witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 hieeeehaaaaaaaaaa right on... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Gewoon adem inhouden Dinah en dan om de beurt in- en uitademen. Moet lukken! Fijn dat Snoep en Kunsie ingestapt zijn. Samen zijn we sterk! Nu bankhangen met een extra kussentje. Die arrensleden van tegenwoordig: hard.... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Dat komt van al dat lekkers dat jij op tafel hebt staan;) We eten het hier met z'n allen gewoon op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Mensen wie heeft er allemaal van Janes haar garnalen gegeten> Snif snif. Jemig wat een knoflooklucht zeg. Ha en ik zie dat er weer een paar nieuwen zijn ingestapt. Fijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hoe gaat t met alle ingestapte?? Met mij gaat t goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heb nhier niet mijn eigen laptop. Toch even snel kijken hoe het gaat met iedereen. Het is net als kerst dus, heel positief de sfeer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Truitje zit ook nog stijf en een beetje verdoofd tussen jullie in. wat fijn dat kunsie en snoep er ook bijgekomen zijn!! Jongens we rijden zo metelkaar het nieuwe jaar in!! Deze sfeer, zo tussen jullie in, zo bijelkaar, elkaar vasthoudend We krijgen vannacht allemaal een lintje van de koningin HaHa HaHa Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Kanjers nog een paar minuten en dan zit het er op. We hebben het gehaald mensen, tenminste dat hoop ik. We (het forum) zijn zo sterk doordat we gedeeld hebben. Vooral de fijne leuke en ontspannende sfeer heeft er zeker aan mee geholpen. Een groot applaus voor jezelf en voor elkaar want we hebben het gered kanjers. Ik wens nu al vast hier, iedereen een heel gezegend, gelukkig maar vooral een gezond 2013, en hoop dat iedereen beseft dat je veel sterker bent dan dat je vaak geloofd. Samen staan we sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nou ik vind dat jij wel een lintje verdient hoor Truitje Nuchter blijven onder deze omstandigheden is niet makkelijk als je altijd gewend bent alles weg te drinken Dus je krijgt van mij een lintje Ehh... tis wel een kerstlintje, tja ben eenmaal geen koningin he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik ben wel benieuwd wie het allemaal gehaald hebben Bol Ik ga dr niet zomaar vanuit dat het ons allemaal gelukt is hoor. Eerst iedereen afmelden, dan weten we het zeker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Je hebt gelijk Witje. Heb het al veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 nou mij wel Witte loodzware dienst gehad 2 bom-aanslagen overleefd (niet gericht gegooid, ik fietste op de verkeerde plek op het verkeerde moment:o) en nu veilig thuis, eindelijk af-eten en ik heb de katten een extra portie gegeven om ze af te leiden. laat de knallen maar komen de slee ligt vast op de weg. is er nog koffie? anders krijg ik ontwenningsverschijnselen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Een goed nieuw jaar! ja afmelden... wanneer moet dat gebeuren... ik ga voorlopig door met niet drinken in ieder geval... Slaap lekker voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Allemaal een goed, gezond, 2013 toegewenst! Voor het eerst sinds 25 jaar een droog oud en nieuw!! Dank zij jullie!!! Jullie hebben me erdoor gesleept!! Dank je wel en jullie ook allemaal toppers Hou een beetje van jezelf, je bent de moeite waard, je bent uniek Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 wat geweldig Truitje! voor mij niet de eerste keer, vreemd genoeg al jaren, dronk dan daarna wel weer een keer... En hoop dat het dronk blijft;) En tot het verleden behoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 wat een wondermooi kado aan jezelf he Trui niks geen Truitje meer je bent volwassen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Truitje geweldig! Gelukkig Nieuwjaar voor ons allemaal! Dit is ook mijn eerste jaarwisseling helemaal zonder drank. De vorige jaren was ik minderaar. Alles is goed gegaan en we gaan vast een goed jaar tegemoet! Jane: voor veel mensen een lastige dag, dus je zult het druk gehad hebben. Gelukkig het vuurwerk overleefd. Dank jullie wel arrensleeërs. Ik hoop inderdaad dat iedereen het droog heeft kunnen houden. Welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 ik meld me ook af......helemaal clean tweede jaar achter elkaar alleen jammer van me tussendoortje anders was ik 10 januari twee jaar droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ja jammer hè Snoep? Dat voel ik dus ook regelmatig Had ik volgehouden was ik nu bijna 4 jaar zonder de drank. Troep is het, maar we doen het zelf hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Hallo iedereen! Gelukkig nieuwjaar iedereen! Hier ook lekker fris gebleven tussen de drinkerts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Kom me ook droog afmelden. Geweldig initiatief die arresleepact. Tot volgend jaar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ik zit vol van de 0% Alles zit er nog aan De beste wensen voor 2013 We gaan weer voor 12 maand nuchterheid Maar nu eerst even een tukkie doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 gelukkig nieuwjaar allemaal. rendieren bedankt voor het trekken van de slee. het was lekker knus. ik ben droog overgekomen. en nu ren ik naar ................................. de koffiepot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Zullen we een afmeld lijst maken? Als iemand het dan een keer moeilijk krijgt, kan hij altijd even terug kijken naar het arreslee pact. Goed? Bolletje. Geslaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Een prachtig, gezond en droog 2013 gewenst. @Bol, Lijkt mij een goed plan een afmeldlijst te maken. Waar stal je de rendieren tot de kerst? Je zet de slee toch wel goed in de was hé, als je hulp nodig hebt hoor ik dat wel. En Bol bedankt voor de fijne droge rit met de arreslee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden