Spring naar bijdragen

Zondag... 13 januari


Lenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen. Geen goede nacht. Teveel koffie op gister :D

Contact met (e)x. Geeft spanning maar geen contact geeft ook spanning.

Nou ja straks heb ik 3 maanden rust. Daarna is het lente en ziet alles er anders uit.

Ik heb wel gezegd dat hij hier niet meer mag blowen.

Dat zal al een boel veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Hier schijnt de zon! Heerlijk.

Allereerst: KAMELEON een half jaar droog :D, Sofie een maand :heart: Jullie hebben al een mooie slinger van me gekregen op het jaarpact.

Dan Erik: die is gestopt met veel en heeft ook een drievoudige mijlpaal. Jij krijgt je slinger hier!

:present::heart::musicnote::sun::present::heart::musicnote::sun::present::heart::musicnote::sun::present::heart::musicnote::sun::present::heart::musicnote::sun::present::heart::musicnote::sun::present::heart::musicnote::sun::present::heart::musicnote::sun:

@ Lenie: geweldig dat je het droog hebt gehouden gisterenavond en vannacht! Cadeau voor jezelf! :musicnote:

Nu verder lezen.

Lytse,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie, goed gedaan vanacht. En nog een gezellige verjaardag ook.

Wijfie, wat balen zeg! Zeker omdat je het totaal niet aan voelde komen.

Tatum, goed je te lezen!

Verder iedereen gefeliciteerd! Hoop positieve verhalen hier, dat is fijn!

Hier gaat het lekker. Slome zondag vandaag.

Blijf steeds met een negatieve AA ervaring zitten deze week. Maakt me ontzettend boos.

Raar dat dat zo blijft hangen, dat had ik niet verwacht. Maar aan de andere kant, ik vind het

nooit prettig als iemand me iets oplegt.

Zo dat was mijn gezeur van vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel:

@ Wijfie: wat jammer! Je was er zo zeker van dat je het aan zou kunnen! Goed bekijken hoe dat kon gebeuren, zodat je de volgende keer niet in dezelfde valkuil trapt. Gelukkig kan je er nu met je hulpverlener over praten.

@ Nien: je bent alweer weg. Dat van die negatieve ervaring heb ik gemist. Ik hoop dat je het snel weer kan loslaten! Fijn dat het verder goed met je gaat, zonder de refusal. :heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag mensen. Kraan is eindelijk goed gemaakt. Heb het een allesmaker laten doen, en nu lek niets meer. Zucht wat ben ik blij en opgelucht. Vroeger zou dit echt een rede geweest zijn om of m'n spanningen weg te zuipen of te vieren dat de kraan gemaakt is. Wat een onzin hé? Maaaaajjjjaaaaaaaa dat doen we dus niet meer.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat raar Wijfie dat je denkt na even adb. te zijn, alle wijsheid weer in pacht te hebben. Zeker als je denkt dat je het allemaal wel weer kan.

Wat gebeurd er dan vlak voordat je besluit om het toch te proberen, want je bent je dan toch bewust dat je weer een verkeerde stap zet?

Is er dan niet een strijd in jezelf gaande? Dat gebeurde namelijk bij mij altijd wel en dat vond ik bar moeilijk. Soms won ik maar meestal verloor ik

Dat jezelf nog fijner willen gaan voelen dat gevoel ken ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...