Diesel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 oeps tuurlijk ga en vecht je door Borr, nix nie terug trekken in ut enge bos hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Gwen, het is toch verdorie menselijk om boos te zijn. Ok, je moet die gevoelens daarna kanaliseren en bij voorkeur niet naar drank. Maar niet boos zijn is soms als een porto drinken met een pruimgezicht bij de buurvrouw die de week daarvoor over jou geroddeld heeft in de buurtwinkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Tuurlijk ga je door voor je kind. Er zijn altijd zaken die je wèl kunt veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Mensen, ik ga er van tussen. Nog even lezen en dan heerlijk droog mijn mandje in. Welterusten voor strakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Bor, heb ze allebei aangepast ok. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Haha, mooie vergelijking Jen. Ik hoop nooit van mijn leven een porto te moeten drinken met een roddelende buuf! En opgepotte boosheid wordt wrok. En wrok is gif. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Bor, ik pas niet aan, kan ik nu niet, wordt steeds uitgesprokener. Jen, geweest zijn we allen alles, het is wat we zijn. En het is ook 'n reactie ophet boze wat ik zie, de een is de ander nie. Moet jij ook wel weten. Blijf gestaag voorwaarts vechten, Borretje! Wie denken ze wel niet dat ze zijn! de ouwesoldaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Wat is er aan de hand? Goeienavond Ben weer op m'n stekkie min of meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Gwen, ik mag je, en zeker je strijd tegen de alco! Maar de totale aanpassing die de AA predikt kan ik ook weinig mee af en toe MOET je. Onaangepast zijn, bedoel ik, niet zuipen. De wereld wordt steeds smaller. De brede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Okay, Bor, leef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Onaangepast niet zuipen dus! Daar herken ik wel wat in Had, Ik ben trouwens ook ambtenaar, mijn vader, mijn opa. Half Nederland... Wie zijn die "ze" om lekker boos en wrokkig tegen te zijn? Niet echt helpend, Had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Bor, , Sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Borrie, ik weet niet wat ik moet schrijven. Ik vind het zo erg voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Niet helpend voor jou, misschien. Ook niet producerend, zou ik zeggen. Daar gaat het niet eens om. Mensen die voor en over mensen beslissen gaat mij al te ver. En meestal vaar ik ruim om alle fijn neergelegde boeien heen, aan de droge en de natte kant. Makkelijk dat ze er zijn. Betekend niet dat ik ze nodig heb. De boosheid is vanwege Bor en haar zoon, niet te filmen vind ik dat. Ik maak me te druk, ik weet het. Ik ga het nooit anders doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ik oek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Zo vullen we elkaar allemaal mooi aan, Had. Ik wil wel een beetje van jouw druktemakerij, krijg jij de andere wang van mij.... Slaap zacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Slaap lekker, Borretje en alle andere lijsters, deze ouwe baas, tegen de zestig zoals sommigen zeggen, gaat ook even liggen. Het is nu na twaalven, dus ik kan met recht zeggen dat ik morgen de nachtdienst in ga. En dat doe ik omdat ik mijn dingen wil. As je wat wilt moet je wat doen. De simpele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ik ga met je mee Haddock, Allemaal een rustige nacht ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Weltrusten allemaal. Ik meld me droog af. Alle goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Borretje:heart: Je zou het willen maar uit ervaring weet ik dat we gewoon als mens niet alles onder controle kunnen hebben omdat een ander beslist. PPPPPfffffff Blijf bij de les hoor, op 1 of andere slinkse wijze moet je het toch voor elkaar kunnen krijgen? Ik gun het jullie zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Deze jongen gaat naar bed truste allemaal:lips: tot morgen, straks in dit geval (maar the voice of holland was leonend;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 kracht en wijsheid maar weer Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 MM, ben jij ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 'k ga ook slapen. Sorry dat 'k niet participeerde in de laatste paar paginas. 'k vond 't wat te heftig en verkoos de lafhartige stilte. Slaap lekker! De Durfniet (in Haddock stijl ) ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden