten, heb ik wel in de diepvries (zuurkoolstamp, andijviestamp, Bami (stamp, want ik kook de Bami altijd te lang), Bolognesesaus, boontjes met spekkies, aardappelpartjes etc.) Snap niet waarom de supermarkt de conserven bij de tijdschriften en het bier heeft gezet. Dat vind ik nog steeds onlogisch. Moest dan ook twee keer door de rij heen. Eerst voor de Mais en daarna nog eens voor de Bruine Bonen. Maar ik heb voor een week boodschappen gedaan, dus in principe hoef ik ook een week niet naar de supermarkt. Geen bier meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Zon, waar gaat de reis naar toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 TopMadeleine, dat wordtdus een week niet drinkenB) Kame, we gaan naar Cambodja. Durf me ernu weer op te verheugen. Helemaal rustigishet nognietbij zoon,maar gaat wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 TopMadeleine, dat wordtdus een week niet drinkenB) Kame, we gaan naar Cambodja. Durf me ernu weer op te verheugen. Helemaal rustigishet nognietbij zoon,maar gaat wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Zon, het is je van harte gegund, geniet ervan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Ok, drie keeris scheepsrecht. Iedere keer bericht weg,brrr TopMadeleine, dat wordt dus een week (of langer) niet drinken!!! Kame, we gaan naar Cambodja. Durfme er nu weerop te verheugen.Gaat wel wat beter met zoon nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Je hebt er duidelijk zin in Zon:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Zon, dat was wel de insteek van mijn weekboodschappen doen. Cambodja, end weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Dat Duiveltje ken ik. Zei mij vanmiddag dat ik toch niet door ben, dat ik te dom ben voor de functie (waarvan ik ook zeker overtuigd ben), en dat ik daarom wel kon drinken. Maar heb mezelf er op het eind weer mee, dus maar niet geluisterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Wijfie en madeleine goed gedaan!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 middag!! mensen, ik heb het zo koud!!! wat ik ook doe ik word niet warm een lekkere grote pan snert staat te pruttelen. en vanavond om 20.. naar het parkschouwburg hier samen met m'n skone zus Ruben Nikolai die komt, dat word lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Neem een het douche Lenie of ga in bad. Veel plezier vanavond! De recensies waren niet zo goed maar recensenten hebben vaak een andere mening als het publiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 we zullen het zien, we zijn alle 2 wel droog...., dus het zal wel goed komen. ik hoop alleen dat de sneeuw nog even op zich laat wachten *woord aangepast, weet niet of het mag* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goeiemiddag allen! Lenie, veel plezier vanavond. En nu heerlijk aan de boerenkool! En morgen de kerstboom opzetten, ik heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Jij ook al Lenie ik heb het ook ontzettend brrrrrr. En Kwiebus mijn kater is stront verkouden. Ja ons Zonnetje bekijkt het goed, die gaat lekker naar een warm land, wij moeten het doen met een warm bad. Nou ja ook niets mis mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Laat ik jullie alsik terug ben, van mjn zon genieten. Beloofd. Ik ga zo de verwarming aandoen! De hele dag nog niet aangehad. De zon scheen naar binnen. Heb je het alweer warm, Lenie en Bolletje. (aangepast, typen op tablet lukte niet zo goed) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 moest heel hard lachen om die bami"stamp"van Madeleine Kostelijk gewoon!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Wij mogen vanavond weer naar de hondentraining, zal ook wel kkkoud zijn. Zo eerst maar aan de snert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Hoe is het nu verder met je Zonnetjes? Is alles nu weer een beetje beter met je? Ik bedoel zijn de spanningen nu wat minder nu het duidelijk is omtrent je zoon? Zou wel erg fijn zijn als je zonder erge zorgen op vakantie kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Dag allemaal, Wijfie en Madeleine: goed gedaan! Ik doe ook altijd boodschappen voor een hele week. Vandaag had ik de "35% korting" race! Mijn man wees allemaal dingen aan waar óók korting op zat! Toch maak ik graag gebruik van die aanbiedingen! Na mijn tandartsperikelen ben ik naar bed gegaan en kan er nu weer tegen voor de rest van de dag. Hier vanavond sla en hamburgers met, je raadt het al, 35% korting! @ Zonnetjes: welverdiende vakantie. Geniet van die tijd. Wanneer vertrekken jullie precies en hoe lang blijf je weg? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Nou daar heb je een hele goeie Madeleine. Die houden we er in. Mensen die moeite hebben om langs de drank rekken te lopen zouden er heel goed mee geholpen worden als ze één x per week boodschappen doen. Als dat kan tenminste. Het zou toch een heel stuk helpen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Originally posted by: bolletjeHoe is het nu verder met je Zonnetjes? Is alles nu weer een beetje beter met je? Ik bedoel zijn de spanningen nu wat minder nu het duidelijk is omtrent je zoon?Zou wel erg fijn zijn als je zonder erge zorgen op vakantie kan gaan.De spanningen zijn minder Bolletje. Maar niet omdat alles duidelijk is. BIj de echo waren geen galstenen te zien!!! Ook verder in de buik niets te zien. Hij heeft medicijnen tegen de misselijkheid gekregen. Gelukkig is hij daarna naar de huisarts gegaan, die vond dat zijn darmen opgezet waren. Hij heeft laxeermiddelen gekregen. OVer twee weken heeft hij weer contact met de oncoloog. Het blijft dus een bijzonder kind, pardon man. We gaan dus a.s. woensdag weg, tot begin januari. Telefoon, tablet mee zodat we contact kunnen houden. Ik ga redelijk gerust weg. Als het echt iets ergs zou zijn, zou er nu verder onderzoek gebeuren. Weet je, eigenlijk leven we altijd met op de achtergrond dat het nu, morgen of over ??? jaar mis kan gaan. Het was nu weer op de voorgrond. Op de een of andere manier kan ik gelukkig ook genieten. En het een tijd "vergeten"Fijne avond, vertroetel Kwiebus maar lekker. Moet je zijn neus afvegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden