rosa45 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja Rapilos, mijn zoon popelt al weken om het te bestellen en kan niet wachten om het af te steken samen met buurkinderen en vrienden. Ik ga er weer vandoor, fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hi Rosa en Rapi, Nog niet bijgelezen. Hoe is het? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Van treinstation Buitenpost via Blauferlaet naar Reaskuorre gewandeld En daar ben ik dus geboren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik dacht eerlijk gezegd eerst dat ze in Zwitserland wandelde! En mijn schoonvader was nog wel Fries! Zeker in een ander deel. Wij hebben ook lekker gegeten (zalm uit de over) en het was droog toen we naar en van schoonma liepen (vanaf de auto dan). Lekker prutje met garnalen voor haar meegenomen en ze smulde! Dat vuurwerk! Ik hoop dat het om 2.00 uur in de Nieuwjaarsnacht warm water regent en al het niet ontplofte vuurwerk doorweekt raakt! @ AR en Rosa: hebben jullie een leuke dag gehad? @ Rapi: welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Oei kanjers wat ontzettend erg maar ik ben in slaap gedonderd. En ga zo naar bed. Morgen en overmorgen werken dus staan ze morgen al vroeg aan de deur. We hebben het vandaag allemaal droog gehouden hé? Dat zou toch helemaal geweldig zijn. Lieve mensen tot morgen maar weer. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goedenavond iedereen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 @ Bollie: welterusten meis. Heerlijk dat je niets te doen had. In de arrenslee is alles nog oké volgens mij. Tot morgen. Lytse. Ik ga nog even naar de rest van Harry P{otter kijken. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Harry Potters is mooi Lytse, geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Lytse ja een leuke dag gehad zoals we hadden afgesproken Op de dag niks niks speciaals gedaan, maar vanmiddag om 17.30 uur kwam mijn meisje en toen hebben we samen lekker gegeten en de avond doorgebracht tot net, want op een gegeven moment zijn de hondjes dan weer belangrijker dan wij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Evening Sir! Ja, dat wist ik AR Daarom noemde ik het ook ff Grappig Lytse, weet je ook waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Droge trui gaat naar bed welterusten allemaal, liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Trusten lief Truitje. Goed van je dat je niet hebt gedronken meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 @ Truitje: goed gedaan We zijn op de helft. Welterusten hoor meis!!! @ Marjo: Mijn schoonvader kwam van St. Nicolaasga. Verder ken ik Sneek, Bolsward, Soten en Franeker. Weleens op vakantie geweest in Oudemirdum. We hebben ook vaak rondgereden, Hindelopen e.d. en musea bezocht, bijv. Jopie Huisman. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 @ Will: je bent er weer. Ben je nu op je werk? Kerstvrede thuis? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 @ AR: slaap lekker hoor. Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 @ Marcel: fijn dat jij ook de dag goed doorgekomen bent. Misschien volgend jaar met je kleine meisje? Ik ga nu stoppen met forummen want er zijn wel mensen ingelogd, maar ik praat tegen mezelf. Lekker slapen allemaal en morgen maken we er opnieuw een succesvolle dag van! Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Grappig Lytse De rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ok, niemand zegt meer wat Ik ga echt nie in die arrenslee zitten hoor Soi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Aldegae (Oudega) Smallingerland kwam mijn schoonfam. vandaan. en in Eernewoude huurden ze een woonboot in de vakanties. Heel mooi wandelen en fietsen daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dat ken ik heel goed Smallingerland ben ik geboren en ligen mijn roots (voor zover ze bestaan, ik ben ik) Mooi varen in de âlde Feanen! Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 en dan doorfietsen naar Lauwersoog en van Kerst t/m Oud en Nieuw op Schier, dat waren nog eens tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Jeetje! Ik word er (bijna) stil van Schier en Lauwersoog ook nog Ben jij mij ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 beetje oudere versie misschien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Neuh... Geinig joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden