igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 smik heb je gedronken? kom op joh heeft iedereen het nu gedaan en ben jij het slachtoffer? nou gezellig draadje vandaag. ik ga even een frisse neus halen. bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 * Vraag me dan toch af wie er bepaald of iemand te licht is bevonden, welke "inuisitie" er hier dan soms heerst (door wie ingesteld dan?) waar jij dus naar luisterd. Dat mensen elkaar niet liggen swa, maar een hetze is heel wat anders, zeker op een forum als dit zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Moggeuh Boll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 morgen bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goeie morgen Acer. Je hoort het wel vaker hoor dat mensen het gevoel hebben dat ze een kater hebben terwijl ze niets gedronken hebben, dus dat is niet iets waar je je zorgen over moet maken. Ik heb het het gevoel dat dat wel eens kan komen doordat je te vast geslapen hebt. Je slaapt weder op een natuurlijke manier en dat is niet als je drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Moggel Drakie en Igie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Smik heeft blijkbaar niet de moed om namen te noemen... Ik zou het heel erg op prijs stellen als de mensen die problemen met mij hebben dat dan ook gewoon tegen mij zouden zeggen. En ja, ik weet dat er een behoorlijk tweede circuit hier moet zijn via de PB's . Zeker weten deed ik het niet maar ik had wel degelijk het gevoel dat er behoorlijk wordt geroddeld achter de schermen. Blijkt dus inderdaad te kloppen. Graag dan als het berichten over mij betreft ook even eerlijk hier vertellen. Beetje ruggegraat tonen mensen. ........... ah, ik zie toch een bericht van Smik. En nee, ik neem geen contact op met Tactive, heb ik ook nog nooit gedaan, hooguit om te peiten voor mensen die een ban kregen of om de tikken die ik zelf krijg tegen te spreken. Wéér zo'n misselijke insinuatie van je Smik. en WAT heb ik dan geoordeeld? Graag even vertellen. En nee, wat zou ik moeten vertellen over het feit dat ik nog wel drink maar met mate? Iedereen weet dat de meeste mensen daar hier niet zo blij van worden, das voor veel mensen een trigger. Je bent op een ordinaire manier aan het rellen nu, en dat is niet de eerste keer Smik. En nee, je hoeft niet weg te gaan, blijf vooral hier, er komt vast nog wel iemand voorbij die je kunt tackelen met je agressieve gedrag dat nergens op slaat. Ik sluit nu af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 dit is dus de ware smikkie?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goedemorgen, of niet? Lieve help, wat een sfeer... Smikkie ik lees je met stijgende verbazing.. Het enige wat ik tegen je zeg is, blijf bij jezelf! Bewaar je frustraties voor je ex. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Het lijkt hier de kleuterschool wel. In tegenstelling tot Yvonne, moet ik zeggen dat het me nÃet interesseert als mijn naam in pb's valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 m.a.w smikkie je valt me smerig tegen. fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Weg nu, dit smaakt slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Smik, een zeer onterechte uithaal deze ochtend van jou naar Yvonne toe vind ik er valt m.i op deze draad niets te lezen waarom je dit zou moeten doen als ze dan diverse dingen aan je vraagt geef je ook nog niet eens antwoord daarop ik denk dat je bij jezelf maar eens te raden moet gaan wat je daadwerkelijk dwars zit dit slaat kant nog wal vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 verder een fijne zondag mensen valt weinig te halen voor me hier ben weer weg zoeffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goeie morgen Sha. Jammer dat je nu al weer weg gaat, maar wel begrijpelijk:sun: Vonnnnnnie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Moet je doen Smikkie dat lost namelijk alles op! ik houd je niet tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 [* Voel me niet serieus genomen door jou.quote> Vraag me dan toch af wie er bepaald of iemand te licht is bevonden, welke "inuisitie" er hier dan soms heerst (door wie ingesteld dan?) waar jij dus naar luisterd. Dat mensen elkaar niet liggen swa, maar een hetze is heel wat anders, zeker op een forum als dit zeg.quote> Zijn haar eigen woorden hoor.Tikt ze zelf in het kilo's draadje. Ze wil afvallen maar komt alleen maar aan, dat bedoel ik. Ben echt weg hier. Mensen weten mij te vinden.quote> Hoe vaak hoor je dat hier niet over het nuttigen van alc. of roken dan Smikkie??? en wie dan nog serieus nemen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goh, de weg van de minste weerstand kiezen..jammer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 smikkie en nu ga je het ons in de schoenen schuiven natuurlijk. dat was dus de reden van je uithaal. nou de volgende keer mag je zo ook wel bier halen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 precies Smikk, bewijs maar dat jij een "echte" alcoholist bent en hier wel thuis hoort en anderen niet, want daar gaat het om, toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Kanjers ik ben er weer weg mee hoor. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Moet je broer die vandaag bij je komt je dan vinden, Smik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Originally posted by: SmikkieNee hoor gaf gewoon mijn mening, ben te alcoholistisch voor hier. Krijg toch wel een ban.En ja ik kan het niet sorry.quote> nee hoor, in mijn ogen heeft dit nix met alc. te maken, dat haal jij erbij nu. Maar heeft er helemaal nix mee te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Morge, doe mij maar een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden