truitje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal.DAGPACTKrekelGunnKunsieAlbert LytseMarctruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Originally posted by: kunsieTrouwens jammer dat je niet wat ouder bent! Ik zoek nog een leuke, niet drinkende vriend voor het nieuwe jaar:D:heart:quote> Oh, maar leeftijd hoeft dat niet in de weg te staan toch? Oudere vrouwen staan overwegend wat evenwichtiger in 't leven. Dat jonge grut gaat maar doelloos van hot naar her. Dodelijk vermoeiend lijkt me dat! Ach, dat zijn de grillen van de jeugd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedemorgen Trui. Ot en Sien heb 'k in geen tijden meer gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 goeiemorgen frummers:rose: heerlijk fietsweer weer. gauw bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedemorgen frummers DAGPACT Krekel Gunn Kunsie Albert Lytse Marc truitje Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @Bolletje, Kunsie, Jopie, Dank jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hé Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goede morgen, Lekker geslapen, kan er ook weer tegenaan. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Jij ook bedankt Gunn:) Mijn dag kan niet meer stuk!! En AR, leuk onderschrift:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 He Gunn Iedereen niet te veel goede voornemens gemaakt ?? Vandaag tamme dag. Heb niet veel zin om iets te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Originally posted by: jopie gunn(ik heb mijn best erop gedaan vor je, echt)quote> Aan dat Epistel te zien kan daar geen twijfel over zijn, Jopie. Een goed doordacht stukje dat even die dormante grijze massa van me liet werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Tamme dagen kunnen hersteldagen worden Will. Borretje??? toch niet op Alcatraz hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Okay, even de vuilnisbak weer binnen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 lekker fietsen nu fijne dag mensen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Dat is zo LadyJane. Deze maand gaat eindelijk de veranda klaar zijn, dubbel glas vooraan en kan ik eindelijk van start gaan met de rest van mijn leven. HipHoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Even weg, lekker nietsdoen Fijne dag nog verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 En ik ga mijn fiets schoonmaken, wat allang gebeuren moet. Heb er nu zin in, met radio 5 nostalgia aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedemorgen, wat een prachtig weer. Ik zou bijna de boel de boel laten en erop uit gaan. Maar ik ken mezelf, die kerstprullaria moet weg. Anders heb ik morgen spijt dat het er nog staat. Dus, hup aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 En ik ben bezig met de kraan van de badkamer. Is gelukt, hij lekt niet meer, wat ben ik blij zeg. Nu nog een paar dagen flink stoken in de slaapkamer en dan kan ik hopelijk weer terug. Daar slapen gaat gewoon fijner. Heb nu de tijd want ze zijn me niet komen halen van de D.A. Normaal gesproken bel ik dan of ga een uur zitten wachten maar dat heb ik nu niet gedaan. Niet gebeld en zeker niet gaan zitten wachten. Kan ik niet hoor. Zo nu het badkamertje schoon maken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedemorgen allen, Hier schijnt ook de zon. Ik wil vandaag ook de kerstboom e.d. opruimen. Zaterdag worden ze opgehaald en morgen komt mijn hulp. Zij kan helpen met alles wat eraf gevallen is, zoals naalden! Vannacht heb ik het nog 4 uur horen slaan, dus het was een korte nacht. @ Bol: spannende wedstrijd hè. Goed dat je je kraan hebt kunnen repareren. Je bent een handige tante. @ Gunn: het verleden kunnen we niet veranderen. We doen vandaag wat we kunnen en daarmee creëren we vanzelf een steeds beter verleden! Natuurlijk mag je het er weer een keertje uitgooien, dat geeft lucht! Maar nu: kom op meneer Sombermans! Je bent zo goed bezig! Een aanmoedigingspremie hier: :present::present::present::present::present::present::present::present: We gaan er vandaag weer voor! Aan de slag nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hoi Maris, voor jou ook de beste wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hoe kan het, dat je nu inlogt. Jij die zoveel meer te geven hebt dan mijn moeder kon. Warmte, liefde, het gevoel dat iemand geaccepteerd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 middag mensen.. voel me goed zo lekker boodschapjes doen.. vanavond "makkelijke" Roti eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Dag lieve forummers, hier ben ik weer. Afgelopen oudjaar ben ik beetje uitgegleden. Ik ben 4 jaar geleden helemaal gestopt met drinken, en in aug. ben ik weer begonnen met het drinken van Bloedwijn. Dat triggert me niet zoals andere drank dat wel doet. Oudjaar kreeg ik visite en toen heb ik het gewone spul gehaald. Met alle gevolgen van dien. U kent het wel. na een halve fles de halve stad doorfietsen voor meer, de visite is weggegaan omdat ik steeds onaangenamer werd, drankjank enzo en ik ben de stad in gegaan. Nou is het qua hoeveelheid niet eens zo heel erg, want voor ik gestopt was dronk ik dat elke dag....maar ik ken de sypmtonen, boze visite, de stad ingaan, van alles omgooien, en een verstuikte voet. Voor mij wel een flinke reden om me weer even hier te melden. Ik vond het te lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden