Spring naar bijdragen

Donderdag 24 januari 2013


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen lieve mensen,

Ik sluit me aan bij de slingers van Kameleon en Albert Remmo Snoepje! Van harte....................

Ja, we zijn nog steeds alcoholvrij, en dat moet ook zo blijven. De trigger gisteren was ; het zien van de kurkentrekker in de keukenla. Die moet daar dus weg. Verder ; de klok.. Maar die ga ik maar niet verstoppen.

Nu een heerlijk bakkie doen.

Fijne dag allemaal

DAGPACT

Albert

Lytse

rip Queenie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Snoepje: gefeliciteerd!

Ik keek vanmorgen weer supertrots in de spiegel na gister de ouzo en retsina weerstaan te hebben. Leve appelsap en water!

Ga ff wat eten en dan aan het werk.

Hou het droog vandaag en maak er iets moois van mensjes, tot vanaaf.

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummelers!

Snoep: HOERAAAAAAAAH! Gefeliciteerd!:musicnote::moon::musicnote::moon::musicnote::moon:

Ik ben net wakker, wat heerlijk, zo lekker uitslapen! Wel vannacht een tijdje wakker geweest, maar verder slaap ik heel goed.

Zo lekker naar de huiskamer, kachel alvast aan en douchen en dan KOFFIE!

Om 10 uur komt iemand van verslavingszorg, maar ik heb niks bijzonders te melden :D

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje van harte meis; ik graag appeltaart mèt slagroom!

:P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::sun::heart::moon::musicnote:

goeiemorgen frummers!

RL je hebt wèl wat bijzonders te melden: het gaat goed met niet drinken!!!:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...