lady jane Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 tijd om de pc te minderen voor nu;) slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Mijn vader stopte ooit ook na 40 jaar shaggies Hij heeft er nooit meer naar getaald Vanaf dag één, nooit gehoord Het was een feest Ik zou het nu heel raar vinden Hem mét te zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Da's karakter, Mai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Dus, ik heb zoiets van mijn tijd komt nog wel En anders maar niet No struggle no more Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Welterusten, Jane4! Nog steeds je thee drinkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Oh 't is aangekondigd, nog niet uit. Ik dacht al aan een eindjaarskadootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: haddockDa's karakter, Mai!quote> Wat?Die Javaan?Of dat feest? Sjagrijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Je stokouwe, ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: erikIk heb er de afgelopen weken over nagedacht of het wel slim is om nu te stoppen met roken maar ik verhuis over een paar dagen en wil eigenlijk echt niet meer roken i mijn nieuwe huis en ook niet op balkon meer. Ik hoest als een oude vent als ik mijn bed uit kom. Ben nu 4 of 5 keer eerder gestopt (tel een beetje kwijt, wordt oud!) Drie dagen is echt vervelend en na een week stoppen valt het een beetje mee. Gute nacht Freunde... eine letzten Sigarette ohne Glas im Steh Trust Xquote> Wass ich noch zu sagen hatte, dauert eine sigarette...Mooi radio programma was dat. Wat word ik oud!Als iemand zich zorgen mocht maken, het gaat goed met mij.Er is alleen zoveel aan de hand dat ik even niet weet hoe ik dat op het forum moet plaatsen.Maar..... weer 8 dagen droog.Knuffels voor allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Tsja, da's me d'r één Een ras echte Kom uit een goed nest Kan niet misgaan De piepjonge knar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Mooi MM! Maakt niet uit wat en hoe Dat telt voor jou Goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: marjoNo struggle no morequote> This means constant struggle.De driedubbelleontkenner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 @Jen, Syberia I & II samen met Amerzone (alledrie van Microids en van de hand van Benoit Sokal) zijn nu in een bundel heel goedkoop te vinden op internet. Je kunt ook wachten op de nieuwe adventure The Cave van Double Fine Production. Tim Schafer en Ron Gilbert (beide van Lucas Arts; makers van de Monkey Islands Series) werken eraan. Verwacht in Januari 2013. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: MMWass ich noch zu sagen hatte, dauert eine sigarette...Mooi radio programma was dat. Wat word ik oud!quote> Het IS, nog steeds, oudste radoprogramma, denk ik?Iedere avond van 11 tot 12. radio 1!De ploegendienstert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: akeleiHi SpikeHallo MoesWelkom op het forum Zonder de knuppel in het hoenderhok te willen gooien ( vind het wel een hele leuke woordspeling zelf) maar wat is het verschil in dierenleed tussen nertsfokkerijen en (plof) kippen en kippentransport?quote> ach over plofkip wordt al een boel aandacht gegeven en terecht, want is het wel gezond etc etc etc. Waarom wil je weten of wat het verschil is ?Ik had het over nertsenfokkerijen en waarom moet er dan weer de plofkip ofzo bij gehaald worden Aak?Trap je in "hun" verdeel en heers spelletje?Ik an je veel vertellen over nertsen, minder over kippen, daar zijn andere voor.Er komt een eind , aps over 12 jaar , na nog miimaal 72 miljoen vergaste lijken, aan dit stuk dierenleed in Nederland, en denk je nu echt dat de plofkippen zich er ellendiger door voelen dat het voor hen nog niet beter is door dit besluit. ?Kortom appels en peren vergelijken.Jij wilt geen diskussie, maar haalt hem juist aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: haddock Originally posted by: marjoNo struggle no morequote> This means constant struggle.De driedubbelleontkennerquote> Juist niet man!Of ben je vergeten over dwangmatig stoppenHetzelfdeToen de lieslaarzen uitgingenLeek het einde nabijMaar het is vrijEigen dingNiet opgelegdHet gaat voorbijAls de bek is op het stuur...Nee, serieus: Ga d'r voor man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: LytseIk ben ook kerstkaarten aan het schrijven, nu even pauze. Rotklus, maar ik krijg er altijd zoveel. De buitenlandse zijn al weg gelukkig.quote> Tof Lytse, ik zal morgen in mijn brievenbus kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Taalkundig, Mai, dubbele ontkenning: no struggle no more means constant struggle! Maakt 't uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Snap ik wel Maakt ook niet uit Voor mij werkt het anders Laat me desnoods in die waan Radio luisteren naar 1,2,4 Of wat, lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik kocht vandaag een pan Zo'n grote waarin je soep kan maken Voor echte snert bijvoorbeeld Wie weet het lekkerste recept? Dan zet ik straks een kraampje op Als er ijs ligt hier op de gracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Slaap zacht, lieve mensen! MM, dag 8. Buenos. Ik ga vannacht maar ens heerlijk dromen. Toedels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Truste, Gwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik vond het fijn weer even hier te zijn Ga voorzichtig aan naar bed Lieve vrienden Ik zie ons zoals het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Welterusten Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Slaap lekker, Mar. Doe voorzichtig met je bedje. Ieder naar z'n tijd. De snertkoker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden