dikkiedik Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 ok thanx dune, alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Originally posted by: dikkiedikleuk,veel mensen kennen elkaar hier al, fijn weekend!hoe kan je je print wijzigen?quote> Welkom dikkie dik,Bedoel je dat je een bericht wilt wijzigen?Dat kan rechts onderin je berocht bij bewerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 met mij wel, en met jou? Goed dat je je hebt aangemeld,.. zal zo je wie is wie even lezen Heel veel succes in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Originally posted by: Dune@Lenie,Waarom denk je dat het toch niet zo is?je bent niet voor niets aan het twijfelen?quote> schoondochter zegt eerst denken denken denken...daarna RIP...dus ja..wat weet ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 'k heb net RH gedaan, en ik ben koud tot op m'n botten. ik ga lekker naar m'n bed..een moppie lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dikkiedik Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 ik bedoel het plaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Dag allemaal, Weer terug van niet voorlezen. Het jochie van 4 en de baby waren ziek. Rustig bezig gehouden dus. Ik ben aan het bijlezen en kom het onderwerp wel/niet reageren tegen. Mijn probleem is dat ik vaak later lees en soms kan ik dan niets zinnigs meer toevoegen. Jullie weten dat ik heel veel reageer, dus als het mij al overkomt... @ Lidia en Woman: ik zou het spijtig vinden als jullie niet meer zouden posten. Ik lees jullie beiden graag en ik leef met jullie mee. Als je het echt niet kan vinden op het forum kan je me altijd nog pb-en. Liever zou ik zien dat we iets kunnen toevoegen waardoor jullie je ook hier thuis kunnen voelen. In ieder geval zal ik reageren en dat is voor mij niet geforceerd hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Welkom hier dikkiedik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Originally posted by: dikkiedikik bedoel het plaatjequote> Je moet hier bovenin het beeld klikken op Profiel. Daar kan je wat zaken veranderen, o.a. je avatar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 @ Lidia: alcohol camoufleert de vermoeidheid. Dat is zo waar. Mijn chronische pijn en vermoeidheid was de grootste trigger om te drinken. Niet naar mijn lijf luisteren, maar met een glas op tóch doorgaan. Gelukkig heb ik die vicieuze cirkel doorbroken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Ja daar moet ik goed op letten Mupke, m'n grenzen. En het werk doe ik zo ontzettend graag, maar moet inderdaad opletten. Lief dat je dat zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Originally posted by: spikebol,wrang om te lezen hoe je inzet bij da wordt gewaardeerd,is het dan niet beter om alleen rij-diensten te draaien?bewaak jezelfquote> Ja Spikie misschien moet ik dat maar gaan doen, maar er moeten kussentjes en hangmatten voor de dieren gemaakt worden anders liggen ze in een harde mand en dat is voor die dieren niet zo prettig. Ze zijn al de hele dag opgesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Originally posted by: bolletjeJa daar moet ik goed op letten Mupke, m'n grenzen. En het werk doe ik zo ontzettend graag, maar moet inderdaad opletten.Lief dat je dat zegt.quote> Later dacht ik, misschien toch wat kort door de bocht geschreven van mij. Haal je er nog energie uit? De afweging om door te gaan met het werken daar moet je misschien maken op naar welke kant de weegschaal doorslaat Bol. Ik weet het ook niet. Het lijkt me moeilijk om een keus te maken. Je hebt er nu ook een zinvolle tijdbesteding aan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 @ Dikkiedik: goed dat je de huiskamer hebt gevonden. Nogmaals welkom hier. @ Bol: je overweegt het tenminste goed. Ik hoop dat je het zo kan inrichten dat jij en de dieren er maximaal wat aan hebben en de (vervelende) mensen zo weinig mogelijk in beeld komen. Hoe gaat het met het mutsjes breien? @ Nancy: is het studeren vandaag nog een beetje gegaan? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Welkom dikkiedik. bij profiel kun je onderaan je avatar wijzigen. Er staat auteur icoon daarnaast staat bekijk alles en kun je er 1 uitzoeken die je vind dat bij je past. Pas daarna ook meteen even weer je geboortedata aan anders komt het niet goed, moet zijn met 01/01/2013 ipv 01-01-2013 Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Mijn weekend is rottig begonnen. Kreeg post bij thuiskomst waaruit bleek dat ik de kans loop een leuk geldbedrag mis te lopen, door de fout van onze loonadminstratie. Waarschijnlijk niet meer terug te draaien. Dan wil ik opeens weer gaan drinken. Maar niks in huis dus uit boosheid een halve zak pinda's naar binnen gewerkt. Dat heeft niet echt geholpen. De (boze) steen ligt nog in mn buik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Klopt Mupke het is ook zinvol. Het enigste grote nadeel is, dat je nu eens nooit ziet dat ze daar blij zijn met de vrijwilligers, ze vinden het maar de gewoonste zaak van de wereld, en zint het hun niet, dan wordt je afgesnauwd. Daar heb ik zo'n moeite mee maar goed we kijken wel hoe het gaat lopen. Mezelf kapot werken doe ik niet meer, daar ben ik na 11 jaar van genezen. Zo naar de The V. kids kijken. Kom straks nog ff binnen wippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Nog ff, gaat goed Lytse, ik heb er al zo'n 55 of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Ja Bol, een beetje waardering zou mooi zijn. Maar die krijg je natuurlijk ook al heel veel van ons. Een mens kan ook teveel willen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Bolletje, hangmatten en kussens kan ik daar aan bijdragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Hoi allemaal trouwens:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Tjeetje Bol: wat een massa. Ze zullen blij met je zijn! @ Mupke: dat is zwaar balen! Wij hier inmiddels met AOW en door belastingen minder ontvangen; dan komen daar ook nog eens kortingen bovenop! "Leuker kunnen we het niet maken" : nee dat klopt! @ AR: o ja, jij kunt ook goed breien, dat is ook zo! Ik helaas niet vanwege mijn schouders. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Ik ga nog weer even wat doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Da's mooi Johan W! Gerechtigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden