albertina Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Snoep, het gaat er niet zozeer om wat een ander vindt, wat vind je zelf/ Een tijdje terug schreef je al dat je zijn drankgebuik niet prettig vond. Zelf gaf je al maanden aan er allemaal niet zoveel aan te vinden zonder drank en ging het "sociaal" drinken proberen. Ik zal de laatste zijn die met een wijzend vingertje naar jou toe wijst maar eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht dan waar je nu staat. Voor mij zou drank dezelde sluipmoordenaar zijn, vooral bij tegenslag en nare situaties, Snoep, wees een slimme meid en kap ermee. Nu zijn de katers en problemen hopelijk nog te overzien, als je door blijft gaan is het ook niet zo best voor je geest, je gezin maar de eerste plaats is voor jou. Ik zou niet kunnen en willen leven met een man die er zo'n alcoholconsumptie op na houdt. Natuurlijk is het allemaal erg lastig maar één ding, stop nu het nog kan. In elk geval met drinken, de katers die je hebt gehad zijn er al teveel. Liefs van een lotgenootje. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 tweede poging om aan te melden zonet hele tektst geschreven en internet was weg: grrrrr goedemorgen iedereen het liijkt hier wel lente met al die tjilpende vogels in de tuin vandaag?! diesel op reis vandaag? snoep, passie en alcohol is een allesverterende storm ik heb zelf ook in zo een relatie gezeten ik ben dankbaar dat ik die ervaring heb mogen beleven maar ik ben nog meer dankbaar dat ik het overleefd heb en nu aan de kant sta passie is zo een vuur dat heel pijnlijk is, je mee sleurt naar hoogten en laagten je kan niet helder meer denken, je bent puur emotie een mens is niet bestand om daar lang tegen te kunnen op een moment wordt je uitgespuwd en blijf je met vele littekens over op een dag ontdekte ik dat liefde ook zacht en roos kan zijn, met een veel breder draagvlak en veel meer scala aan emoties en intenser en helender kop op, het leven is er nog, het staat hier te wachten op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Mooi gezegd! Hoop dat je er wat aan hebt snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Marcel mag ik bij jou bruinebonensoep eten????? Wat lijkt me dat heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goedemiddag allen, Fijn Snoep dat je je weer gemeld hebt. Ik wens je veel kracht om de goede beslissing te nemen. Diep in je hart weet je wat je moet doen, maar het is zo moeilijk. Moed en wijsheid dus. Aan allen een goede dag toegewenst en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Heeee snoepepoep.. Erg jammer dat we je hier weer terug zien. Je zou de eerste geweest zijn, die het gered had, dan was er nog hoop voor iedereen. Helaas heb ook jij bewezen, dat het blijkbaar echt niet lukt. Ik hoop je heeeeeel snel weer veel te lezen, want die dikke katers zijn voor jou en je omgeving niet zo heel leuk denk ik. Ben wel benieuwd wat je van alle postings en tips vind. doei lieve lieve snoepie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goedemiddag lieve mensen! Spike, Fijn dat je af en toe vertelt hoe het met je gaat. Ik vind je zo krachtig. Hoi Witte, Je bent de Kerst goed doorgekomen hè? Ik ben wel klaar met alle festiviteiten. Het is goed geweest zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Snoeperd, wel reeel blijven, niet je vriend of de relatie de schuld geven dat jij teveel drinkt. Dat is hetzelfde als de koelkast de schuld geven dat er bier in ligt. Beginnen bij jezelf meis. Truitje, weet je het zeker? Gaan we samen de schetenmatheuspassion doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Heeee Gwen, Ja ik ben de kerst droog doorgekomen hoor. Dankzij ons mooie arresleedraadje. Jij zal wel moe zijn zoals ik je de afgelopen tijd gelezen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Originally posted by: MarcelK1970Truitje, weet je het zeker?Gaan we samen de schetenmatheuspassion doen?quote> Hahahaha hoe verzin je het....Suc6 ermee!!(wel opnemen he, voor youtube) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 @marcel hahahha echt grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 bedankt voor alle reacties kan op dit moment niet stoppen..lijk wel of ik mezelf ervoor wil straffen ik kan relaties moeilijk los laten ik geef hem niet de schuld dat ik weer ben gaan drinken...dat heb ik zelf gedaan het is makkelik gezegd stop met drinken..nee dan kan ik het helemaal niet aan vooral deze dagen niet..zit er te diep in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Snoep je moet toch een keer stoppen. Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Hoi witte, Het AA Kerstfeest in Amsterdam was warm, druk en heel goed bezocht. Ik ben inderdaad moe van alle verbouwingen en verhuizing. Ik kan nog moeilijk opslomen. Let go, Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Hé hallo Bolletje en Haddock, leuk jullie weer eens te "zien" Het gaat met jullie ook goed zo te zien. groet, Ferry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Heeee Ferry, alles wel? Leuk jou weer eens te zien en te horen. Hier alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Hé lieve Bambam, hoe is het meid? ik heb je nog weleens gebeld, maar geen gehoor. Of heb je een ander nummer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Hallo Snoep, Het is geen goed idee om door te drinken. Je schrijft ik kan niet stoppen. Misschien is het een tip om de Landelijke hulplijn van AA te bellen 020 6817431 En dan lukt het je denk ik wel, om op andere gedachten te komen. Het is zeker het proberen waard. Succes, ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Hé Wijffie, Leuk je te zien, ja hoor met mij gaat het heel erg goed. Ik wil echt niet meer terug naar de kl%te tijd, van die gore drank. Liefs, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Als het kwartje maar valt WIjfie en ik ben blij dat die bij jou gevallen is en nooit weer oppakken hoor!! Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Originally posted by: wijfieDAGPACT Albert Lytse JohnDoe Gunn Krekel Travel WijfieTruitje. Ik had me er al eerder opgezet volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Hai Ferry, zie dat jij een oudgediende bent en al ruim 7 jaar op dit forum bent ingeschreven.. Ben wel nieuwsgierig hoe het jou vergaat en ook is vergaan die afgelopen tijd. Als je eens zin hebt om dat te delen dan lees ik je graag.. Krekel:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Dag allemaal, Ik zou op verjaardagsbezoek bij mijn buurvrouw (in de rolstoel) en nu is haar man opgenomen in het ziekenhuis met hartklachten. Gelukkig was een zoon al een paar dagen thuis en was er familie vanwege de verjaardag. Ik hoop dat alles meevalt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Niemand actief op het ogenblik. Ik ga maar aan het eten beginnen. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Wat een rust en stilte hier stilte voor het komende vuurwerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden