Spring naar bijdragen

Maandag 7 januari 2013


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je schreef altijd zo positief over lopen en dat werkte heel aanstekelig..... ik heb tussendoor lopen helemaal aan de wilgen gehangen maar loop nu weer 1-2 keer per week omdat ik van de vorige stoppoging nog wist hoe goed lopen me hielp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag.

Gezien het aantal sterretjes welke zijn uitgedeeld gisteren (of vandaag) zal de rust inderdaad even weergekeerd zijn.

Bij mensen persoonlijk aanvallen en onrust op het forum veroorzaken volgt onherroepelijk een vakantie naar Alcatraz.

Erik, er worden inderdaad weleens nare pb's verzonden maar ik heb ze zelf nooit ontvangen gelukkig. Wel heb ik contact met een aantal medefrummers op FB, maar daar gaat het absoluut niet over dit forum of de mensen op dit forum.

Dus blijf dit forum alsjeblieft als veilig zien. Dat lijkt mij het beste en ook het fijnste voor jezelf.

En ja, met mij gaat het goed dus er valt niet zoveel te roddelen denk ik.

Dag 7 alweer vandaag en ik heb geen trek gehad tot nu toe,ben het weekend vrij gemakkelijk en ongeschonden doorgekomen (gelukkig).

Maar over een dag of 10-15 wordt dat een stuk moeilijker - weet ik uit ervaring.

Maar dat is toekomstmuziek en nu maar eerst dag voor dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

Rapilos

Marc

Acer

Mark

Dune

Truitje

Krekel

Leeuwew

Middagggg !!

Mag ik even van de daken schreeuwen?

Sinds kort ben ik na een jaar Minderen nu dus gestopt. Supermarkten zijn mijn risico-situaties. Die kon ik tot vanochtend vermijden door simpelweg manlief te vragen de boodschappen te doen.

Maarrr,

Vanochtend was het brood op en ik was alleen thuis.

Zonet voor het eerst alleen, met nog een vrije middag te gaan, naar de supermarkt geweest voor brood en spa rood.

Ik heb geen zwaar bier gekocht!

Van te voren heb ik een hulplijn ingeschakeld: ik heb mijn moeder gebeld om een half uur aan mij te denken.

Deze tip komt van Tactus: heb een noodplan klaar voor als je een risico verwacht, opdat je voorbereid ten tonele komt en er een script klaar ligt van hoe te handelen.

Jullie weten dit vast al, voor mij was het de eerste keer in praktijk.

Dank voor het lezen, vandaag pak ik de eerste niet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens travel

Ik heb dit forum altijd als veilig gezien,

en als er nare dingen gebeuren dan gewoon afsluiten

gaat vanzelf weer over

ben er nu zo n 4 jaar op dit forum:

Al schrijf ik hier niet veel ,

het houd me goed scherp, want lezen doe ik wel hoor,

dan weet ik weer even hoe het niet moet

snap je?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiske:)

Zit hier nu ongeveer een jaar en drie maanden. Had eerst een andere nick en de datum van eerste aanmelding en mijn postingsteller is toen kennelijk op 0 gezet.

Maakt niet uit.

Soms zijn er een poosje trollen hier. Sommige mensen gaan door oververmoeidheid en andere problemen helemaal uit hun stekker hier. En onze Smik heeft wel meer in de rondte liggen schoppen.

Dit was niet de eerste keer.

Maar ik zou er zeker niet voor afsluiten.

Uiteindelijk verliest diegene het toch want iedereen wordt het zat.

En Yvonne zet of komt gewoon elke dag gezelig op de koffie.

Niks mis mee.

Maar ik moet weer aan 't werk dus ik groet allen en tot later...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: meiske
Hoe ist met Eric danquote>


-SPIERPIJN in benen, vandaag wel sporten maar bovenlijf in de sportschool.
-Zie op tegen een gesprek over mijn opleiding aankomende donderdag. Ik ga zo leidinggevende mailen over welke support ik nu heb van haar, ze is zo onduidelijk en die onduidelijkheid geeft me onrust. Heb dan nog liever dat ze open negatief is over verlening van opleiding want dat is tenminste duidelijk.
-Verder nog wat duf van de avonddienst gisteren die nogal zwaar was, een van mijn favoriete clienten in het verpleeghuis was totaal de weg kwijt. Lag te gillen in bed, dat gaat me niet in de koude kleren zitten.
-Zoals je kan zien ben ik dus bezig met stoppen op 3 fronten en dat lukt best goed eigenlijk.
-Probeer om idd het positieve uit ADB te halen, af en toe te scrollen en niet te reageren als de boel hier te negatief wordt en me niet zoveel aan te trekken van geroddel wat hier zo onzichtbaar maar toch aanwezig is en hier vooral niet aan mee te doen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wandeling gemaakt, onderweg een bijdehand meiske tegen die wel wil dansen. Wat zal ze zijn, 12/13 jaar ?

Kijken of dat door gaat. Hoop het wel. Heb ook best geld nodig amaiiiiiii

Nu nog even in mn huis klusje, dan douchen en de workout van vanavond voorbereiden.

Dit weekend zoveel gesnoept, voel me een varkentje bléh.

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dune,

trots op jou dat je meedoet!!

Nu doe ik anderen te kort..............'

@Woman, je had me al gewaarschuwd dat eens de eerste keer zou zijn om door de supermarkt te lopen. Vandaag kon ik gelijk al aan de bak met een praktijkoefening. Hands-off op twee fronten haha.

Dank je wel voor je wijze woorden en vooruitziende blik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Haddock,

Je schreef ergens dat dit forum een grammafoonplaat begint te lijken voor jou. Ik geloof je graag. Een juf krijgt ook ieder jaar weer nieuwe telgen en kan ze weer dezelfde lessen, waarschuwingen en repetities geven. Toch is iedere leerling weer anders, de ene nog hardleerser dan de ander. Zie het maar zo. Je bent als een coach voor beginners, ooit hoop ik ook juf te worden. En anders meesteres............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeuwtje lijkt het je dan niet verstandig om wat eten mee te nemen? Iets waar je lekker vol van wordt? Dat is dan wat makkelijker voor je.

Zo heb ik mezelf een groot kado gegeven zeg. Een printer met scanner. Moet nog ff uitvogelen hoe het werkt, want lezen is niet mijn grootste hobby. Dingen moeten bij mij duidelijk zijn als ik er naar kijk, en ik moet geen hele lange verhalen hoeven te lezen.

Maar geïnstalleerd heb ik al, das al gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, dank voor het meedenken. Zelf zat ik ook al te denken aan een extra plak roggebrood, dan kan ik de H van HALT alvast afvinken. Maar na een 9 urige werkdag ben ik doorgaans ook moe en leeggegeven. Maar de messen zijn geslepen!

Printers en scanners moeten plug en play zijn, vind jij dan nou ook?

Jaren geleden wilden wij een nieuwe videorecorder.........

"Meneer de verkoper, hij moet makkelijk zijn. Alleen play, record en doorspoelen en terugspoelen. Meer mag hij niet kunnen."

"Deze is heel makkelijk. Als je één keer op dit knopje duwt dan geeft hij de tijd weer die je nog op kunt nemen. Als je twee keer drukt dan geeft hij de dag aan waarop het opgenomene reeds is teruggekeken. Als je 3 keer.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

zucht

HIJ MAG ALLEEN MAAR KUNNEN WAT IK KAN ONTHOUDEN ALS IK NAAR DAT APPARAAT KIJK.

WELK WOORD IN DIE ZIN SNAP JE NOU NIET

...

...

(zoiets?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeuw, ik ben bang dat je af en toe op enter moet drukken,

zodat je niet hele lange zinnen krijgt. Beantwoorden enz valt dan rechts buiten beeld.

Probeer eens je bericht te bewerken als jij er wel bij kunt? En dat een paar keer

na zeg 20 woorden enteren, hopelijk is alles dan in orde. Ik moest nu naar vorige blz om

te kunnen beantwoorden dus hoe jij je eigen bericht krijgt weet ik weer ff niet:D

Maar ik heb het ooit ook gedaan met een heeeeele langer slinger en toen was het ook mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...