Gunn Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ga lekker slapen. Morgen de hulpmadam op bezoek. Beetje fit voor de dag komen. Welterusten allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Dan zit ik inderdaad goed op schema, Akelei. Toen ik wakker werd om 19.00u, door mijn vader die op het raam tikte (hoe erg eigenlijk), wilde ik douchen en gaan lopen. Maar het is donker buiten en dan ben ik eigenlijk niet zo'n held. Daarom hoop ik dat ik vannacht ook een goede nacht heb en morgen fut om erop uit te trekken. Want een wandeling doet het inderdaad wel altijd goed. Morgen eerst de energiemaatschappij bellen. Want ze hebben een fout in hun administratie en daardoor heb ik nu twee maanden betaald voor één maand. Ook zo lekker. Hoop dat ik iemand tref die ook begrijpt dat er een fout zit in hun administratie. En dat is nog een hele opgave.... Heb net mijn Probiotica gehad, Yoghurt met Musli van de Gele L en daar zit zoveel suiker in, dat ik het gevoel heb nu te stuiteren, haha. Johan W; Ik ben niet opgegroeid met de Roling Stones, maar het is wel een mooi nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Slaap lekker Kate, ik heb dat gevoel al 10 jaar. Bij mij is het blijven hangen. Alleen niet als ik drink, blow of ongepaste vriendjes heb. Daarom blijf ik nu nuchter en misschien wel celibatair ? Nou ja beetje dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Slaap lekker, Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 we zijn weer terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 heb meteen even m'n hart gelucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 en het is me niet gelukt vanaaf.... heeft Tatum wel gemerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: akeleiBij serieus afvallen, blijvend dus, wordt er gestreeft ( lukt niet eens altijd) naar een pond per week. Dat is een kilo in 2 weken. Kortom, je zit fantastisch op schema dus. quote> Precies in dat tempo val ik ook graag af, anders kost het ook alleen maar spiermassa en voor blijvend afvallen wil je dat niet hebben. Een weetje is dat 1kg lichaamsvet 7000kcal is, een pond per week is dus 3500 kcal minder eten dan je verbrand. 3500/7=500kcal per dag. Bereken hier je onderhoud eens, wat aan aantal kcal per dag moet eten om stabiel te blijven is dat en trek daar 500kcal van af. Zoveel eten per dag en dat maanden volhouden....En ik zou ook bedenken dat veel afvallen niet goed samengaat met niet drinken en met depressie. Aan de ene kant ga je door afvallen er beter uitzien en beter voelen maar van steeds te weinig eten ga je je niet echt goed voelen en niet drinken gaat imo beter met een gevulde maag. Kwestie van prioriteiten stellen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Hallo Erik, Bedankt voor je bericht. Voor mij is het iets gemakkelijker dan voor de zoons, want het is mijn schoonmoeder. Zij was al twee jaar op de afdeling somatiek, maar werd daar nu echt te slecht voor. De mensen waar we het eerste mee kennis maakten zijn nog veel slechter dan zij. Gelukkig bleken er ook anderen te zijn. Ik kon al wel merken dat de verzorgers er beter mee kunnen omgaan dan de mensen van somatiek. De overgang van het ziekenhuis naar somatiek ging heel moeizaam, maar inmiddels zijn haar emoties meer vervlakt, dus misschien gaat het nu sneller. Bedankt voor het meeleven. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Haha, Akelei. Dat lijkt me een goed plan. Slaap lekker voor iedereen die naar bed is gegaan of gaat! Erik; Dat is wel interessant om te lezen. Ik heb het even berekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik ben ook blij met die info, Eric. Daar heb ik heel veel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik ga ook mijn bed opzoeken. Morgen weer een werkdag. Lenie, heel erg veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik ga te bedde, Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 dank je wel mop... @ tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Nou ik ben er ook weer even bij, maar niet te lang want het is zo al weer bed tijd dus ga ik nog effe bankhangen oftewel hartvan kijken en dan naar bed truste allemaal:lips: tot morgen en ik heb alweer niet gedronken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Bericht van x het zou fijn zijn als al die zg dierbaren eens snappen dat ze niet de enigen zijn met big troubles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 nou woman...ik zeg: doe er wat aan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 69 // 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Wat houdt het deelding in, Sieraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 laat 'm lekker .......... heel wat genieten, kom op zeg!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Weltrusten Wijffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 ook meld me 100% alcoholvrij af truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Weer nuchter, zo lekker slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 ik ga ook maar naar bed..truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden