bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hey kijk nou zeg, Ferry. Wat leuk. Hoe is het met Ferry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hallo Bolletje, Met mij gaat het heel goed. Ik heb echt een heel fijn leven gekregen zonder die kl%te drank. Het is onvoorstelbaar, dat je leven zo kan veranderen. En ik wil echt niet meer terug naar die tijd, van drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: bolletjeVoor diegene die nog twijfelen.http://www.youtube.com/watch?f...tailpage&v=JjWsVz5-8bQquote> Het is werkelijk om te janken dat je zo bent als je gedronken hebtmaar wel leuk om te zien als je nuchter bent:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ah heb em gevonden radio twee nl. Ja die hasselhof, in dat vliegtuig ook.... Zo ik ga weer es wat verder doen met dingetjes hier, voor bereiden voor morgen enzo. De radio laat ik op de achtergrond..... Ennneeeeeeeeeee het meezingen, hmm dat zal ik maar aan anderen over laten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ja had em gesnapt Joop. As k je nie meer spreek, ook voor jou alles best voor het nieuwe jaar (met papa was a rolling stone op de achtergrond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Geweldig om te horen Fedrry. Ja we hebben allemaal het nodige meegemaakt met (vriend) alcohol hé? maar ik den ook dat, als je zo diep in de rotzooi gezeten hebt, je God dankt op je blote kniëen dat je nog een kans hebt gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Op het laatste eindje van het jaar is de fiets van dochter gestolen:( Bal als een stekker, was zo blij dat ik die iets van een vriendin had gekregen, weet het nu even niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Das zwaar ruk Kame.(mag dit wel...) Niet gaan zuipen he, wordt het alleen maar duurder van. FF hartgrondig vloeken, uithuilen en opnieuw beginnen. Maar echt rot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 @ Krekel, Gisteren vroeg je hoe het mij is vergaan. Ik wil daar wel op antwoorden.. In 2005 heb ik me aangemeld op dit forum om eens te lezen hoe het zo gaat. Nog geen idee om wat te doen aan mijn drankprobleem. Want dat probleem was er in mijn ogen niet. Zo af en toe meelezend en in mijn prive omgeving iemand die me vertelde alcoholist te zijn. En die persoon vertelde mij, dat ze vond, dat ik ook wel erg veel dronk. En dat ze naar AA meetings ging. Maar ik vond dat het allemaal wel mee viel en dronk dapper door. Maar ik bleef wel hier lezen en op een gegeven moment heb ik me aangemeld voor de online Tactus therapie. En langzaam maar zeker kwam ik er achter dat het toch wel verkeerd aan het gaan was. En ik kreeg hier een maatje, ANNA, en daar kwam RUFUS bij en het RAF team was geboren. Op 7 augustus 2006 is mijn alcoholvrije leven begonnen. Met steun van mijn mede teamgenoten en niet te vergeten het forum. (BAMBAM) heb ik het gered. Ik ben naar AA meetings gegaan, wat ik iedereen kan aanbevelen. En nu nog steeds alcoholvrij. Ik was heel lang niet meer op het forum geweest. Maar las toch wel zo af en toe. En op een gegeven moment dacht ik. Waarom ga je niet meeschrijven, misschien kan ik iets betekenen voor de mensen die nog strijden tegen onze gezamelijke vijand. En dat is dus de reden dat ik nu aanwezig ben. En voorlopig wil blijven doen. Zo krekel, hopelijk is dit een antwoord op je vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hoezo onrustig Joopje... Tsssss, ben weer es met een verslag bezig. Ken je dat ruiken ofzo???? Ga poetsen jong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 God jong, Mar ook in da house, Gaan we reunietje spelen? Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 stond op het punt om het wel te gaan doen Bambam, oh wat was ik dichtbij zeg... Ben net terug beneden, was naar bed gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hé Kameleon, Goed dat je dat niet hebt gedaan, want nuchter kun je het beter overzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goeienavond Jonge jonge Wat zijn jullied druk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hé Marjo, Hoe is het meid, gisteren had je me gemist las ik net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Kame , goede tip om op zo een moment in bed te duiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Het ging niet van harte Ferry, kreeg zowaar medelijden met mezelf dat ik niet kon drinken en vond mezelf een sufferd dat ik het hier thuis had gemeld dat ik een glas wijn zo nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hoi Ferry Alles ok hier Lekker rustig Met jou zo te lezen ook, mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Lavendel, ik moest wel, is de enige plek hier in huis om even alleen te zijn en waar ik mij echt heel zielig kan vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: bolletjeVoor diegene die nog twijfelen.http://www.youtube.com/watch?f...tailpage&v=JjWsVz5-8bQquote> HahahaWhat's the officer, problem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 IK BEN NIET DRUK IK BEN NIET DRUK IK BEN NIET DRUk Oh zo. En waag het niet, niemand hoor. Ik ben enthousiast. Dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Kame, je gaat toch niet zuipen om een gestolen fiets. Doe normaal joh... Het moet op z'n minst een nieuwe, onverzekerde, elektrische zijn hoor. Voor minder doen we het niet!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Niets, niets, maar dan ook niets is het waard te gaan drinken. Op mn eerste AA groep zei de voorzitter altijd: Tja, of de kat is dood of je hebt net een nieuwe, altijd wel een reden om te gaan drinken. Dus is er nooit een reden om te gaan drinken. Dat maken we onszelf wijs, dat er een reden is. Maar ik herken het wel Kame. Mezelf zielig vinden en de hele wereld is tegen mij en dat soort slachtoffer onzin. Niets menselijks is mij vreemd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik kan er nu wel om glimlachen, dus vertel ik het volgende ook nog even, Ze had dat ding in de brandgang laten staan, zo ontzettend stom... het toppunt was dat ze heel verontwaardig antwoordde op mijn tieren, dat zij het niet kon helpen dat er dieven zijn... Ik dacht dat ik explodeerde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 'Hé Marjo, Woon je nog steeds in de natuur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden