Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Sowhat
Hoi Ietje,
Je blijft niet naar drank verlangen zoals je nu doet,op een gegeven moment doet de drank er niet zoveel meer toe,soms kan het even naar boven komen maar zakt heel snel weer weg.
De onrust die je nu voelt gaat zeker wegquote>


Gelukkig maar, want ik voel helemaal hetzelfde als Ietjefietje.
We zijn dan ook praktisch gelijk opgehouden. Je loopt een dag voor Iet! Die ga ik nooit meer inhalen. ;-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers,

Ik kom nog even kijken, voor ik weer op de bank neerplof. Nog steeds griep, maar liggen bevalt me niet, dus ik hang rond.

@ Roosje: lekker gewerkt vandaag?

@ Snoep: goed dat je het nog droog houdt. Nu doorzetten hoor. In het verleden heb je gezegd dat je het erg vindt om alleen te zijn. Dit is toch ook geen leven!

Natuurlijk maak je fouten, net als iedereen, maar dat betekent nog niet dat je minder waard zou zijn. Iemand heeft mij eens gezegd om iedere avond drie goede dingen van mezelf op te schrijven. Iets voor jou? Je houdt veel van je kinderen en zorgt goed voor ze. Daarmee kan je alvast beginnen. Hou vol hoor!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Monster: ik moet er echt aan denken dat je je naam veranderd hebt. Hoe is het nu met je alcoholgebruik? Je was al behoorlijk teruggegaan en had de laatste keren ook geen trek. Hoe is het er nu mee?

@ Smikkie: leuke vooruitzichten!

@ Roos: wat goed dat je je steeds meer thuis gaat voelen. Met dat jaarcontract op zak kan je nog even voort! :)

@ Spike: hoe gaat het vandaag?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, dank voor je vraag. Het is nu weer moeilijker omdat het "applaus" om me heen verstomt. Dat is logisch.

De trek verdwijnt, maar de slaap-perikelen blijven en alcohol was een goede pijnstiller.

Nu heb ik dus vaak de smoes: ik wil weer es goed slapen en ik zou wel es pijnvrij willen zijn. ik weet het, het zijn smoezen maar het levert me momenteel wel es strijd op.

Ik kan mezelf niet uitstaan.

Ik heb onlangs gehoord dat een verslaafde al ziek ik vóórdat hij zijn verslaving realiteit heeft laten worden. Een ziekte onder de leden dus. Terwijl ik dat weet, vindt toch die strijd in mij plaats. Onbestaanbaar toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Spike.

Smik, mijn achterdeur staat nog altijd op een kiertje.

Maar ik begrijp niet dat ik zo dom kan zijn. Ik weet dat het slecht is.

Ik weet dat het mij langzaam maar zeker vernietigt.

Ik weet dat ik als ik door ga met drinken waarschijnlijk mijn werk niet goed meer kan uitvoeren en daarmee mijn toekomst vergooi. Wat een giga grote sukkel ben ik!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...