Spring naar bijdragen

vrijdag 4 januari 2013


Primula

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen, gisteren was ik keimoe, lag om 19.00 al te slapen op de bank. Vroeg naar bed, vandaag vrij maar als ik een paar keer op rij om 5.30 de wekker staat wordt ik dus ook zonder wekker om 5.30 wakker.

Ben ook heel gefrustreerd over wat ik gisteren weer hoorde over de verlening van mijn opleiding...voelt als wakker worden met een kater zonder een glad gedronken te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foei, Erik, als ik zo jouw onderschrift lees, maak je 't jezelf wel héél lastig. Stoppen met blowen, drinken én roken. En dat in een kort tijdsbestek. Ben je niet iets te streng voor jezelf? Ik heb 't geluk dat 'k nooit heb gerookt, geblowt of andere drugs gebruikte. Ik moest 'slechts' van de drank af. En dat is al pittig genoeg. Voor jouw lijkt 't me helemaal een krachttoer. Zeker gezien de tegenslagen die je te verwerken hebt.

Hou je sterk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goede morgen Erik en Sofie... ja, tis helemaal vrijdag, hahaha. na vandaag lekker weekend.

Maar inderdaad verschrikkelijk rustig hier.

Zat overigens even gisteravond terug te lezen....

Eerst nog maar even een bakje koffie halen, ik neem voor jullie ook wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Laat ik me maar eens horen op deze rustige vrijdag morgen!

Veel hebben nog vakantie en maken zich nog geen zorgen.

Maar na mijn mijn dieet shake en citroengras thee

neem ik een paar appeltjes naar mijn werk mee.

Koffie pak ik daar

hier ben ik bijna klaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kameleon
Wat is er aan de hand met je opleiding Erik?

Gunn heeft wel een punt hoor, je kan niet alles tegelijk, ik tenminste niet.
quote>


Een lang verhaal zo kort mogelijk; eind oktober heeft leidinggevende gezegd; zou je geholpen zijn met een half jaar verlening omdat ik zo paniekerig richting deadline aan het werken was. JA! Daar zou ik erg mee geholpen zijn.

Eind november een gesprek met opleidingen en de vervangend leidinggevende die van niks wisten van de halve toezegging over verlening. Gespreksverslag gevraagd, niet gekregen. Toen zelf een verslag geschreven aan hen ter bevestiging of aan te passen. Toen begon het op de man spelen ipv op de zaak, ik was onvolwassen bezig terwijl ik in geen enkel opzicht verwijten maakte tegen personen en slechts een zo goed mogelijke weergave van het gesprek geschreven had. Hierin ook het antwoord van bla bla dat in bepaald opzicht de verlening toch aan de orde was gekomen door de leidinggevende. Dit gevraagd aan de leidinggevende en zij zei dat ze hierover zelfs een mail had. In dat lange gesprek de mail uiteindelijk niet gezien. Leidinggevende bevestigde dat resultaat onvoldoende was tot nu maar zij nog steeds positief stond tav verlening. Mail gestuurd en gevraagd naar de bewuste mail tussen leidinggevende en opleiding, geen antwoord op ontvangen tot nu toe...

Tussendoor hoofdopleiding gemaild voor een gesprek aankomende week over verlening er vanuit gaande dat ik de support heb van leidinggevende en werkbegeleider.

Gisteren van de collega die bij het gesprek was van eind november gehoord dat er een mailwisseling geweest is over mijn resultaat tot nu toe en over de verlening. Hierin staat volgens haar dat mijn leidinggevende negatief was over zowel de beoordeling als de verlening.

Die halve toezegging in oktober die sloeg dus nergens op en die mail die mijn leidinggevende zogenaamd zocht die zij aan opleiding geschreven zou hebben die kan helemaal niet geschreven zijn. Dat antwoord van opleiding met het gedraai over dat er in bepaald opzicht wel besproken is is er alleen om leidinggevende in te dekken. En dat gesprek met het hoofd van opleidingen staat in een heel ander daglicht als ik de support van leidinggevende niet heb voor verlening.


Als antwoord op of ik niet alles te snel wil met stoppen. Ik heb eind oktober besloten te stoppen met blowen en daarna drank om mezelf de maximale kans te geven mijn opleiding toch te halen. Dat was de motivatie. Die motivatie is nu helemaal weg, voor mijn ontplooingskansen maakt het niks meer uit of ik nu 24/7 stoned ben en veel zuip in de middagen en avonden. Maar stel dat ik nu weer een blowtje opsteek of een glaasje neem of een gewone peuk opsteek onder het mom van ik moet niet alles in 1x willen ik moet niet te streng zijn. De situatie als excuus gebruikend om weer te mogen blowen en zuipen....wordt de situatie daar dan beter van?

Ik zou me minder rot voelen onder invloed want ik voel me nu ontzettend gebruikt en voorgelogen terwijl ik zo keihard werk (werk in een verpleeghuis is zwaar) Verdoven zou in bepaald opzicht een oplossing zijn op korte termijn. En het zou ook makkelijk zijn; dan kon ik drank en blowen de schuld van alles geven. Maar zou het me echt verder helpen die peuk, joint of glas.....NEEN!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

@ Erik: Ik denk dat het voor je ontplooiingskansen wel degelijk uitmaakt dat je er nu geestelijk bij bent. Op de eerste plaats kan je die toch mooi in je zak steken, verder ben en blijf je er bij en kan je zuiver van repliek dienen, wellicht dat je kansen nog keren. Daarnaast is het in ieder geval mijn ervaring dat je dingen die niet goed gaan, niet verwerkt en niet geplaatst krijgt als je onder invloed bent.

Dan ben je extra boos, niet alleen op een ander maar ook nog eens op jezelf

omdat je het verpest hebt.

Dus zo zwart staat het er niet voor, je hebt weliswaar een tegenslag maar je blijft er nuchter bij

Petje af en doorzetten!:present:

DAGPACT

Krekel

fijne dag allemaal!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff Erik, das een heel verhaal.

En een naar verhaal.

Als ik het goed begrijp heb je een tijdelijk contract, voldoe je niet helemaal, maar had jouw leidinggevende van indertijd toegezegd zich in te zetten voor verlenging van jouw contract en jou in opleiding te laten gaan?

En nu blijkt dat dat allemaal heel anders beoordeeld wordt.

Zou betekenen dat je je werk kwijt raakt?

En dat is inderdaad heel heel ellendig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je hebt gelijk: drinken of blowen maakt het er niet beter op.

Integendeel.

Er zal toch een moment komen dat je je leven daarna weer op de rails moet gaan zetten.... en dat wordt er alleen maar moeilijker op dan toch?

Jij ook een goedemorgen Krekel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, ik snap je verhaal nie helemaal , nog nie wakker denk ik, maar denk dat jij best ineens met alles kan stoppen hoor. Verschil tussen mensen en miss juist beter alles in 1 keer en je leven totaal om te gooien. Dit kan beter werken dan 1 voor 1 of stukje voor stukje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Erik, tuurlijk bedoelde ik niet dat je 't weer op een zuipen moet zetten. Maar stel dat je in ieder geval je 'rokertje' nog hebt. Dat is voor velen al een rustpunt om de stress aan te kunnen. Laat drinken achterwege (daar is deze site voor). Ook de pretsigaret niet meer hanteren. Dan ben je toch al twee verslavingen de baas. Dat is een geweldige prestatie! Dat getuigt van een zelftucht die je niet vaak ziet. Je bent echt supersterk!

Je bent keigoed bezig, en ik prijs je dat je roken, drinken en blowen in één keer achter je wilt laten. 't lijkt mij alleen ontzettend zwaar!

Da's al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...