kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Dank voor je vertrouwen en je bloemetje Kameleon!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: kunsieDank voor je vertrouwen en je bloemetje Kameleon!!!quote> wel eerlijk delen dat bloemetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Snoep, ik ga lekker niksen vanavond. Boek uit lezen van Allen Carr (nooit meer een kater) Heb ik overgens bijna uit. Lekker beetje T.V. kijken, en heb van mijn zusje, een hele stapel tijdschriften gekregen Dus..ik vermaak me echt wel. En ja, morgen stop ik, dus toch een bijzondere avond vanavond! Heel fijn, om te lezen dat jij ook stopt trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Doen we snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 rapilos wilde eigenlijk ook morgen stoppen maar dat gevoel van vandaag wil ik morgen niet nog eens en morgen naar mijn ouders en daar kan ik niet met een kater gezicht aan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goede avond allemaal, Hier is het al over twaalven. 2013 dus! Ik wens alle frummers een gelukkig, gezond en een jaar waarin wij de baas zijn over ons alcoholgebruik. Ik ben heell blij dat ik het forum en jullie dus, in 2012 gevonden heb. Mede door het forum is het tweede half jaar veel beter geweest dan het eerste. Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Iedereen een hele goede avond, ik zit op t werk en het is loeidruk. Hoop dat het rustiger wordt straks dan kom ik ook even beppen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goedenavond beste frummers, Zoals altijd zijn jullie in mijn gedachten! Ik wil niet alleen de oude bekende gedag zeggen maar ook de nieuwe mensen hier. Voor vele is het een lastige avond, gelukkig is gedeelde leed maar halve leed. 2012 mag misschien een pee jaar zijn geweest of juist een fantastisch jaar, het is toch een aardige avond om het afgelopen jaar te overzien. De gelukkige momenten moeten we koesteren en de gemaakte fouten vooral onthouden zodat we die in 2013 niet meer maken. een hele fijne jaarwisseling voor iedereen en een fantastisch 2013! knuffel tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Lieve Zonnetjes, Happy Newyear! Wanneer vlieg je weer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Tasseke, Leuk, dat je even komt piepen, ook voor jou een hele fijne jaarwisseling toegewenst. Gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 , Voor jullie Nu maar ens teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 hee Rap!! Ach wat zal ik zeggen? Het leven brengt nog steeds ups en downs. Het blijft twee stappen vooruit en vervolgens een stap achteruit. Op dit moment zielig alleen maar met een grote grijns op mijn gezicht, wat ik bereikt heb laat ik niet meer gaan, ik ben tevreden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hahaha... Ik ken Tasseke alleen met een grijns op haar gezicht Leuk je zien! Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hey zonnetjes, jij bent al in 2013 dus. Voorspoedig jaar toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hahahaha Marjo, Dag lieverd, hoe is het met u gesteld?? Nog fit genoeg voor een radslag en een dansje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Pfff! Even geen radslag Maar wel good mood! Ik kan niet anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heerlijk Sofie, ik zal ff vragen om een pak sneeuw, dan glijd hij beter deze kant op;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Gna Marjo, Die radslag vergeet ik ook maar even, ik ben al moe en gebroken bij het idee. A Good Mood? Om die te ervaren moet je leven en om te leven moet je stug je koppie omhoog houden. Ik vind veel oude bekende terug in de draadjes van afgelopen week. Kriebelt het bij vele of zijn we spontaan de achterwacht voor de mensen die het deze week en speciaal vanavond moeilijk hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Tas, all the best en liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hahaha... Ja die Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Whuaaahaaaa Tina en Spud Het lijkt wel een reunie:D Spud, Thank god, pumps zijn uit de mode, draag nu laarzen met tennissokken en niemand die het ziet! Euuhhh, laat je de laatste geheimen even publiekelijk geheim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ach Tasseke wat leuk dat we je zien zeg. Ik wens jou ook een heel fijn en gezond 2013. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hey Spud ons kattenvrouwtje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ha Bol, Voor jou ook alles van hetzelfde toegewenst, heerlijk om te zien dat jij er ook nog bent. Gossie, Ik zou van iedereeen willen weten hoe het is, hoe het gaat Helaas, De draad wordt dan voor vele te lang en te onbegrijpelijk Mooi, Om weer iedereen te lezen, geeft een goed en vertrouwd gevoel Zal het niet te gek maken Blijf nog wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ha, Jij bent en blijft zelf een kwaliteit die geen aanpassingen behoeft. Is dit het resultaat van hard werken? offfff Gaat de leeftijd tellen? Ik bemerk ook een soort rust, snap zelfs de drukte van voorheen niet meer Ik vindt het prima, ik ben blij met mijzelf en die kleine foutjes? Die maken mij extra mooi Kan me niet meer zo druk maken om imperfectie ambities heb ik naast me neergelegd moeten uit mijn woordenboek geschrapt en kwaliteitsnormen en waarden overboord gegooid Voel me eigenlijk best prettig bij het grote gros Zo verschrikkelijk afwijkend ben ik nu ook weer niet. Het enige wat afwijkt is dat ik hier totaal niet voor heb gewerkt. Het is de leeftijd:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden