Spring naar bijdragen

woensdag 2 januari 2013


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: kunsie
Trouwens jammer dat je niet wat ouder bent! Ik zoek nog een leuke, niet drinkende vriend voor het nieuwe jaar:D:heart:quote>


Oh, maar leeftijd hoeft dat niet in de weg te staan toch? Oudere vrouwen staan overwegend wat evenwichtiger in 't leven. Dat jonge grut gaat maar doelloos van hot naar her. Dodelijk vermoeiend lijkt me dat! Ach, dat zijn de grillen van de jeugd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
:heart: gunn
(ik heb mijn best erop gedaan vor je, echt)quote>


Aan dat Epistel te zien kan daar geen twijfel over zijn, Jopie. Een goed doordacht stukje dat even die dormante grijze massa van me liet werken. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben bezig met de kraan van de badkamer. Is gelukt, hij lekt niet meer, wat ben ik blij zeg. Nu nog een paar dagen flink stoken in de slaapkamer en dan kan ik hopelijk weer terug. Daar slapen gaat gewoon fijner.

Heb nu de tijd want ze zijn me niet komen halen van de D.A.

Normaal gesproken bel ik dan of ga een uur zitten wachten maar dat heb ik nu niet gedaan. Niet gebeld en zeker niet gaan zitten wachten. Kan ik niet hoor. Zo nu het badkamertje schoon maken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Hier schijnt ook de zon. Ik wil vandaag ook de kerstboom e.d. opruimen. Zaterdag worden ze opgehaald en morgen komt mijn hulp. Zij kan helpen met alles wat eraf gevallen is, zoals naalden!

Vannacht heb ik het nog 4 uur horen slaan, dus het was een korte nacht.

@ Bol: spannende wedstrijd hè.

Goed dat je je kraan hebt kunnen repareren. Je bent een handige tante. :D

@ Gunn: het verleden kunnen we niet veranderen. We doen vandaag wat we kunnen en daarmee creëren we vanzelf een steeds beter verleden! Natuurlijk mag je het er weer een keertje uitgooien, dat geeft lucht!

Maar nu: kom op meneer Sombermans! Je bent zo goed bezig! Een aanmoedigingspremie hier:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

We gaan er vandaag weer voor! Aan de slag nu.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve forummers, hier ben ik weer.

Afgelopen oudjaar ben ik beetje uitgegleden.

Ik ben 4 jaar geleden helemaal gestopt met drinken, en in aug. ben ik weer begonnen met het drinken van Bloedwijn. Dat triggert me niet zoals andere drank dat wel doet.

Oudjaar kreeg ik visite en toen heb ik het gewone spul gehaald. Met alle gevolgen van dien. U kent het wel. na een halve fles de halve stad doorfietsen voor meer, de visite is weggegaan omdat ik steeds onaangenamer werd, drankjank enzo en ik ben de stad in gegaan.

Nou is het qua hoeveelheid niet eens zo heel erg, want voor ik gestopt was dronk ik dat elke dag....maar ik ken de sypmtonen, boze visite, de stad ingaan, van alles omgooien, en een verstuikte voet.

Voor mij wel een flinke reden om me weer even hier te melden.

Ik vond het te lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...