Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: AlbertRemmoNou Lenie jij hebt ook wel zo het 1 en ander hè.Ik kan met voorstellen dat je er toch van schrikt.Houd je haaks Meissiequote> schrikken is een groot woord...je word even met je neus op de feiten gedrukt..nou toedeloeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: Lenieheb net RH gedaan...man man, waaide zowat m'n jas uit..brrrrquote> RAAM HANGEN? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 HiHi, AR. Nee, rondje hondje. Kijk Lenie, ik liep alweer op de zaken vooruit en dacht dat tie al dood was. Je buurman. Zover is het dus nog niet. Maar hij fietst dus wel, altijd goed, fietsen. Ook met ballast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 jeetje zo een dag voor het oudejaar zaken als sterven nabij mee te moeten maken is heftig. ik heb een week vol strijd met mezelf achter me.....afvragend wat de zin van mijn leven is. ik heb gehoord dat ik niet gemist kan worden en dat maakt het de moeite waard om door te gaan. . als ik zo de berichtjes van lenie en truitje lees geef ik mezelf maar es de spreekwoordelijke schop onder mijn kont. een nieuw jaar met nieuwe kansen. morgen ga ik met vers geperste sinasappelsap toasten op alle frummers....op al die superhelden die de alco kunnen/willen doorstaan. ik wens dat de frummers die nog steeds in gevecht zijn met de alco het zullen winnen. voor de jubilaris.....1 jaar droog!! gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: BamBamHiHi, AR. Nee, rondje hondje.quote> Weet ik toch Bam, maar omdat het zo hard waaide:)Ik vraag mijn vriendin ook altijd of ze nog op de grond liepen met veel wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 O maar das ook heel leuk hoor Ap. Mensen ik ga genieten ondanks de bijna zekerheid dat Taylor wint. Trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 truste Bol en morgen misschien windkracht 8 Albert die pijlen waaien zo de kosmos in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 truste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Windkracht acht??? Tsssss, mag Myriam echt wel stenen in haar zakken doen. lekker storm. Dag lieve mensen, ik ben weg. Geniet van jezelf en elkaar. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 en jij je hondje een extra zware ketting omdoen BB slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Maar even wat anders waar ik morgen druk mee ben. Ik ga zelf de sushi maken waar we van zullen genieten morgenavond. Heb het al een keer gedaan en veel te kort tijd genomen natuurlijk en diverse dingen verkeerd gedaan. En tot overmaat van ramp was mijn vriendin er ook al:o met zal ik even helpen? Die dag was het dus stresshushi:) Het was wel geslaagd hoor, maar toen dacht ik jeetje wat een werk, en dat rollen:$ Morgen doe ik het dus met plezier:D ik heb alles in huis behalve de rijst:$ Even naar de winkel dus nog op oudejaarsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 truste Bam:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ze gaat niet AR speelt voor heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Wie Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Tssssss, Heintje gaat nu wel. Ben al weg. Jane is heeeel streng hoor AR, echt wel:D:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 hier in spanje is het gebruik om 12 druiven pp klaar te leggen en bij iedere slag van de klok eet je een druif.....is mi.i. beter dan dat vreselijke vuurwerk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: AlbertRemmoWie Jane?quote> IKKKKKKKEEEEEEEEEEE.LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Bammie AR ze zit me te pesten op de domino Maar ik zal wel weer de wijste zijn en het goeie voorbeeld geven; WELTERUSTEN frummers:lips: (en dan log je gelijk uit BB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Keekee Jane Fofies, mag je dan de pitjes uitspugen als een soort van vuurwerk zeg maar??? Na doeiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Oh Bam, maar dat wist ik al lang hoor. Jane is streng doch rechtvaardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: fofieshier in spanje is het gebruik om 12 druiven pp klaar te leggen en bij iedere slag van de klok eet je een druif.....is mi.i. beter dan dat vreselijke vuurwerk !!quote> Gelijk heb je én dan doen de hondjes gewoon gezellie mee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hallo? Ik zei iets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: BamBamKeekee JaneFofies, mag je dan de pitjes uitspugen als een soort van vuurwerk zeg maar???Na doeiiiiiiiiquote> ja bambambambambambambambambambambambam in een keer alle 12....als ze tenminste niet pitloos zijn. lijkt me overigens ook leuk om met avocados te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: AlbertRemmoTruitje, wat fijn ook dat je niet drinkt.Zou je er geweest kunnen zijn toen je nog dronk?Nu maak je het mee en je bent erIk hou van je:heart:Dank je wel AlbertRemmo voor je lieve woorden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: fofies Originally posted by: BamBamKeekee JaneFofies, mag je dan de pitjes uitspugen als een soort van vuurwerk zeg maar???Na doeiiiiiiiiquote> ja bambambambambambambambambambambambam in een keer alle 12....als ze tenminste niet pitloos zijn. lijkt me overigens ook leuk om met avocados te doenquote> GEWELDIG!!! Kan een traditie worden in Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden