Yvonne Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goede morgen luitjes. Nieuwe dag, nieuwe kansen. De koffie staat door te lopen en de thee staat te trekken. Buiten regent het, binnen niet gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 goede morgen frummels. doe mij maar een flinke slok koffie. bah vervelend geslapen en nog vervelender gedroomd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goedemorgen gefrummelde even snel in en uit drukke en lange dag vandaag hier jullie ook een fijne dag en maak er wat van! hier fluiten 's morgens de vogels alweer doet een mens goed ik ben weer weg ook, opschieten zoefffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Jij ook een fijne dag zoef de haas:D En een grote mok koffie voor Igor. Wat kan een droom je dan achtervolgen na het wakker worden he? Bah. Maar goed tis niet anders Igor, eerst maar een lekkere bak pleur en verder wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goedemorgen! Doe mij maar een grote mok met cafeïne:D Dat blijf ik voorlopig ook doen, was gisteren gestopt met koffie drinken, Doe ik voorlopig niet nog een keer, ik was ziek...dat wil je niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 nou blijft iedereen in de gang staan? ik bijt niet hoor (nog niet, maar kom me niet te dicht bij nu ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ik had mijn verwarming niet uitgedaan en met 22 graden ga je ook heftig dromen. Net ontbijt op....nu werken. Tot vanavond iedereen. Koffie gooi ik nu snel achterover en ren naar buiten,,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 ook gevaarlijk spul hoor kameo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ziek van het nÃet koffie drinken Kame? Pfff, is dat niet iets met verslaafd zijn Goeie genade Erik, moet er niet aan denken 22 in de slaapkamer. Kan me indenken dat je niet lekker hebt geslapen. Ik ga even rondje hond... in de regen, is ook wel weer eens leuk na al die droogte van de afgelopen maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goeiemorgen mensen! Nog steeds goed gezind hier. Heeft er iemand iets in mijn koffie gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Haha Erik hier is de verwarming ook aan blijven staan:D Gelukkig niet op de slaapkamer, vind het trouwens ook niet prettig beneden komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Zeer gevaarlijk Igor, goh hoezo verslaafd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Hebben jullie allemaal de lotto gewonnen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 nee hoor de postcodeloterij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 maar ik wil het niet laten weten en ga straks gewoon naar m'n werk op m'n krakkemikkige fietsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 hahaha, buit van de oudejaarsloterij was 3,75 , maar ook ik ga gewoon aan het werk, ik laat het geld wel renderen op een deposito:rose: Zo, en nu weer rennen, want weer te lang geteut... Mooie dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 werk ze yvonne en mijn buit noppes weer 10 euro armer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 goeienmorgen hier nog steeds droog maar een ontzettende depri bui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goeie morgen jongelui. Snoepie het weer zit ook niet mee hé? Ja en weer adb. worden kost ook een hoop energie en doorzettingsvermogen. Hoe gaat het slapen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Allemaal sterkte vandaag met die nattigheid buiten!!! DAGPACT Albert Lytse Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goede morgen! Ik sla de koffie even over geloof ik.. ben geveld door de griep geloof ik. Ben gisteren om 20:30 op bed gegaan en pas net weer wakker geworden, en ik wil alweer terug dat is niks voor mij! Ga het dan ook niet doen wie weet kom ik er nog overheen. Gesprek gisteren is goed verlopen en ik mag de 21e weer terug komen voor de vervolg opname! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 slapen gaat nog steeds slecht gaat ook niet meer veranderen denk ik dat breek me ook gewoon op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Nou heel veel sterkte dan Mark. Het heerst. Maar het schijnt 3-5 dagen te duren. Hoop dat je iemand hebt die je verzorgd. Want alleen en ziek zijn is niet zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Precies Snoep, als je ook al niet goed slaapt, houd je niet veel energie meer over. Ik heb hier wel eens geschreven dat ik amitriptyline slik, dat is eigenlijk een ad. Maar ik slaap er ook erg goed op. Ikzelf heb het gevoel dat het niet verslavend is want ik kan er, ook naar b.v. maanden gebruik, gewoon weer mee stoppen. Zou dat niet iets voor jou zijn? Misschien kan je eens naar je h.a. gaan en een praten over je slaapgebrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden