Spring naar bijdragen

donderdag 3 januari 2013


zonnetjes

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jammer Mark dat je op je bek bent gegaan. Verder weet ik het nu ff niet zo goed.

Woman ik ben zo benieuwd wat je nieuwe hobby gaat worden. En wat ontzettend leuk dat je een eigen zaak hebt nu.

Zo ik ben blij want m'n kraan lekt nog steeds niet. Als het een beetje mee zit kan ik volgende week weer terug naar m'n slaapkamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

meld me toch maar even vandaag...

vanmiddag weer door de molen gegaan in het ZH...volgende week de uitslag.

suiker wil maar niet stabiel worden dus dat is nu een prioriteit geworden.

zometeen lekker Roti eten.

@ Mark.... saampjes opstaan, knietjes vegen en doorgaan!!!!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

Lavendel, wat een super goed nieuws!!

Mark, hoe is het mogelijk hé?

Je hoort het jezelf gewoon bestellen.

Maar wel zonde en die krat hoeft niet leeg in jou.

Morgen spijt hoor, zeker weten.

Gwen, ik ben jaloers:D

Nee hoor, vind het echt super als je dat allemaal kan doen.

Maar wel inloggen hoor als het kan.

Vandaag weer gewerkt en ik moet zeggen, het was een leuke dag.

Heb 1 sigaretje op tussen de middag, vond dat dat wel kon.

Ik ga aan mijn eten beginnen en straks Mollenvangen!

Sofie, super dat je ook een fan bent.

Ga goed allemaal en een fijne avond.

Later....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolleke, het gaat zo goed, nu echt doorzetten en ik heb een goedlopende zaak :)

Binnenkort krijg ik weer prachtige foto's van mn laatste show, kan niet wachten !! Mn nieuwe zelfgemaakte kostuum. ben echt hartstikke trots.

Ik rommel ook nog met mn huis, lekkage in mn slaapkamer gaat ook maar niet weg, ik heb er nu een dikke deken ingepropt die vangt het voorlopig wel even op en die kan ik wassen :s ja verzin het eens....

Mn wc doet het niet dat is ook een leuk verhaal.

Bestaat er ook een programma: help ik ben zelf klusser ???

Nu koffie, net even geslapen. Straks weer flink aan het werk.

Originally posted by: bolletje

Woman ik ben zo benieuwd wat je nieuwe hobby gaat worden. En wat ontzettend leuk dat je een eigen zaak hebt nu.

Zo ik ben blij want m'n kraan lekt nog steeds niet. Als het een beetje mee zit kan ik volgende week weer terug naar m'n slaapkamer.quote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je die foto's weer hier plaatsen Woman? Ben zoals gewoonlijk weer ontzettend benieuwd. Weet wel dat ik ze altijd ontzettend mooi vond.

Lekkage ook in je slaapkamer? Kijk maar uit voor schimmel, ik heb er jaren in gelegen. Ik begon op een gegeven moment heel erg te hoesten en dat stopte maar niet. Ben zo blij dat het bij mij nu verholpen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog een fan van de mol, Sofie en Travel. Ben benieuwd wie er allemaal meedoen.

@ Lytse, ik heb kunst en kitsch niet gezien. Red Hatters kom je overal tegen, ze vallen ook op he.

Morgen gaan we hier naar de nieuwjaarsreceptie van de burgemeester. Is hardstikke leuk om

met een groep te zijn en zo op te vallen! Wat je voor reacties hoort is vaak om te lachen hoor.

Zijn we een zangkoor, van de PVDA, vieren we een vrijgezellenfeestje,.

Hoe is het met jou. Weer wat uitgerust?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja is goed Bolleke dat zal ik weer gaan doen, leuk :)

De lekkage zit vanuit mn dak, en het waait nu ook naar binnen. Die deken houdt de wind tegen en het irritante getik. regelmatige even verschonen.

Moet maar even zo hoor, ben er helemaal klaar mee. grrrrrrrr

Eerst die plee......maar ook dat moet maar even wachten hoor. Alles op zn tijd !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog nooit gezien, Gwen?

Een iemand is de mol, beduvelt de boel soms. De deelnemers moeten aan het einde van iedere aflevering

vragen beantwoorden over de mol. Wat deed de mol b.v. Of bij welk groepje was de mol vandaag. Wie het slechtste antwoord geeft, moet naar huis.

De mol blijft er altijd in natuurlijk.

Ga je kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, koffie is op.

Aan de slag.

Kreeg zojuist de eerste versie van mn bedrijfsplan. Morgen weer een afspraak met de coach.

Ik denk er over om een paar middagen of avonden in de week in de bieb te gaan werken. Ik heb een hoop werk te doen op mn pc. Foto's bewerken, advertenties plaatsen, boekhouding, website onderhoud etc etc.

Of een andere rustige plek. Gewoon een paar uurtjes, ben ik er toch even uit, andere omgeving en een beetje onder de mensen.

Nu weg, straks weer terug. Dan voel ik me weer een ander mens. Lekker even dansen :)

Daarna met doggie naar buiten en lekker in bad. En ik heb een bak fruit gehaald lekkah lekkah.

Toedeloe x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Zonnetje, nog een molfan:D

Ik vind de opdrachten ook altijd zo gaaf.

En ook al denk ik het te weten, ik ga toch twijfelen.

Heb al wat weddenschappen verloren haha.

En Gwen, superopvallende mollenstreken - dat doet de Mol niet.

Die valt niet op!

Ik ga nu eten en nog wat mailtjes sturen.

Veel kijkplezier strakjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

waar blijven de mensen die wilden stoppen met roken?

Je bent van harte welkom op de rookmelder/nooit meer roken draadje. Breng wat reuring in de tent!

Vandaag heb ik (op 4 peuken na) de 3 weken vol gemaakt, dwz over 10 dagen een maand en ben echt van plan dat te halen.

Langzamerhand gaat het beter en natuurlijker voelen.

Ik wilde er al zo lang vanaf en heb het vaak geprobeerd, maar als ik het nu niet red, hoeft het niet meer. Bedoel heeft het geen nut meer op mijn leeftijd en ga ik dampend ten onder.

Travel, wat lees ik : is het echt waar? Heb je er maar 1 gerookt op je werk? Ongelooflijk, vind je zelf zeker ook. Wie weet kom je er in je vrije tijd ook vanaf.

Kun je ook in retraite gaan v/h uitgespaarde geld.

Daar is bij "stoppen met roken" en meter voor. Iemand hier gebruikte die eens, was ongelooflijk, kon na 2 jaar met de hele fam. op vakantie naar het buitenland.

Ik sta nu weer 2 dagen droog, gaat eigenlijk zonder erg, maar als ik eenmaal de vaart erin heb, zoals met deze dagen, dan ga ik eigenlijk door tot de drank op is.

Nou ja, heb nog bier, maar dat is voor bezoek, geef ik niet om.

Wat wel vervelend is dat ik sinds de spit aanval voor de woestijnreis, mijn rug nog steeds problemen geeft.

Vannacht kon ik er niet van slapen en heb vandaag ten einde raad pijnstillers genomen, zodat ik een blokje om kon strompelen.

Moet veel meer bewegen, maar ja, met die regen lokt dat ook niet.

Vroeger liep ik elke weekdag met mijn buurvrouw 20 min., maar we zijn geen vrienden meer en bovendien heeft ze nu een rollator, dus dat schier niet op, letterlijk. Vroeger liep zo ook zo langzaam dat ik steeds mij "snelheid" moest aanpassen. Dat loopt niet prettig.

Zou mooi zijn als ik weer een loopmaatje had, als stimulans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dit onderwerp ligt gevoelig bij mij, Smik. Ik ga er voor de

rest geen drama van maken, maar ik heb laatst al aangegeven

hier last van te hebben. En dat is wel erg zacht uitgedrukt!

Nu hoef ik die discussie hier niet nog een keer, maar voel me

toch geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...