igor Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 goede morgen frummels. even kijken wie er begint erik of ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goeiemorgen igor, erik en hottentottensoldaten. Ik ben al zo'n uurtje wakker. 'k Was gisteren vroeg ingeslapen, op de bank, met de hond in mijn knieholte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Moggeuh Meiden en de nog komende frommers, nou nog snel een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 ik lust ook wel een bakkie diesel? lytse :moon:van harte en nog vele gezonde jaren en voor dieseltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse, het geheugen van het forum... Hele gelukkige verjaardag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 pffff er is nog geen koffie, brrr nou ik in goeie bui (denk ik) ga wel ff zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 O Lytse , je bent jarig pom pom pok, pff stoote me kop, pom alle soorten koffie dan maar uit de kast Gefeliciteerd lief en meelevend mens, Geniet van de dag he jah ben geminded met roken, stoppen zit er nog niet in of.........misschien toch. Nou ik kijk ht even aan of dat ik ineens stop, is wel al paar dagen gelukt, maar ach. Tjah laat ik het maar op mijn manier proberen he Igor naast je koffie en voor strakkies werkse he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goedemorgen, Stond nog ingelogd zag ik. Mooie gelegenheid om iedereen een prachtdag te wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lieve Lytse van harte gefeliciteerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goedemorgen luitjes, Lekkere koffie Draak. Pfff, dat minderen of dat stoppen, zooo moeilijk. Het is mij nooit gelukt te minderen Diesel. Maar inderdaad, doe het op jou manier hoor. Lytse, van harte, dat je maar een fijne jaardag mag hebben en een goed jaar weer in gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goede morgen allemaal, DAGPACT Albert Lytse jarig:musicnote: Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse van harte :light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goedemorgen Sofie en AR. Luitjes, ik ga er vandoor. Maak er een mooie dag van. Laterrrr :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Fijne dag allemaal, hou het rustig hoor, ff ervandoor. antwooren kome vast nog wel ff geduld is mooi soms he Sterkte allemaa, doei woei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 goeiemorgen frummers! lekker zonnetje erbij vandaag en we hebben zomaar een wintersportklimaat. Lytse een prachtdag om weer een jaartje ouder te vieren; gefeliciteerd. :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::present::present::present::light::light::light::light::light::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::present::present::present::light::light::light::light::light::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::present::present::present::light::light::light::light::light::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::present::present::present::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 zoals Lytse is er maar één!! dank voor alle mooie postings en betrokkenheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse, ook van mij een hele mooie verjaardag en ik sluit me aan bij alles wat hierboven is gezegd! Van harte en nog vele jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 lytse van harte:heart: ik heb hulp nodig,,,het lukt me niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lieve Lytse, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! Veel strekte gewenst vandaag en de rest van het komende jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Snoepje! Bel je de huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Hieperdepiep HOOOOOOOEEEEERRRAAAAAAAAAAAAAAAAAA van harte gefeliciteerd lieve Lytse en dat je nog heel lang mag genieten van een alc. vrij leven. Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goeiemorgen allemaal!! DAGPACT Albert Lytse jarig Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: acerSnoepje!Bel je de huisarts?quote> en dan????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Snoepje is het nu al duidelijk wat je wilt? Helemaal stoppen of gaan minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: SowhatGoedemorgen allemaalLytse Snoep.kan ik je ergens mee helpen?quote> ik wil zo graag weer stoppenben zo brakmaar eind van de middag denk ik weer anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden