Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 december 2012


kameleon

Aanbevolen berichten

heb punt 1 van mijn planning al in het groot genoteerd: lekker gezond egoïstisch zijn, ha!

Hallo Mark, kanjer! Soms is het goed als er zoveel in mijn hoofd zit dat er dringend uit wil, juist niets te zeggen, maar samen iets doen. Maak er een doedag van misschien? Samen koken, wandelen, gezelschapspel ofzo.....En de ander leest je dan nonverbaal op haar tempo en dat voelt soms veiliger.

Zingt lavendel met luide borst: " geen :moon: woorden maar daden" :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heerlijk, ik heb 2 weken vrij :moon:

Ik zit lekker in mijn vel en voel me niet gestrest. Geen behoefte aan alcohol en als ik wil mag ik elke dag doen "alsof ik niet met de maatschappij mee doe". Met kerst mag ik lekker eten maken voor mezelf, maar hoef geen grote moeite te doen. Iets wat ik lekker vind en met bordje op schoot voor de TV. Mijn favoriete houding :D

Morgen ben ik jarig. Ik heb mijn maandelijkse rekeningen nog niet betaald en ga mezelf eerst tracteren op een nieuwe set kleding. Die heb ik hard nodig, ook voor mijn werk. Ik loop inmiddels altijd in hetzelfde rond; representatief genoeg, maar te weinig :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag lieve mensen,

Mark, ik heb die cultuurshock ook zo ervaren,

eenmaal terug in het gewone leven.

Goed dat je alert bent.

Welkom back!

Ik ben net terug van de ochtendmeeting.

Ik heb me opgeladen aan de prachtige

"shares" vol kracht en hoop.

Jopie, fijn dat je even je neusje

om de hoek stak, gisteren.

Alle geluk en goeds voor je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allemaal,

Laat even mijn neus zien! Hier alles prima, we gaan zo lekker buiten eten.lees over kou, glad brrrr.

Lytse aen huttula gefeliciteerd met 7 en 20 maanden droog. Volgende maand krijgen julliee een extra grote slinger, op mijn tablet lukt me dat niet zo goed.

Bol, ben je helemaal opgeknapt? Nog plannen voor de kerst?

Lavendel lekker vrij, je eerste voornemen s een strak plan.

Vandaag hebben we een stuk gefietst door kleine dorpjes. Ieder kind begroet je met hello en bye bye. Als ik de huizen zie voel ik me de rijke westerling. Wat een verschil met nederland. Maar of wij gelukkiger zijn? Ik denk het niet.

Tot latersss,

Liefsss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OEFFfff ik heb de boodschappen binnen. jeetje wat een gevecht zal ik wel zal ik niet. ja maar tis kerst en straks oudjaarsavond, ja maar je wou niet. ach maar 1tje. doe nou niet, och pff. ach toe.

en nu ben ik thuis zonder alcohol gekocht te hebben en je moet van hele sterke huize zijn wil je mij nog een winkel binnen krijgen voor de kerst. jeetje wat een malloten. iedereen is bang om te verhongeren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil even wat van me laten horen. Ben al weken niet meer op het forum geweest door de depressie waar ik nu de 4e week mee inga. Had vantevoren al aangekondigd dat posten tijdens een depressie moeilijk zou worden en dat blijkt ook zo te zijn.

Heb ook niet gelezen dus weet niet hoe het jullie vergaat, jammer vind ik dat...ben niet voor niets hier weer teruggekeerd om te delen en zo mogelijk te ondersteunen.

Geen problemen met alcohol en ik zit deze rit wel weer uit.

Ik wens jullie alvast fijne dagen toe, liefst droog natuurlijk en ik ben weer present als het beter met mij gaat. Tot dan, groet Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee, Har, wat zwaar. Ik heb uit eerdere postings begrepen dat je ook precies weet wanneer de depressie over gaat. Was dat na 7 weken? Succes :present:

Ik ben zelf helemaal blij. Morgen lekker shoppen en ik heb nu een ovenschotel kalkoen met roomkaas in huis gehaald. En een heleboel groenten. Ik kon zoals gewoonlijk niet kiezen. Zal wel weer een combinatie van Witlof, winterpeen en broccoli uit de stoomkoker worden, overgoten met een kaassaus. Dat maak ik vaak tegenwoordig. Heerlijk :D

Ook weet ik al hoe ik oud & nieuw ga vieren. Ik ga straks de recepten voor mijn oudejaarsbuffet tevoorschijn halen en met oudjaar de allerlekkerste hapjes voor mezelf maken. Die ga ik neerleggen op 2 á 3 bordjes en dan heb ik evengoed een heerlijke snoeperij. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, lieve mensen,

Wat een snertweer de hele dag he!

Maar hoef er gelukkig niet meer uit

Net de rekening van de tandarts gehad.

Wordt je ook niet blij van.

Latex in het buitenland,

Dus..de hele zaterdagavond voor mezelf

Wat zal ik gaan doen?

Krant lezen, boek lezen, frummen, T.V. kijken, of alles tegelijk?!

Zal het laatste wel worden, zoals gewoonlijk.

Moet ik ook eens af leren, wordt je zo onrustig van he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, rustig dagje hier.

Boodschappen op tijd gedaan, het werd alras drukker. Tukje, wandelen met de nonties en nu op de bank voor de kachel. Altijd wat onbestemde stemming, zo die donkere dagen voor kerst. geeft niet, heeft ook wel wat.

Ik ga vanavond naar de film, das lang geleden!

James Bond, lekker actie in de taxi.

Nu nog ff lekker chillen met John Denver te galmen, heerlijk.

Kerstboompje aan, kaarsjes branden, dat kon allemaal een stuk beroerder nietwaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam,

Klinkt super gezellig bij jou.

Ja, wat een gekkenhuis in de winkels vandaag he.

Heb wel een kaarsje aan.

Het kerstboompje wat altijd bij mijn voordeur staat, staat me nu in de kamer, lekker groen aan te kijken.

Ik kijk terug..

Dacht vanochtend, zal ik gaan versieren?

Moet ik eerst naar de berging, alles opzoeken, vervolgens een uur prutsen, om hem na vervolgens een week weer met veel tegen zin leeg te halen.

Nee..ik laat hem maar lekker groen van het jaar.

Volgend jaar maar wat eerder aan beginnen misschien.

En de gekregen kerstkaartjes, staan ook leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...