kameleon Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Goedemorgen! Alles staat klaar, koffie, thee.. broodjes, eitje.. pak zoveel je wilt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Gunn, hoop dat je vandaag iets van geruststelling krijgt, zal geen kaarsje voor je branden, las dat je dat liever niet wilt. Misschien kan je hier mee uit de voeten: Zorgen moet je doen, niet maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Snoepje van harte :rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Voor Snoep een slinger gefeliciteerd!!!!! :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 is iedereen vastgevroren? ik ga werken tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Goedemorgen lieve mensen, Ik sluit me aan bij de slingers van Kameleon en Albert Remmo Snoepje! Van harte.................... Ja, we zijn nog steeds alcoholvrij, en dat moet ook zo blijven. De trigger gisteren was ; het zien van de kurkentrekker in de keukenla. Die moet daar dus weg. Verder ; de klok.. Maar die ga ik maar niet verstoppen. Nu een heerlijk bakkie doen. Fijne dag allemaal DAGPACT Albert Lytse rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Goedenmorgen!!!! Snoepje :rose::light::rose:: Gefeliciteerd!!!! he lekker, Kameo,.. zo'n ontbijtje!! mijn dank is groot! ik sluit me aan DAGPACT Albert Lytse rip Queenie Ga nu de kou in, fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
droefie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Goeiemorgen allemaal! Snoepje: gefeliciteerd! Ik keek vanmorgen weer supertrots in de spiegel na gister de ouzo en retsina weerstaan te hebben. Leve appelsap en water! Ga ff wat eten en dan aan het werk. Hou het droog vandaag en maak er iets moois van mensjes, tot vanaaf. xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Maar Dune toch, Je vergeet JEZELF bij de dagpact te zetten. Zal ik het ff voor je doen? DAGPACT Albert Lytse rip Queenie Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA. Lieve Snoep, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis. Ik hoop voor jou dat het jaar dat vandaag voor jou begint een mooi jaar mag zijn. Dikke knuffel (()) en een boeketje :present: voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Gunn, sterkte vandaag, ik zal aan je denken man. Diesel, ik mis je hier 's morgens vroeg, ik stuur een knuffel jouw kant op (()). Zo, en dan nu snel een lekker bakje van Kameleon pakken, jeetje, wat heb ik geslapen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 hahaha rQ,.. was nog niet helemaal wakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Goeiemorgen allen, Snoep, ook van mij van harte gefeliciteerd. DAGPACT: Albert Lytse rip Queenie Dune Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Oh, en natuurlijk ook Goedemorgen voor iedereen, was ik even vergeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Goeiemorgen frummelers! Snoep: HOERAAAAAAAAH! Gefeliciteerd! Ik ben net wakker, wat heerlijk, zo lekker uitslapen! Wel vannacht een tijdje wakker geweest, maar verder slaap ik heel goed. Zo lekker naar de huiskamer, kachel alvast aan en douchen en dan KOFFIE! Om 10 uur komt iemand van verslavingszorg, maar ik heb niks bijzonders te melden Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 DAGPACT: Albert Lytse rip Queenie Dune Kunsie RL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Dat wordt dan dus een ontspannen bezoekje Lies! Wat een stilte hier trouwens. Zal rond half elf wel drukker worden als Snoep de taart komt brengen Luitjes, ik ga er vandoor... Laterrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Snoepje van harte meis; ik graag appeltaart mèt slagroom! :rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light: goeiemorgen frummers! RL je hebt wèl wat bijzonders te melden: het gaat goed met niet drinken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Moghu lieverd, Snoep proficiat meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Jane en Yvonne Het wordt idd waarschijnlijk dat ze binnen 5 minuten weer buiten staat! Waar blijft de taart Snoep? Ik heb net verse koffie! Madeleine, laat je niet gek maken meid! Niet door anderen en ook niet door jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Hannah, waar was je toch? Ik maakte me al zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Jopie, Prachtig verwoord! Als of je het voor mij hebt geschreven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Snoepje gefeliciteerd. Een nieuw levensjaar met nieuwe keuzes. Jaartje ouder, jaartje.... Maak er een mooie dag van. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden