Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 januari 2013


mark

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

aan alle niet ingelogde meelezers: mijn getuigenis was een demonstratie van niet-stoer zijn en van de niet geslaagde doch harde werker..........................

MAAR GEEN LOSER

mijn ervaring was een lesje in nederigheid en een gratis waarschuwing, en een boodschap voor allen die klagen dat op de dagdraad alleen maar gemekker en geouwehoer is; ik dank allen die mij wilden steunen want dat deze huiskamergenoten zijn als steun significant!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bol: leuk dat je schildergroepje zo goed gaat. Dat omschakelen tussen zelf werken en lesgeven ken ik wel. Toch stimuleert het de anderen. Het kan m.i. alleen maar als de groep niet te groot is.

Ik ben vandaag weer verder gegaan aan mijn mus. Het arme beest heeft meer dan een half jaar aan de kant gestaan, omdat de organisatie waar wij ruimte van huurden failliet was. Waar we nu zitten is het een beetje behelpen, maar we zijn gelukkig weer aan de slag.

Het was moeilijk om er weer in te komen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse

Ik ben vandaag weer verder gegaan aan mijn mus. Het arme beest heeft meer dan een half jaar aan de kant gestaan, omdat de organisatie waar wij ruimte van huurden failliet was. Waar we nu zitten is het een beetje behelpen, maar we zijn gelukkig weer aan de slag.
Het was moeilijk om er weer in te komen.
quote>


Wat?? Mus?

Nu zitten mijn hesens in de knoop... @_%
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arme Sieraad! :D

Dat hoeft ook niet hoor. Ik schilder op zijde en was een eeuwigheid geleden begonnen aan een mus op een tak. Dat had ik Bolletje ooit verteld. Vandaar.

Als ie ooit afkomt en ik leer de truc, dan zal ik een foto plaatsen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: leeuwew
Toen ik nog dronk / minderde kocht ik onderweg uit mijn werk naar huis altijd de hoeveelheid van de dag. Op mijn rit naar huis kom ik langs 3 supermarkten, dus ik kon afwisselen.

Dit was de eerste werkdag nadat ik echt gestopt ben (goddank kan ik dat nog steeds zeggen, wat was ik blij toen ik thuis was)quote>


Dit herken ik; toen ik stopte was ik aan het klussen voor mijn nieuwe huis en dat was zo'n ander ritme dat stoppen makkelijker ging. Toen ik weer ging werken had ik ook van die vaste routines. Ik was er niet op voorbereid en het was een verassing dat die momenten toch lastig zijn.

Ik doe zelf geen behandeling; termen als halt en de werking van een noodplan lees ik hier op de dageraad. Ook voor mij erg leerzaam.

Jij bent heel bewust met je plan bezig lees ik en je kan het leuk opschrijven. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens een hele goede reden om het droog te houden.

Stel dat ik morgenochtend gebeld word voor een show dezelfde avond ?

Dan moet ik nee zeggen omdat ik een megakater heb. (of dronken ben, kan ook)

Wow

Please remind me of that when i am tempted....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit nog even voor Woman.

Waarom komen en gaan bepaalde mensen in je leven?

Mensen komen in je leven om een bepaalde reden, een periode of een heel leven. Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor die persoon kunt doen.

Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit.

Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijke periode heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen.

Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen. Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg.

Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt.

Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan. Het gebed dat je opzond is beantwoord en nu is het tijd om verder te gaan.

Sommige mensen komen in je leven voor een bepaalde periode , omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren. Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen.

Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt. Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde.

Geloof het, het is echt , maar slechts voor een periode .Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben.

Het is jouw taak de lessen te accepteren. Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven. Men zegt: 'Liefde is blind maar vriendschap is helderziend'.

Dank je dat je een deel van mijn leven bent, of het nu is om een reden, voor een seizoen of voor het hele leven is.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...