Spring naar bijdragen

Zondag 30 december


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: AlbertRemmo
Originally posted by: fofies
Originally posted by: BamBam
Keekee Jane
Fofies, mag je dan de pitjes uitspugen als een soort van vuurwerk zeg maar???

Na doeiiiiiiii[s/Q]

ja bambambambambambambambambambambambam in een keer alle 12....als ze tenminste niet pitloos zijn. lijkt me overigens ook leuk om met avocados te doenquote>


GEWELDIG!!!:D Kan een traditie worden in Nederland?quote>


ik zou zeggen begin er morgen mee......het verspreid zich dan wel vanzelf.....let wel op dat de druiven niet gaan gisten! :-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zei Sieraad dan? Ik heb ff terug gescrolld, minstens vier pagina's en hij wenst truitje sterkte.

Lieve frummers, als er gekeet wordt en je wilt iets kwijt, gooi het op de draad.

Sieraad, mss heb ik je bericht gemist, ik zie het niet maar dat zegt nix.

Met 'Hallo, ik zei iets' kan ik persoonlijk niet zoveel.

Zeg wat je kwijt wilt. En ja, soms in de snelheid van de berichten moet je mss wel twee x iets zeggen voor men reageert..

Ik weet, uit eigen ervaring ook, dat veel alkies uiterst gevoelig zijn en zich snel afgewezen voelen dan wel aangevallen of aangesproken voelen. En dan gekwests wegblijven. Doe dat ajb niet. Herken het patroon en stap eruit. Elke dag is een nieuwe kans het anders te doen.

Spreek je uit. 'Je' in het algemeen, niet alleen Sieraad.

Slaap wel allen, tok to u leeterrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen,

Ik kom me op 1 januari ook weer elke dag melden. Ik heb al een paar weken meegedraaid op het forum, maar het ging rond de feestdagen gewoon niet goed. De eenzaamheid is dan veel erger en daar had ik de pest over in en ben weer gaan drinken en mensen op gaan zoeken die ook drinken. Om het maar gezellig te hebben! Ik weet dat het niet klopt en niet goed is, maar ik leef al heel lang zo. Ik vraag me ook echt af, wie er op eerste kerstdag alleen heeft zitten eten. Ik lees nl dat veel mensen op dit forum een partner en kinderen hebben. En ik voel me daardoor soms nog eenzamer en ben vaak jaloers op deze mensen. Ik weet dat dit heel lullig klinkt, maar het is gewoon zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je lieve Irunalone,

Ik heb wel wat plannen om het volgend jaar beter te doen. Ik heb jouw draadje daarover gelezen en dat is heel inspirerend. Ik wil op het eind van 2013, hier een ander verhaal te kunnen posten, dan wat ik nu heb neergezet.

En ik hoop dat, met jouw en alle anderen, in alle eerlijkheid te kunnen doen. Want als ik niet eerlijk ben tegenover mezelf dan ben ik echt verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Kunsie,

eerlijkheid naar jezelf is belangrijker dan wat ook,val jezelf nu niet te zwaar af,

ik heb het ook niet ADB kunnen houden en na twee dagen flink balen weet ik weer dat ik een mens ben,

we zijn niet perfect en moeten dat ook niet willen nastreven,

jij weet waarom jij niet meer wilt drinken,

probeer dat zo goed mogelijk vast te houden,

meer dan je best kun je niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwapened eerlijk, Kunsie.

Jammer dat Marjo al weg is.

De vraag is waar je heen wilt.

Zolang je er iets aan hebt met wat je doet en het je verder niet in de weg staat is het goed.

Zelfs als dat "the road to ruin" is.

Door hier te komen denk ik toch dat je dat niet wilt.

Wie heeft er ooit gezegd dat het makkelijk is?

Zelf net terug uit de laatste late.

5 dagen vrij, heerlijk!

Morgen toch 'n paar vuurpijlen kopen, enig decorum ken geen kwaad.

En m'n nog vrij jonge 8e hond is ook de 8e hond in successie die niets om knallen geeft, sterker nog, moet 'm aanlijnen, anders vreet ie ze op!

Het trotseroedeldier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...