Spring naar bijdragen

vrijdag 4 januari 2013


Primula

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond allemaal,

Ik ben ondertussen weer aardig gewend in ons koude kikkerlandje. Had het tijdens mijn wandeling vandaag zelfs warm. Daarnet naar nieuwjaarsreceptie van de gemeente geweest. Het valt me nu op dat er maar weinig alcoholvrije drank geschonken wordt. Behalve dan water met of zonder bubbels en jus d'orange. Maar daar red ik het gelukkig ook mee.

Erik, ingewikkelde situatie op je werk. Sterkte.

Ik lees Mark ook weer, hoe is het? Weer bij de les na de uitglijer van gisteren?

Lavendel, spannend voor je, een goed verlopen sollicitatie en de brief aan je partner. Nieuwe kansen, hoop ik voor je.

Ach Lytse, wat een domper zo,n opmerking. Wel doorgaan hoor met je eigen plek maken. Is echt heerlijk, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lachen Jopie. Maar kan me voorstellen dat je het even niet leuk vond.

Van de zomer zaten wij in een klein busje naar het beginpunt van een stuk Pieterpad. Was de zaterdag voor een feestdag, Pinksteren geloof ik. Busje zat helemaal vol met wandelaars. Had de chauffeuse niet op gerekend, zat haar dochter door de supermarkt te loodsen om boodschappen te doen. Zo van, nee je moet nu terug naar dat pad, is dat op neem dat dan maar. Etc. Was ook erg leuk.

Hoe voel je je nu trouwens in je huis? Tijdje geleden vertelde je dat je je er niet prettig voelde. Ik hoop voor je dat dat nu beter gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, Zonnie. Ik kom en jij gaat! Welterusten in ieder geval.

@ Lavendel: twee maal een positief antwoord! Ik gun het je zo!

@ Bo: jij blijkt vandaag jarig te zijn. Jammer dat we al een tijdje niets van je gehoord hebben. Ik hoop dat het goed gaat.

:moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BO!

Hieperdepiep hoera:present::musicnote::sun:rose;:musicnote::sun:rose;:musicnote::sun:

Jammer dat ik je hier nooit meer zie.

Wilde net nog een politieserie gaan kijken maar zie er toch maar vanaf.

Was van de week echt bang geworden, heb ik nooit gelukkig, dus ik mijn mobiel mee en op mijn nachtkastje gelegd voor het geval dat er onverlaten binnen zouden komen.

Wil er de volgende ochtend op kijken, batterij leeg.

Sjonge jonge:huh:

Dag 4 droog zit er alweer bijna opB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik verheug me wel lekker op een rustige dronkeloze nacht en morgenochtend lekker uitgeslapen en katervrij opstaan. Rustig aan mn koffie en mn doggie uitlaten en dan haal ik een luxe uitgebreide lunch.....jammie.

Nu even een verveeld uurtje met stupid tievie.

Straks nog maar even lekker in bad en beetje eten.

pompidompidom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...