Romualdus Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 @Nancy, Even lekker ontspannen na de studie doet een mens goed. Alles naar wens gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Hey Lidia, Ja het was er maar 1-tje. Ik was beretrots op mezelf toen ik naar huis ging. Heb nog drie kwartier langer gewerkt ook, ga maar na. Nu echt weg hoor. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Vanavond op rtl. 5, twee afl. van een nieuwe fantasy reeks, GRIMS. Dus mij hoor je niet klagen. Nancy voor jou een paar hele stevige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Bedankt allen, na een flinke huilbui hier alles weer goed. Ben op sommige punten gewoon wat overgevoelig. En het hebben van alters is 1 daarvan.. Nu naar bed, ben doodmoe. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Nancy:heart: Ga afsluiten, Mol kijken en dan slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Lieve luitjes op dit forum: Ik ben wat laat, maar ik hoop dat voor jullie allemaal, de zelf-bedachte wensen en voornemens uit mogen komen! Liefs van Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Lenie? Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Originally posted by: PrimulaLenie?Hoe gaat ie? quote> nu wel redelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Ik geloof Jen en Madeleine wel Smik. Priemeltje jij ook nog een heel gezond 2013 meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Dag lieve ""tante"" Bol vrouwe van mijn eerste uur: Hier is alles wel aan boord. ik drink nog wel, maar heb het beter in de hand. Ik lees iedere dag mee... Heb respect voor al je activiteiten! Kan me daar zo in meevoelen... Dag vrouwe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Priemie ik blijf het zo knap vinden maar dat schrijf ik al heel vaak, dat er mensen zijn die het bij een paar glaasjes houden. je bent een sterk wereldwijfie hoor. Slik Smik. Hannah ook een ban???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Nou we moeten maar even afwachten Smik en niet gaan invullen van te voren. Ga je je toch maar opwinden:) Wie weet komt Hannah morgen fluitend voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Nou vergeet ik het toch weer hé, wat een oen ben ik toch. Zonnetje welkom terug meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Nog ff terug om Bol gedag te zeggen. Hai lieve Bol, je bent weer lekker aan het klussen geweest. Fijn dat het gelukt is. Hannah, heeft vanmorgen nog gepost hoor, zal dus geen ban hebben. Smik, snap niet dat je het niet leuk vindt als we het even over een tv programma hebben. Wat is daar mis mee, zolang het geen hele avond duurt? Ga nu echt naar bed, ik hoop dat ik doorslaap en morgen de jetlag opgelost is. Trusten, slaap lekker voor wie gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Zo heerlijke dansles gegeven, voel me fit, gemotiveerd en geconcentreerd. Geen afleiding van roze wolkjes of ongezonde habbits. Goed gevoel. Dit is het, dit is van mij, dit kan ik, dit wil ik. Leerling heeft in mn minishowroompje gesnuffeld, dat is ook een leuk gevoel. Winkeltje spelen. Voor het eerst dat een leerling dat doet. Nu volhouden, gelukkig ziet het er naar uit dat het snel gaat groeien, nieuwe leerlingen dus kan me hier helemaal op focussen nu. Roze wolkjes en ongezonde habbits kieper ik de vuilnisbak in. Nu Hondje uit, in bad en nog lekker eten. Jammie. me happy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Lavendel wat een geweldig nieuws over je stiefzoon Vanavond mosselen gegeten met W samen, zijn in de aanbieding bij HA. We hebben gesmuld hoor, zelf knoflooksaus er bij gemaakt, het is maar goed dat er geen geurpc is:D voor wie trouwens een senseo heeft de padjes bij de AMEH zijn 1 Euro per zak en prima koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Welterusten alvast iedereen. Deze dag sluit ik ook weer droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Lavendel, fijn dat je zulk goed nieuws te horen hebt gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 truste Diana:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 ook deze muts gaat droog en met een grote grijns naar bed... welterusten allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 truste Lenie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 60 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 dank je voor het meeleven, lieve mensen :-) heb ik iets gemist van Jen? al twee dagen of zo niets van gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 laafje, Lees juist jouw fantastisch goed nieuws tijdens het bijlezen. Geweldig om zoiets positiefs te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden