Spring naar bijdragen

woensdag 2 januari 2013


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

IK merk dat ik het nu wel lastiger ga krijgen en dat ik inderdaad afleiding moet gaan zoeken. Ben nu ook echt zwaar uit mijn humeur. Voor mijn gevoel is maandag en zal ik moeten hardlopen . Ten eerste is het geen maandag en ten tweede lopen we volgende week pas weer. Moet denk ik ook maar lid gaan worden van een sportschool en dingen die ik al lang had willen doen gaan doen, maar mezelf aanzetten blijft lastig en komt morgen mijn begeleider, maar durf hem niets te vertellen. Hij vermoed ook niets. Zit mezelf even in de weg. Wel alle alcohol die nog in huis was net door de plee gespoeld. Het zal er wel bijhoren en van voorbijgaande aard zijn.

Ik ga denk ik zo toch maar even naar buiten om even flink te gaan wandelen. Slapen kan ik nu toch echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie... zonde. Maar het is ff niet anders.

Morgen knietjes afvegen en door!

Woman, welkom terug en well done.

Diana sterkte met je bui(tje).

Dag 2 heb ik weer in de pocket.

Mijn doel is, in navolging van velen hier, eerst 'ns drie maanden alcoholvrij.

Ga zo een politieserie kijken en wens jullie een fijne avond en voor strakjes welterusten.

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan woman!

Nog iemand?

Wat een produktieve weggooiavond zo...

Oh ja...mooie topic.

Wat doe je als je verslavingsgevoelig bent?

Het komt in elk aspect van mijn leven naar boven.

Maar ik probeer het in goede, leefbare banen te leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bravo Woman dikke knuffel voor een sterke vrouw.:sun:

Jammer Lenie maar van de andere kant is het jouw besluit en dat zal ik moeten respecteren.

Hopelijk zien we je hier weer terug, en daarvoor hoef je niet eens te drinken hé?;)

Zo nu weer verder met Avatar kijken die blijft mooi.

Sluit ook maar meteen af. Tot morgen allemaal.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@gwen ik krijg individuele begeleiding ( heb wat psychische stoornissen en daardoor zijn wat dingen lastig en daar krijg ik begeleiding bij) en deze komt eens per week. Maar is er pas een paar weken en ken hem nog niet zo goed. En daarnaast onderhoudt hij ook contacten met mijn werk en i kdenk dat hij zal vinden dat hij dit zal moeten bespreken, omdat ik bijvoorbeeld chronisch te laat komt of kwam en daar zijn al wat gesprekken over geweest ook op mijn werk. Dus ik wil sowieso eerst afwachten wat de behandeling gaat worden en dan zie ik wel weer verder.

Mooi Woman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...