Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @Jane4, Beth Hart. Als 't niet uitverkocht was, had 'k serieus overwogen om samen met jouw te gaan. Was wel goed voor me geweest, er even uit. Danke schön, Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Welterusten Madeleine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jane, ik ken ook alleen de ballads, je hebt lekker meegedreund! Slaap wel, Madeleine. Ik ging een uur geleden al opslomen. Toedels!` Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 was wel een hele reis dan hoor voor die paar uurtjes, maar je hebt een uitje wel verdiend ook (ik had dit als verjaardagskado van mijn volley vriendinnen) misschien komt ze nog in de buurt? Ze is elk jaar in Ned. begreep ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik krijg ineens van Lytse en gwen de postings in mijn gewone mailbox, en van de rest niet, ra ra????? maar eens in profiel kijken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Truste Gwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 nou ik heb een abonnement opgezegd via dashboard hopelijk is het nu in orde. nu ook maar even boekje mee naar bed nog te hyper om te slapen. welterusten voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Welterusten Jane4! En ik ga ook mensen. Gute Nacht, Alle! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Het is al goedenacht inmiddels! @ Gunn: we zullen doorgaan.... Knuffel van me. De eerste maand zit erop. Gefeliciteerd had ik je al. @ Madeleine: vroeger kreeg ik van mijn vader op mijn kop, omdat ik hem niet feliciteerde met de verjaardag van mijn moeder! Het is van alle tijden en heeft niets met je karakter te maken. Als je al iets verkeerd doet, dan heb je dat vast van je vader geërfd. @ Erik: zo druk. Prima dat je niet eens aan drank gedacht hebt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Mooi, Jane, the bowels will settle. Slaap lekker, allemaal. In de slaap plegen volwassenen het wel droog te houden. De infantiele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Fijn dat je concert zo de moeite waard was Jane! Je bent niet in de verleiding gekomen om bier te drinken met die muntjes? Dat van die postings in je gewone mailbox snap ik niet. @ Gwen: sterkte met je rug voor de laatste loodjes. @ Haddock: gezellig je weer te zien! @ Truitje heeft het droog gehouden en Rosa ook! Goed gedaan dames! Nu ga ik echt slapen. Morgen een gesprek over schoonma. Ze moet gaan verhuizen naar een psycho-geriatrische afdeling! Dat zal wat worden. Ik heb het weer droog gehoiuden. Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ohhh jammer dat je al weg bent Gunn want er sijpelt helemaal niks doorheen serieus niet. Ik ben alleen maar blij voor je dat je deze maand gehaald hebt. En ik geloof erin dat zonder drank je je beter zal gaan voelen op de duur. Echt 100% gemeend was het..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Avondeten nu pas op, storm op de haven, me like. druk druk druk geen drinken hier, alhoewel ik er niet nee tegen zou zeggen (me bad), maar een goed gesprek met de vriendinnen legt een nieuwe horizon voor me open, pfff (i heard it all before) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 een goeie nachtrust allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Mijn vraag over VM blijft onbeantwoord blijkbaar. De andere ook ? Eén eerlijk vraagje aan Johan W. Ben je WingChun van vroeger ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden