lady jane Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ik ga het zonnetje opzoeken buiten en ballen in Voorburg, heerlijk!!! fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Zeeland is prachtig vandaag! koud, fris, droog, doch zonnig! ik ga er van genieten, lekker zonder kater! Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Goede morgen, oh nee net middag, Wat een rust nu hier, iedereen is zeker naar buiten. Ga ik ook zo doen! Heerlijk in het zonnetje lopen Eerst Sofie en Erik feliciteren:heart::present::present: Een geweldige prestatie van jullie. Tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Goedemorgen. Geen goede nacht. Teveel koffie op gister Contact met (e)x. Geeft spanning maar geen contact geeft ook spanning. Nou ja straks heb ik 3 maanden rust. Daarna is het lente en ziet alles er anders uit. Ik heb wel gezegd dat hij hier niet meer mag blowen. Dat zal al een boel veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Goedemiddag allen, Hier schijnt de zon! Heerlijk. Allereerst: KAMELEON een half jaar droog , Sofie een maand Jullie hebben al een mooie slinger van me gekregen op het jaarpact. Dan Erik: die is gestopt met veel en heeft ook een drievoudige mijlpaal. Jij krijgt je slinger hier! @ Lenie: geweldig dat je het droog hebt gehouden gisterenavond en vannacht! Cadeau voor jezelf! Nu verder lezen. Lytse, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Originally posted by: GunnDAGPACT: Albert Lytse AcerDune Tatum Gunnquote> Jullie hadden Acer van het dagpact laten vallen! Oeps!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Laaflieffie, Sofie & Erik gefeliciteerd hoor, oja BamBam ook nog, fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Drie op een rij! Ik ga ook verder aan de dag. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ha, dat had ik gedacht! Diesel zit ertussen! Heb je nog plannen voor vandaag? Nu weet ik nog niet of het lukt met het stoppen met roken? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 @ Krekel: ook al heb je misschien een kater, meld je vandaag even a.u.b. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 das jammer wijffie.. ik begrijp je teleurstelling maar wees niet te hard voor jezelf, probeer te leren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 ik ben stoofvlees aan het berreiden voor vanavond, het ruikt hier lekker naar uien en knoflook. Straks nog even naar buiten, wandelen met Woef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 ga even bankhangen en de libelle lezen, tot later.. Wijffie..sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Lenie, goed gedaan vanacht. En nog een gezellige verjaardag ook. Wijfie, wat balen zeg! Zeker omdat je het totaal niet aan voelde komen. Tatum, goed je te lezen! Verder iedereen gefeliciteerd! Hoop positieve verhalen hier, dat is fijn! Hier gaat het lekker. Slome zondag vandaag. Blijf steeds met een negatieve AA ervaring zitten deze week. Maakt me ontzettend boos. Raar dat dat zo blijft hangen, dat had ik niet verwacht. Maar aan de andere kant, ik vind het nooit prettig als iemand me iets oplegt. Zo dat was mijn gezeur van vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 DAGPACT: Albert Lytse Acer Dune Tatum Gunn Wijfie Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Truitje? gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ja Sofie , heel hartelijk gefeliciteerd met je maand. Ben jaloers op je. Héél goed gedaan en op naar de volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ik ga het in ieder geval proberen. Ben nog maar weer op dag 6. Maar ja zo moet het komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Even snel: @ Wijfie: wat jammer! Je was er zo zeker van dat je het aan zou kunnen! Goed bekijken hoe dat kon gebeuren, zodat je de volgende keer niet in dezelfde valkuil trapt. Gelukkig kan je er nu met je hulpverlener over praten. @ Nien: je bent alweer weg. Dat van die negatieve ervaring heb ik gemist. Ik hoop dat je het snel weer kan loslaten! Fijn dat het verder goed met je gaat, zonder de refusal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 @ Wijfie: ik had ook problemen met deze site vanmiddag. Ik kon ook niet uitloggen. Nu gaat alles weer normaal. @ Jootje: elke dag is er één, morgen is het al bijna een week! Houd moed! Journaal en eten nu. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ja zo gaat het bij mij ook altijd Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ik hou moed Lytse. liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Goeie middag mensen. Kraan is eindelijk goed gemaakt. Heb het een allesmaker laten doen, en nu lek niets meer. Zucht wat ben ik blij en opgelucht. Vroeger zou dit echt een rede geweest zijn om of m'n spanningen weg te zuipen of te vieren dat de kraan gemaakt is. Wat een onzin hé? Maaaaajjjjaaaaaaaa dat doen we dus niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Wat raar Wijfie dat je denkt na even adb. te zijn, alle wijsheid weer in pacht te hebben. Zeker als je denkt dat je het allemaal wel weer kan. Wat gebeurd er dan vlak voordat je besluit om het toch te proberen, want je bent je dan toch bewust dat je weer een verkeerde stap zet? Is er dan niet een strijd in jezelf gaande? Dat gebeurde namelijk bij mij altijd wel en dat vond ik bar moeilijk. Soms won ik maar meestal verloor ik Dat jezelf nog fijner willen gaan voelen dat gevoel ken ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ik heb geen maatje wijfie. En wil graag je maatje zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden