igor Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie en voor gunn een pepermuntje. tja jongen die maag heeft al genoeg te verduren gehad en dan nog zo'n zware kost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 goeimorgen DAGPACT Albert Lytse JohnDoe Gunn Krekel maagzuur en drinkers gaat hand in hand. Ik kreeg omaprezol voorgeschreven, nog meer narigheid. Dan doet je maag het weer, maar de rest niet meer..Dus doe nu aan dingen vermijden en veel vitamine c en zink. Koffie, vette happen,sigaretten en koolzuurhoudende dranken zouden erg fout zijn.. dus dat maar voorlopig niet of in ieder geval zo min mogelijk... fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 @maagzuur Ah ok ja ik heb het meer alleen met bepaalde sappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Mogguh, mede moderaten! Drukte hier alweer. Vroege dienst, morgen late. Dus weer weg. Hou 't zo droog als je wilt! De groeter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Moggu haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Een hele goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goedemorgen Bol, Heb een fijne dag vandaag met je bezoek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Dat gaat lukken Kamé. Vind het altijd erg leuk als ik bezoek krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Mogge allemaal. Krijg mijn ogen niet open ook. Erg lastig als je koffie wil zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Visite en bruinebonensoep=ramen open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik wordt er altijd wel iets flatuleus van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Doei doei lieve Smik. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Heb hier sinds gisteren een logeetje voor dochter, dames zitten nu gezellig te knutselen en te schilderen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 haha Marcel, dan maar op de tast:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Het is me gelukt, geen gekkigheid gebeurt, zoals electrocutie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 nou dan geef maar een rondje koffie marcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goeiemorgen Snoep! Hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 En de rest ook goeiemorgen natuurlijk :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goedemorgen op de laatste zaterdag van 2012. Moet me nog droog afmelden voor gisteren en meld me aan voor vandaag. Omdat het tricky is hier en ik zit te overwegen om een voorraad in huis te gaan halen straks. Voor vanavond en morgen. De excuses zijn: ik ben nou #$%&^de hele week alweer ziek thuis, voel me verschrikkelijk zielig en ik heb vakantie. DAGPACT Albert Lytse JohnDoe Gunn Krekel Travel Maar anders ben ik morgen nog zieker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 goeienmorgen zoals verwachting een dikke kater waarom kan ik niet gewoon me relatie stoppen ik weet dat het niet goed ziten toch blijf ik er in hangen hij drinkt ruim een krat bier in de twee dagen hij vind dat zelf niet veel...sommige andere mensen ook niet op maandag.dinsdag woensdag als hij moet werken drinkt hij niet zelf kan ik ook niet stoppen nu zit emotioneel te veel in de knoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Wordt de knoop niet nog ontwaarbaarder als je blijft drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Snoepie, ik heb echt met je te doen. Want, zoals ik je ken van hier, je bent zo'n lieve meid. Ga alsjeblieft, alsjeblieft niet je kater wegdrinken. Dan begeef je je echt op heel dun glad ijs en zak je er zeker door. Dat is echt het slechtste wat je jezelf aan kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Lieve Snoepje Probeer maar helder te krijgen wat deze relatie je opbrengt. Probeer maar helder te krijgen waarom je door gaat met deze relatie? Verstop je maar niet in de drank lieverd. Je weet en voelt zelf hoe akelig dat is. Ik hoop dat je kunt kiezen in je moeilijke situatie Zoek astublieft steun op de dagdraad Sterkte en ik sla mijn armen om je heen Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 snoep wat is de reden dat je de relatie aanhoud??? is hij het echt waard dat je je voor hem kapot laat maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Soms Snoepie zit je juist door een relatie, flink in de knoop maar je weet dat, als je die relatie stopt, je weer alleen komt te zitten. Probeer er eens achter te komen wat jou bind aan die relatie en kijk eens of dat de moeite waard is. En je kunt stoppen hoor maar je moet er dan voor kiezen. Das vaak moeilijk omdat je weet dat er dan een hele hoop andere gevoelens naar boven komen. Toch is de enigste manier om er achter te komen waardoor je nu zo in de knoop zit, adb. worden. Waar kies je voor Snoepie, wat is voor jou belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden