Lytse Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @ Borretje: gelukkig nieuwjaar meid en tot binnenkort. @ Mark: fijn dat de kinderen gaan logeren. Hoef je je daar niet schuldig over te voelen. Vroeg naar bed is beter dan ruzie met je ex! @ Zonnie: welkom thuis! Ik heb een groot deel van de kerstspullen al in de daarvoor bestemde doosjes. Vroeger heb ik het ook heel arm gehad. Daar heb ik van overgehouden dat ik aanbiedingen niet kan laten staan. Er móet gewoon voldoende eten in huis zijn! Nu journaal en eten. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 het is niet te geloven...al vanaf 29/12/12 heb ik geen "groot"licht in m'n keuken ( lampie gesprongen) en nog klets ik op het knoppie om het licht aan te doen.... jaja weet het koop dan een nieuw lampie... ja idd, dat is net als koffiemelk halen...vergeet ik ook altijd!!! dit had ik op m'n FB gezet.... ik ga nu!..een lampje halen wat een geklungel in het half donker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Haha Zonnetjes weer thuis. Welkom terug meid. Fijn dat alles goed is gegaan, dan kan je er weer tegen. Ja en verder moest ik eens even goed kijken want wie is daar weer???? WOMAN wat ontzettend leuk, onze spring in het veld:) Hoe is het met je meid? Hoe is het met je lijf en vooral hoe is het met je nek en rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 log nog even snel in! Kirky!!!...hoe gaat ie pik!??..X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Zonnetjes, weer lekker terug in ons koude kikkerlandje;-) Zal wel even wennen zijn na zo'n prachtreis. Borretje:present: Ben je niet liev genoeg geweest? Voor jou uiteraard ook de beste wensen en dat er maar veel goeds mag gebeuren komend jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 hallo, lieve mensen. voor iedereen een goed 2013! @ zonnetjes: Welkom thuis! Ik val een beetje in een gat na de afgelopen, volle week. Wij hebben veel visite en logees gehad en het darten is ook weer afgelopen. Vanmiddag alle versieringen opgeruimd, huis schoongemaakt en wassen gedraaid. Zoonlief is ook nog uit logeren, dus is er weer veel rust in huis. Ach, ook wel weer lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Originally posted by: wijfieLeuk Woman, je eigen bedrijfje. Maar geeft dat geen voldoening dan? Het is toch ook tevens je hobby?Stuur de website maar op via PB, ben benieuwd, ik heb je echt wel gemist....Goed van je dat je op tijd de signalen hebt gezien van het drankduiveltje.Wat ga je nu doen, een poosje stoppen?Bloedwijn is best lekker en als je het bij een paar glaasjes kan houden, kan het best ontspannend werken, maar ben bang voor mij niet meer, denk dat de bloedwijn dan zo uitverkocht zou zijn hier bij de super...quote> Ja het geeft wel voldoening, maar ik heb behalve alcoholisme ook last van workaholisme....Ik moet dus leren op tijd ruime ontspanning te nemen. 14 uur per dag met je werk bezig is niet verstandig. ook al was het mn hobby en heb ik het geluk er mn werk van te kunnen maken.......Ik werk nu paar uur per dag en de rest van de dag moet ik dus nieuwe hobbybezigheiddingetje zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Vind ik ook !! Thanxx en eet smakelijk ! Originally posted by: LytseWeer even terug voor het eten. @ Woman: jammer van de reden, maar toch leuk om je weer te zien. We gaan er weer gewoon voor! Lytse.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Originally posted by: bolletjeJa en verder moest ik eens even goed kijken want wie is daar weer????WOMAN wat ontzettend leuk, onze spring in het veld:)Hoe is het met je meid? Hoe is het met je lijf en vooral hoe is het met je nek en rug?quote> Hoi Bolleke, ja gaat goed hoor en dat wil ik graag zo houden !Mn lijf niet nog, en dat is zeer beperkend en ik word er knettergek van bleh. Paar uur per dag actief, meer zit er niet in. Vervelend. Hoe gaat het met jou ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 net terug van hardlopen. De derde keer in ik dacht twee weken. Doe steeds hetzelfde rondje en die heb ik net opgemeten met http://www.afstandmeten.nl/ (tip voor niet gps lopers) en is precies 7km. Ik doe daar zo drie kwartier over. Voor het hardlopen ff snel kruidkoek en redbull op. Nu douchen en echt eten. Na het eten ga ik bijlezen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 petje af, Erik! Goed begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hallo Woman, Leuk je hier weer te zien, alleen jammer de REDEN. Maar je hebt het 4 jaar gered, dus je kent de klappen van de zweep. Dus ik ben ervan overtuigd, dat je weer snel boven Jan bent. Sterkte, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedenavond lieve mensen, Woman, welkom weer! Tja, als je van je hobby je werk maakt moet je op zoek naar een nieuwe hobby, hihi. Naar voor je dat je lijf niet helemaal meewerkt. Sterkte ermee. Ik zat heel opgelucht op een meeting vandaag, blij dat ik alle feestdagen nuchter doorgebracht heb Zegt een ouwe rot dat de echt gevaarlijke dagen nu eraan komen..... Ik zie wel wat ie zegt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ja gwen, Daar ben ik het mee eens, de gevaarlijke dagen zijn inderdaad de nieuwjaarsrecepties. En dat hoor ik regelmatig bij de AA meetings die ik bezoek. ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Het heeft ook met de lege dagen van januari te maken. En met eventuele opgebouwde spanningen van de afgelopen familiedagen. Ach, ik probeer het simpel te houden, mijn routine weer op te pakken en "the gifts of sobriety" blijven uitpakken! Want die zijn er elke dag. Daar ben ik dankbaar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 ben er ook bang voor Gwen, ik val ook wat in een gat. Ik probeer maar bezig te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Oh ferry! Ik heb nog niet eens aan alle recepties gedacht... Je hebt gelijk. Vorig jaar was ik op een receptie waar niet eens fris was. Kwam de gastvrouw na een kwartier met een lauw glas water, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Irun, het is al heel geweldig dat je het herkent. En er over praat. Gedeelde smart... En actie! Bezig blijven, geen tijd om te zwelgen... Well done, Irun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 idd dat zwelgen.. schouders eronder en aanpakken, gaan we voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @woman: mss is het 'hobbydraadje' onder: Tips en adviezen, een tip voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 ik mag zeggen dat ik vandaag de eerste nieuwjaarsreceptie moeiteloos heb doorstaan! maar daarna overviel me een meeegggaaa trek die heb ik letter weggejogd, weggegeten, weggelezen hier, weggepianoot, en hoop dat die nu wel echt weg weg is!....is voor vandaag althans ik vrees dus dat Ferry gelijk heeft, misschien nu nog extra oppassen dan tijdens de feestdagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 knap gedaan, lavendel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 EXACT !!!! Originally posted by: gwenGoedenavond lieve mensen, Woman, welkom weer! Tja, als je van je hobby je werk maakt moet je op zoek naar een nieuwe hobby, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 En ik voel me toch weer een spirit hier, lijkt alsof iedereen weer enthousiast is:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hupakee we gaan er tegenaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden