bolletje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik ga nog wel ff door hoor Herrrrrrr Soothe. Zo ben ik drie jaar droog doorgekomen. Weet niet of het me anders gelukt zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: JootjeDAGPACT Albert Lytse Nicky Rosa Gunn Jootje mirandatruitjeNance wil jij ook op het dagpact soms?Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik ga weer verder aan mijn dag. Kapper, voorlezen! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Bolletje, lekker doorgaan als dat de spoken op afstand houdt. Drie jaar droog is wat telt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goedemorgen/middag! Gisteravond was ik opeens heel erg moe. Ik had willen blijven zitten tot 02.00u, maar om 00.30u vielen mijn ogen toch letterlijk dicht. Ik viel binnen no time in slaap! En zelfs nadat ik even wakker was, voornamelijk omdat ik naar het toilet moest, ging ik weer liggen en viel ik zo weer in slaap. Dat was het laatste deel dat ik zocht, na het gestopt zijn met alcohol. Ik sliep natuurlijk wel veel, de laatste paar dagen, maar was ook nog steeds veel wakker in de nacht. Nu lijkt het goed te komen? Zou ik dan eindelijk weer zover zijn, dat mijn lichaam ook om 00.00u moe wordt en ik gewoon de nachten kan doorslapen? Zou fantastisch zijn! *klopt wel even af* Vandaag voldoende op de planning. Ik hoop dat ik vandaag, met een muziekje, alles af kan maken. Refusal is geslikt, dus vanavond geen supermarktronde voor mij. Ga vanavond mijn theepot weer eens gebruiken. Lekkere Groene Thee met Cranberry! Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Nancy, dat vergeten is alcoholisme. Als de trek komt is het hoe en waarom naar de achtergrond. De puinhopen , de schaamte, de schuldgevoelens. Het is of er een grote deken overheen gegooid wordt. Altijd goed om even terug te zitten en oproepen waarom we stopten. Even het hoe en waarom helder maken. De drinker vergeet de drama,s snel als de trek zich aandient. Ik vertrouw erop dat je sterkt blijft. Als je weer begint wil je meer en meer, toch. Sterkte. Ook zonder Korsakov , vergeet de drinker snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Nancy sterkte met het koken en je trek helaas kan ik je niet goed helpen omdat ik zelf niet zo goed weet hoe het moet maar leef wel met je mee!!! liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Zo Even wat pr werk gedaan. Nu dansles voor meisje voorbereiden. Ze komt om 15 uur. Toedeloe x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ja hoor, ga ik net uit met de hond, ff dollen op het ijs. Lekker rennen en dollen met mijn hondjes. Loopt zo'n bullebak me ondersteboven. Boem, achterover op het ijs. Elleboog zeer, gelukkig niet op mn hoofd gevallen.... Tja, ouwe mensen op het ijs....faalik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Middag allemaal, Woman, veel plezier bij de les. Ik duim voor je dat ze blijft! He Truitje, fijn je weer te lezen. Ik was van plan om vandaag te posten dat ik je mis. Heb je zeker aangevoeld;) Sofie, de kat doet het expres voor jou, hoef je minder naar de sportschool. Daar zag ik pas trouwens een filmpje over een kat die te dik was geworden, een speeltje onder een kast wilde ophalen en vast kwam te zitten. Duurde even voor de kast van zijn plek was! Hier ga ik weer wat papieren ordenen. Ik heb niet zo'n puf om veel te doen. Voel me nog niet echt lekker. Tot latersss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: womanHalloaWat een nacht. Veel pijnstillers moeten nemen. Maar even niet naar de bieb vandaag. Straks komt meisje dansen. Proefles. quote> WOMANNNN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Nancy, Jootje, Truitje, Lytse, Gunn, Soothe, Bollie onze opper ADB'er na zooooooooveel waardevolle en lieve postings! gezellig hier! enne, kom maar lekker hier hoor Nancy,.. goed dat je je hartje lucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goeiemiddag! Nou het moet nu maar doorvriezen hoor, dat die E-tocht er komt. En dan 2 februari weer dooi en op naar de lente. Ach het heeft ook wel weer wat, deze rustige kou. Nancy, ik heb de wijn tijdens het koken vervangen door een lekkere cappucino, zit er nu helemaal ingeprogrammeerd. Het kan best zijn dat je tijdens het etentje met al die mensen opnieuw getriggerd wordt. Het is wat anderen ook zeggen, je moet ervaren en meemaken dat je bepaalde dingen ook zonder drank kunt meemaken, en het nog leuk kunt hebben ook. Niet bang worden voor trek, dat vergroot het alleen maar. Gewoon doorgaan, alles lekker helder meemaken en bekijken. Succes met koken! Madeleine wat ga je ineens goed! De refusal lijkt goed te werken voor je. Je neemt zelf die beslissing, dat je niet wilt drinken en een pilletje slikt. En daarmee timmer je alle achterdeurtjes dicht, top! AR love ye too Oh ja, Jane, wanten voor bergklimmers van de Beversportwinkel. De enige wanten die mijn mannie hielpen toen hij nog lange tochten door de kou maakte. Zullen alleen niet goedkoop zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 'k heb een heel pak crunchy biscuits naar binnen gewerkt! In plaats van een fatsoenlijke boterham te maken... *zucht* Bolletje, bij de HA ging 't goed. Meteen bloed laten prikken en voor volgende Donderdag staat er een echo van m'n lever gepland. Je suis un peu nerveux. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Was het wel lekker Gunn? Ik duim voor je, voor de onderzoeken en de uitslag. Weet je wel waar je aan toe bent en of het meevalt of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Das heel logisch dat je wat nerveus bent Gunn. En dan ga je allerlei dingen in je hoofd prenten wat je allemaal kan hebben en wat er allemaal mis is. Zonnie wat ziek meis? Goed slapen en uitrusten hé? Dune maar jij bent ook weer een tijd droog hé? Niet vergeten hoor:rose: Kate even voor jou een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ja Bollie, nu weer een blaasontsteking. NOg nooit gehad. Eens moet de eerste keer zijn. Het zit niet echt mee, maar weet je ik drink niet. Nou ja, een heleboel water;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Nou als jullie niks meer schrijven dan gooi ik er alles maar ff uit:D Ik heb een heerlijk stuk gefiets en gelijk boodschappen gedaan. Ik had trek in snert en die staat nu lekker te pruttelen. Alles zelf vers gesneden en mijn ruggetje is nu toe aan rust. Koppie thee gezet en nu ff lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 ............verder loop ik 3 keer op een dag naar de kippen en de hanen om het water te verversen. Het vriest telkens weer dicht en dan moeten ze zoooo hard pikken en dat vind ik dan weer zielig. En zo heb ik nog een doel in mijn leven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 1 goede middag... vandaag lekker gewerkt.. Lasagne staat ook al klaar die kan zo de oven in. verders weinig te melden eigenlijk ik ga maar even lezen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 En wat te denken van mijn grote held Lance Armstrong:brokenheart: Ik heb een paar fragmenten op tv gezien vandaag. Het voelt ongeveer hetzelfde als toen mijn moeder me vertelde dat sinterklaas niet bestaat. Dat vond ik net zo erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Hoi Lenie, Ook lekker aan het kokkerellen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 staat klaar inmiddels... 17.15 gaat het de oven in....ziet er wel skoftig uit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 skoftig lekker toch wel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 dat moet nog blijken... denk het wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden