Lenie Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 top Diana... hou vol joh! ik kijk het concert niet af.. suiker sky-high en dood moe...dus toedeloe ( rijmt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 tja JD das een ex die nu evnetueel een lat-ex aan het worden is of zoiets.... was t ma zo simpel dinah..... Was het maar zo dat ik dan ook nog es tevreden was met een simpele ,brave jongen, die braaf in t fabriek ging werken van dat uur tot dat.... as dat was ... weet je wat mijn grootvader zei; as de as breekt dan valt de kar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Heftig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Wat is dat hier toch met al die lat-exen? Is dat gezond op de lange termijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Jen, omdat dat aan de ene kant ook gemakkelijker is.... niet terug helemaal opnieuw beginnen. En zeker als dan blijkt dat die ex ook tohc wel geevolueerd is enzo... Ja Dien, mijn eertse (heb er drie gehad tot zover hihi) was zo, dronk nooit, maar was wel aan de opium tja...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 vm: drink hij helemaal niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Dat snap ik helemaal Vlaamse. Wat zou er gebeuren als ex en ik terug single waren? Dat weet ik eerlijk gezegd ook niet. - En ik ga er ook niet over nadenken. Seg - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 nee, voila Jen, s wa k bedoel, en dat is wa t er hier dan wel gebeurt nu... en tot nu toe, ma wat k zeg heeeeeeeeeel voorzichtig, es een weekend hier , weekend daar enzo.. en ja, voorlopig gaat da goed ja. JD ik drink soms nog wel ja, maar niet meer in die mate dat ik er last van heb. Toen ik hier begon te schrijven , dat was dus op het einde van die relatie, dronken wij samen elk twee flessen wijn per dag. Dat dus niet meer nee. En eigenlijk , zegt me het nog weinig, drinken. Maar , en dat kunnen mensen me hier kwalijk nemen dus heb ik het er liever niet over, is dat drinken uiteindelijk niet mijn probleem geweest, ook niet. Ja tuurlijk ergens wel anders was ik niet op dit forum. Maar ik ben niet zo iemand van het krampachtig moeten stoppen, en pacts enzo. wat niet wil zeggen dat ik op mijn manier heel erg veel heb gehad en nog heb aan dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Originally posted by: DinahMaar ik ben een paar echte leuke stoere niet burgerlijke ondeugende mannen tegen gekomen die niet dronken.quote> Ja meisken, maar ik hoor niet in jouw lijstje thuis.Het spijt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ikzelf dacht van en nu is het afgelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 allez Frodo... nu had ik nog wel gedacht................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 maar je huidige lat-ex drinkt wel of helemaal niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Maar das toch prima JD. Als je vind dat het je stoort in je leven/bezigheden dan moet het zo toch ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 "Huidige lat-ex" vind ik wel super. Nee, mijn tweede lat-ex af en toe wel, maar de vierde niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 ex-lat-ex-en niet meer misschien ex, die is manisch -depri gediagnosticeerd. daarom dat ie waarschijnlijk ook dronk. nu heeft ie medicatie en dat werkt blijkbaar, en dus nu drinkt ie niet nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ja zeker vm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 ah ok. hee ik ga even wat kijken en dan pitten. tot de volgende keer allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 even truste zeggen in dit gejeuzel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Haha, het enige dat klopt in jouw lijstje is misschien het woord ondeugend! Alhoewel burgerlijk ben ik ook niet. Absoluut niet. Sorry maar voor de rest beantwoord ik niet aan jouw profiel. Maar ik zal eens heel stoer doen. Me Tarzan, you Jane ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Slaapwel jane Maar dit woordje gejeuzel moet je voor de domino houden hé! Hier zou ik echt moeite mee hebben!! Alhoewel ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 hai, is er nog iemand wakker? Ik kan niet slapen, heb trek en baal..omdat ik trek heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Alles doorgelezen. Geen borsten. Gewoon.... Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 @ Snoep: Sterkte! Je gaat het nodig hebben, kom op! @Lenie: Wat fijn dat zijn herstel zo spoedig verloopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 hi irunalone, vanwaar die trek? Op dit uur kan ik je niet aanraden om te gaan sporten, maar alleen om het uit te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ondanks dat ik al dagen niet op het forum ben geweest, heb ik wel alles gelezen. En aangezien ik meerdere dagen en nachten nuchter ben, vond ik het nu wel tijd om te reageren. Het is mij inmiddels duidelijk dat de essentie van het forum alcohol is, maar dat hier niet over mag worden gesproken. Als stoppen puur op wilskracht zou lukken, dan zou er volgens mij niet eens een probleem zijn en al helemaal geen hulpverlening, medicatie of überhaupt dit forum. Dat ik hier met een biertje op heb geschreven, dat klopt. Mijn excuses. Maar mijn is niet opeens opgelost door op een forum te komen en door woorden als 'niet doen'. Ik heb een andere denkwijze over alcohol. Het kan mijn grootste vijand zijn voor de rest van mijn leven. En dat is de reden waarom ik wil stoppen. Maar een gestopte blijven? Voor de rest van mijn leven geen alcohol meer? Nee, daar denk ik toch anders over. Ook omdat mijn leven nog moet beginnen. In alle opzichten. Maar daar zal ik het verder niet over hebben. Goed, het ga jullie voor nu goed. En als ik niet meer op het forum kom, dan alvast een goed uiteinde en een gelukkig nieuwjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden