Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 - zit een zak chips te verorberen - :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 LOL Tatum. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Sloppel truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Doeg Borrie, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kameleon en VM van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 He Esperanza! Hoe is 't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Dag allemaal, Even melden dat ik een tijdje weinig of niet op het forum ben. Ga op vakantie, weet niet of er wifi is. Als het kan meld ik me. Tot latersss:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Waar ga je naartoe zonnetjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hey Jenneke, het ging een tijdje goed. Allez, een week of drie dan. Ik vind het vervelend elke keer binnen te vallen wanneer IK ........... Hoe is het met jou ? Én, met je beoogde december werk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Dat zal januari worden. Ziekenkasbureaucratie ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 We gaan naar Cambodja, Jen. Spannend, maar wel heel leuk. Sterkte met alles , ik hoop dat alles rond je werk gauw geregeld is. Het gaat goed met me Dinah. Met jou ook, dacht ik. Nog even en dan kunnen jullie Maya ophalen he. Veel geluk met haar. Liefsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Peepz, ik meld me droog af en duik mijn bed in. Weltrusten! En omdat ik het een schitterend nummer blijf vinden: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Oh tof, zonnetjes. Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Doen we jen. Jij rustig aan he, verwerken kost tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 nog even wuiven naar zonnetjes!! geniet er heel hard van hoor! truitje iedereen een warme nacht! hier vriest het buiten, zo lekker is het binnen, diep onder de wol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Een grote zwaai met mijn zonnehoed terug , Lavendel. Hou je taai en tot laterssssss:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Zwaai zwaai Zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 En nu ga ik echt naar bed, moet vooruit slapen. Morgen in het vliegtuig slapen zal niet zo lukken. In onze tijd landen we om twee uur in de nacht! Liefsss, goede tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Was ook voor jou bedoeld, Gwen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 fijne tijd Zonnetjes en vooral: weer veilig op honk komen meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Zonnetjes, veel plezier op vakantie! Ik meld me droog af. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Lijk Heintje wel, echt de laatste, doen we jane! Tot volgend jaar. Wijfie sterkte morgen, goed hoor dat je deze stap gezet hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ik duik ook mn mandje in Wijfie toi toi toi het gaat anders dan je bang voor bent misschien en valt vast mee je bent voorbereid en bereid ervoor te gaan zet m op he! truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 doei woei :rose: kssssttt naar bed jij doen we wie er het eerst inligt:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 is me ontgaan wat je gaat doen wijffie? iig sterkte ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden