Spring naar bijdragen

zaterdag 26 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik had net een hap genomen, Kate. Haha.

Er zit echt iets niet goed in mijn hoofd vandaag. Misschien is dit wel even een momentopname. Lange momentopname dan. Maar ik ga ervan uit dat het over gaat. Ik ga zo het bed verschonen, huis schoonmaken, moet nog wat boodschapjes halen, kijken of mijn auto aan wil en zo ja, nog even tanken. En ga ervan uit dat ik het bier gewoon voorbij loop. Want het is het niet waard om doodziek te worden. Ik kan alleen nog niet vol overtuiging zeggen dat niet WIL drinken. Ik denk alleen maar dat ik wel wil drinken, maar het niet kan en op de één of andere manier blijft dat me triggeren om te blijven denken aan drank. Misschien moet ik gewoon mijn nieuwe pil slikken, want drie dagen geleden was de laatste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou heel verstandig zijn Madeleine om een pilletje te slikken voor je naar de winkel gaat. Je zal hoogstwaarschijnlijk opgelucht zijn en misschien ook wat teleurgesteld omdat je dan helemaal niet kan gaan drinken, maar ik weet uit ervaring dat ik de volgende dag zo blij was dat ik niet gedronken had. Echt, probeer het maar eens.

Hey Kate. Voor jou ff een bosje :present::present::present::present::present::present::present::present:

En voor Akkie:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dune
@kameo, dank voor je opmerking, "daar zal je geen vrienden
Mee maken"
Denk je dat ik het deed omdat ik er geen vrienden mee zou maken?

quote>


Jammer dat je het op die manier hebt gelezen...
Je geeft aan dat je je gekwetst voelt, is nergens voor nodig.
Ben namelijk geen persoon die doelbewust kwetsende postings neerzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

klinkt miss belachelijk of stom, maar miss is het wel eens goed dat je ,onder medisch toezicht dan es een paar proefdrinks zou doen.

Ik weet niet hoe dat nu gaat , maar ik weet dat het vroeger zelfs standard procedure was als je met antabuse of refusal begon.

Dat je dan onder dokterscontrole, in het ziekenhuis bv. ging drinken na inname, beginnen met een beetje en glas per glas kijken wat de reacties waren.

Ikzelf vind dat nog niet zo slecht. Ik ben toch sowieso iemand die altijd al denkt van wat als ik...

Dus eventueel es voorstellen aan de behandelende arts?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, las inderdaad dat het zo hoort. Dat is bij mij niet gedaan. Ik kan het voorstellen, maar ik weet ook hoe ik werk. Dat als ik niets merk of te weinig merk, dat ik in mijn oude patroon val. Ik denk dat ik, als ik naar mezelf kijk, beter kan denken dat het mijn dood wordt als ik ga drinken, vertrouwen op andermans verhalen en het niet uitproberen, en dus niet weet wat de uitkomst is als ik drink.

Heb het gevoel dat het gevoel aan het wegebben is.

En ik bedenk me eigenlijk dat ik geen smoezen heb om te drinken, want de smoes die ik jaren heb gebruikt, meestal na vijf dagen niet drinken is :"Ik wil gewoon weer eens lekker slapen". En dat is gewoon niet meer aan de orde, want als ik nu zou drinken, dan zou ik een duit in het zakje doen om mijn ritme weer te verstoren. Dat wil ik niet.

Ik ga straks lekker, lekker eten halen. Lekker extra Cola Light. En het huis schoonmaken, zodat ik vanavond lekker voor de televisie met een hapje en een drankje voor de televisie naar All you need kan kijken en dan om 00.00u naar bed en morgen zonder kater op of wakker worden in een ziekenhuis.

Ik ga gewoon niet drinken. Het is het niet waard. Ik ben het wel waard om niet te drinken. (dat laatste moet ik nog even echt geloven, maar komt goed. Al doende leert men)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drank beheerst niet meer dagelijks mijn leven Witske

en dat voelt goed

nu moet ik eraan denken om soms naar de glasbak te gaan voor de potjes

vroeger bijna mijn dagelijkse uitje :huh:

de tijd van drank is geweest voor mij

natuurlijk zijn er nog wel eens van die momenten dat ik denk 'zou ik niet eentje kunnen....'

en dat zijn de gniepers waarbij ik allert moet blijven

want 1 is er geen

dan wordt het terug naar af en is de weg terug vele malen moeilijker

het is goed zo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, net een pil ingeslikt. Morgen, overmorgen niet en dan dinsdag weer. Laatste zet ik even voor mezelf neer, haha, want raakte het overzicht even kwijt.

Ik moet eigenlijk mijn auto starten om naar de supermarkt te gaan, die binnendoor op 500 meter afstand ligt. Eigenlijk van de zotte. Ik denk dat ik de auto maar even leeg laat staan. Kan hij maandag weer worden opgeladen en dan is het ook dooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Prince of Persia series heb ik niet meer gevolgd sinds dat 't 3D werd (1997/1998?). Maar 't origineel/2d variant heb ik grijs gespeelt op m'n Sega Genesis/Mega Drive in 1993. Jakkes, wat is dat alweer lang geleden!

The Cave is een heerlijke game waarvan ik blij ben dat 'ie uberhaupt bestaat. Als de Kickstarter Fund niet succesvol was, dan was de game nooit gemaakt. Echter, hij valt een beetje tegen omdat ik er meer van verwacht had. Hij is leuk om te spelen, maar niet zo memorabel als gehoopt. De humor is dik in orde en de puzzles getuigen ook van creativiteit. Ondanks de (zwarte) humor, is de game qua verhaal vrij duister van aard. De moraal van 't verhaal is eigenlijk 'Be careful what you wish for...'

Visueel is 't een 2D side-scroller met pseudo-3D elementen er in verwerkt. Dat kun je uitzetten in 't menu scherm, als je niet zo'n potige PC hebt.

Tomb Raider; Ook weer, ik ken alleen 't origineel uit 1996. Van wat ik er van gezien heb, lijkt 't me okay. Echt warm wordt ik er niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...