AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ben heel trots op je Truitje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Trui!! ja hoor, Wijfie, ben supergroentje op piano, maar ik hou er wel van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Waar kan ik vannacht slapen? Jane en Trui schuiven jullie eens ff op? Kan ik er met m'n dun lijfje tussen. Kan iemand even de teugels overnemen? Het zijn er 8 paar. En niet met de zweep knallen dan slaan ze gelijk op hol hoor. En over een uurtje wat lauw water en flink wat hooi. Dank u. Trusten Superdesuperdesuperkanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Hopsakee..heerlijk weer in de slee Vandaag gewerkt...naar duitland geweest vuurwerk halen en alcoholvrije malz Morgen nog een dag werken en dan vrij tot 3 januari @truitje fijn he die arreslee Maar nu eerst weer even van de sterrenhemel genieten hier Wat hoorde ik hadden we ook een arreslee muziekband? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Leuk die arrensleeband. Ik kan alleen meezingen helaas. JohnD leuk dat je sax speelt. We gaan ervoor met z'n allen en Truitje: alweer petje af voor je. Ik wilde wel dat Snoep in de slee kon klimmen. Dommeldedommel in de slee en kijken naar de sterren. Morgen naar broer, maar zij drinken niet dus geen probleem. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 ff dicht tegen Truitje aan:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Oke, nog ff via mob: orders van Bolletje: lauw water, wat hooi, 8 teugels, niet knallen, en overgenomen van Bol die dus nu even wat rust heeft. Pfffoehhh....wat een zware taak, heb ik het nou dus wel goed gedaan, varen we nog wel op koers??? Hellup.......dit wordt een lange nacht, wie neemt het over??? Ach, ik neem het roer gewoon in eigen hand, komt helemaal goed. Welterusten allen, ik let wel op de rendieren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Soms moet je nou eenmaal op jezelf vertrouwen, ook al durf je dat niet...; ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Komt helemaal goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 mogge Gaat goed he nance de teugels in eigen hand Truitje een extra dekentje kan wel wat extra warmte in deze tijd gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goeie morgen medereizigers. Laat, maar goed geslapen. Jane goed gedaan hoor. Kanjers nog 2 nachies en we zitten in 2013. Moeten we halen hé? En als dat lukt, weten we hoe sterk we met z'n allen geweest zijn, dan kunnen we de hele wereld aan. We kunnen droog blijven, we hebben het aan de anderen, maar zeker aan ons zelf, bewezen dat het lukt. We gaan het nieuwe jaar gewoon door. Proberen 2013 droog door te komen, en dat kan. Als we deze dagen, die toch voor veel mensen niet makkelijk zijn geweest, toch droog zijn door gekomen, zetten we dat voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Nou toe maar Sofie, maar daar gaan we geen gewoonte van maken hé?;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Zoeffff...beentjes strekken,even werken Veel plezier met oefenen arresleeband,hoor het resultaat vanavond wel Fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Lieve allen , mag ik stijf tussen jullie in zitten Zo,n impact dat ongeluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Pff dat zal best trui, niet te bevatten zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Natuurlijk Truitje. Kom maar lekker veilig tussen ons in zitten. Ik heb pas geleden nog geschreven dat, toen mijn manneke overleden was, ik alles heel bewust mee gemaakt heb. Niets weg gedrukt maar laten komen. Alle verdriet kwam eruit. Toen ook had ik het gevoel dat ik het aan het verwerken was. Dus laat die gevoelens maar komen hoor, schrijf erover en deel. Het forum was voor mij echt heel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ik wip er ook terug tussen maar oppassen want ik hang nog vol verf wel rode, dus blijft in de kerstsfeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Nou je nog met kerstballen vol hangen en we hebben een mooie kerstboom in de arreslee Laaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Arreslee glijders, Nog even en dan glijden wij 2013 in. En het is verboden vuurwerk in de arreslee mee te nemen, dat kunnen we onze rendiertjes niet aandoen toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik blijf wel liggen in de slee met een deken over mn hoofd om 12 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 @JohnDoe, Hoe wou je dan de meiden in de slee nieuwjaar wensen en zoenen? Of ben jij zo'n verlegen typje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 @Wijfie, Goed zo, actie in die arreslee. O hee, o hee, wie zoent er met me mee in de arreslee. Misschien kan Sofie jullie begeleiden op haar Bösendorfer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 @romaldus wat wijfie zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 foutje bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hoe doe je dat quoten dan van een stuk tekst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden