VM1 Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Nog 1 Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Hoi Marika. Dat is lang geleden. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Dat is jammer zeg. Ik neem aan dat je bedoelt dat je niet adb bent maar het kan ook dat het om andere reden niet goed met je gaat natuurlijk. Met mij gaat het wel goed Marika. Hoewel vandaag een beetje een dipdagje. Maar droog al een paar maanden nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Originally posted by: MarikaNou diegenen die me niet mogen kunnen gelukkig zijn want ik ben twee dierbaren verloren in een week tijd. Dus ik hoop dat dat genoeg is om hun op te beuren en misschien in zichzelf wel een flits hebben van: net goed.quote> Wat naar van je verlies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Originally posted by: EmmaroosGoedemiddag allen,Ik doe nog een poging.Een paar dagen wat geschreven hier op het forum maar totaal geen respons.Dat kan gebeuren, ik ben er ook alleen maar af en toe maar ik dacht, nou vooruit, nog één keer en dan hou ik het toch even voor gezien.Dus fijne dag allen en probeer het droog te houden. Het is de moeite waard.xxxquote> Hoiiii.....ik ben er zo een die af en toe iets op het forum schrijft. Ik ben vaak verrast door de wijze woorden die er geschreven worden. Zelf ben ik niet zo goed gebekt, in gezelschap ben ik een luisteraar, meer dan een redenaar. Dat heeft met mijn onzekerheid te maken. Het is heel fijn om een reaktie op mijn postings te krijgen en ze voelen aan al zeer gemeend. Het is dus geen desinteresse wanneer ik niet reageer en zeker wanneer iemand schrijft dat hij/zij zich rot voelt kan ik enorm meevoelen, heb het zelf ook nogal eens. Ook vind ik het moeilijk om me in een "onderonsje" te mengen. En als laatste.....ik kijk altijd op het forum als op bed lig. De tablet staat op zijn kant , ik op mijn zij en moet dan typen met een hand en kramp in mijn elleboog......het typt nogal lastig zo.....salut!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Marika, waarom zouden we je niet mogen? Haal dat es heel snel uit je hoofd. Vreselijk wat je hebt meegemaakt en doorstaan blijf eens een paar maanden hier op adb ajb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Dank je Nina Maar ik heb er nog 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Zo eindelijk bijgelezen, en Marika, fijn dat je er weer bent! Al ben ik het niet eens met wat je schrijft: voor mij is het forum 90% wel echt en ik zie het als mijn vituele familie. Ik heb met sommigen hier meer contact als met mijn eigen familie. En ik heb een prima real life leven, fijne vrienden en familie, maar dit is een extraatje. Ik schrijf hier nooit iets wat ik niet meen en daarmee ben ik hier dus juist echter dan in het gewone leven. daar wil ik wel eens beleefd "liegen" om bestwil, als iemand een komplimentje wil of nodig heeft. Of ik laat iemand over mijn grenzen komen omdat dat soms makkelijker is dan voor mezelf gaan staan. Maar hier heb ik tijd om na te denken, ik oefen hier en heb het beste voor met iedereen. En heb natuurlijk ook wel voorkeuren. "maar" een forum is dus voor mij kwetsend. En ik weet dat je het niet zo bedoelt, dus trek het me niet persoonlijk aan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Na het plaatsen van mijn flashmob moest ik halsoverkop dochter naar haar paps brengen en meteen door naar een uitwedstrijd in Zoetermeer. Die we nog verloren ook helaas; maar heerlijk gespeeld en eervol verloren. Fijn dat er mensen zijn die geluisterd en gekeken hebben, ik vind flashmobs zo ontzettend leuk om te zien, daar word ik echt blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Originally posted by: MarikaAlles stil hier, ik snap dat jullie schrikken want anders is eng. Ik ga wel weer weg hoor. Ga door met jullie diepzinnige prietpraat ajb En ja, ik weet dat dit niet aardig is.quote> Waarom ben je teruggekomen hier Marika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 slaap lekker Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Marika, je kunt niet verwachten van dit forum dat er adequaat geantwoord word. Maar we lezen je wel hoor. Geef het even wat tijd, net als bij jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Goedenavond! Ik viel in slaap op de bank en werd net wakker. :$ Dag vrijdagavond voor de televisie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Ik ga mn mandje opzoeken. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 ik had eigelijk al uigeogd, maar als het zou helpen wii ik nog wel een gecondoleerd liedje opzetten hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 zeg maar , marika, wat wil je graag horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Marika thanx voor je reaktie.....ik voelde me niet persoonlijk aangesproken, wilde graag ff reageren op dat bericht. Mijn motto is vrijheid blijheid.....een reaktie moet gemeend zijn.....zoniet laat dan maar ! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Marieke is al weer weg, anders is niet eng (voor mij) maar ongeduldig vind ik wel lastig ik was nog aan het schrijven aan je Marieke mocht je nog lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 kijk,里奈にとかいすねれいいす Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 sorry, ik bedoelde, kik ,luister,leer,.... of niet is ook goed. ik ga slapen slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 ik ga mee:D opschuiven! slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden