Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: Johan WHoi Gunn, g'feliciteert met je maand. quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 straffe gast jij gunn. RESPECT Goeienavond iedereen, blij er weer bij te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Hey Rekel welkom terug. Ik hoop dat we weer wat meer van je gaan horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Bolliewollie, ja, up's and down's he gisterenavond zwak moment, net zoals mijn leven. ondanks ik dit forum soms te tijd ontbeert kom ik altijd steevast terug. cava jij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gunn 1 maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Will, tof je weer hier wat vaker te zien! Gestopt, haha dat was niet de bedoeling hoor, met mijn voorstel van een pact op 12/12/12. Wijfie, jij gaat ervoor he? Volgens mij is er vast belangstelling voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik moet hier gelijk de pompiers uitrukken naar een schip in nood. Latersssss xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ja! Jelle in India. Gelukkig staat de tievie nog.... Bedankt voor alle verhuiswensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gunn, goed man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @Lytse, Ik heb niets gehoord van/en over Apple geen idee hoe het met haar gaat ben zelf overigens ook wel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 gunn super van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @Gwen, Gaat de verhuizing vlotjes? Je zei laatst dat de woning kleiner is dan de vorige. Dat is toch niet uit noodzaak, wel? Je hoeft niet in details te treden, hoor. Dat gaat mij verder geen ene bilnaad (mag dit?) aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Johan, pasta met biefstuk= ok. Saus uit een potje niet! Ik hoop dat je het nog niet gegeten hebt, weggooien die handel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @Rosa45, Tomaten uit blik, kan dat wel? Volgens de verpakking zit er niet meer in dan tomaten (dúh!) en zout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Alcoholvrij bier uit blik...ben er nog niet slecht van geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Saus uit een potje gebruik ik ook wel af en toe, tomaten uit blik ook. Heb er niets van gekregen, misschien mijn grijze haren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Heb nu nootjes uit een zakje, smaakt niet verkeerd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gunn, verse tomaten genieten toch de voorkeur. Huttula, alcoholvrij bier uit blik is ok. Kameleon, je geeft het zelf al aan, grijze haren krijg je niet zomaar, komen dus uit blik/potje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 hahaha ben blij dat mijn blikje goedgekeurd is De meeste haarkleuring komt uit een zakje,potje of tube...ohoh probleempje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 En ik maar denken dat grijze haren komen van zorgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Je haar kleuren met Henna misschien en optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ai, ik voel me klem gepraat, exit Rosa:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 grijze haren komen nooit van nootjes...dus eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 LOL:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Och Rosa het komt met ons wel goed, ooit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden