bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Originally posted by: Vlaamsmeisje...Snap gem nog Bol???quote> Ja hoor ik snap het helemaal, das niet zo moeilijk. Pffft fluitje van een cent hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 ひひ 盛る bol dus ps miss nog ff zeggen dat de wa ta shi in mijn vorige bericht, ik wil zeggen, voor dat ik zou gebannen worden voor het gebruik van onverstaanbare tekens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alberto Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Originally posted by: SowhatHoi Ietje,Je blijft niet naar drank verlangen zoals je nu doet,op een gegeven moment doet de drank er niet zoveel meer toe,soms kan het even naar boven komen maar zakt heel snel weer weg.De onrust die je nu voelt gaat zeker wegquote> Gelukkig maar, want ik voel helemaal hetzelfde als Ietjefietje.We zijn dan ook praktisch gelijk opgehouden. Je loopt een dag voor Iet! Die ga ik nooit meer inhalen. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Oké. Ja heu nee ik begrijp hem Nien. Och en wie weet hebben ze bij Tactive wel een heel klein poepchineesje zitten, die het kan vertalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 pas op hoor!! er werkt idd een aziaat bij Tactus die ik ervan verdenk chinese tekens te kunnen lezen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Originally posted by: Monsterpas op hoor!! er werkt idd een aziaat bij Tactus die ik ervan verdenk chinese tekens te kunnen lezen.......quote> Oeps Slik, maar ze kunnen wel goed koken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 hoe is het verder trouwens met jou Monster? Ben je tevreden over het adb. zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goedenavond allemaal. Miranda, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! :musicnote::):musicnote::):musicnote::):musicnote::) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ook een goede avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 En uiteraard; Miranda; Hele fijne verjaardag!, Lekker vrij avondje, Dat kan toch zooo luxe zijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Avond allen. @snoepje: werk aan de winkel meid! Ik denk dat het belangrijk voor je herstel is jouw gevoel van eigenwaarde op te krikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goedenavond frummers, Ik kom nog even kijken, voor ik weer op de bank neerplof. Nog steeds griep, maar liggen bevalt me niet, dus ik hang rond. @ Roosje: lekker gewerkt vandaag? @ Snoep: goed dat je het nog droog houdt. Nu doorzetten hoor. In het verleden heb je gezegd dat je het erg vindt om alleen te zijn. Dit is toch ook geen leven! Natuurlijk maak je fouten, net als iedereen, maar dat betekent nog niet dat je minder waard zou zijn. Iemand heeft mij eens gezegd om iedere avond drie goede dingen van mezelf op te schrijven. Iets voor jou? Je houdt veel van je kinderen en zorgt goed voor ze. Daarmee kan je alvast beginnen. Hou vol hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hoi Smikkie, je bent er dus weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 :present:Lytse, vandaag was ik vrij, gisteren heb ik wel heel lekker gewerkt. Ik begin me steeds meer op mijn gemak te voelen. Hoewel de ene dag heel anders kan zijn dan de andere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ja Smik, de trek blijft. Zo irritant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 @ Monster: ik moet er echt aan denken dat je je naam veranderd hebt. Hoe is het nu met je alcoholgebruik? Je was al behoorlijk teruggegaan en had de laatste keren ook geen trek. Hoe is het er nu mee? @ Smikkie: leuke vooruitzichten! @ Roos: wat goed dat je je steeds meer thuis gaat voelen. Met dat jaarcontract op zak kan je nog even voort! @ Spike: hoe gaat het vandaag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Bol, dank voor je vraag. Het is nu weer moeilijker omdat het "applaus" om me heen verstomt. Dat is logisch. De trek verdwijnt, maar de slaap-perikelen blijven en alcohol was een goede pijnstiller. Nu heb ik dus vaak de smoes: ik wil weer es goed slapen en ik zou wel es pijnvrij willen zijn. ik weet het, het zijn smoezen maar het levert me momenteel wel es strijd op. Ik kan mezelf niet uitstaan. Ik heb onlangs gehoord dat een verslaafde al ziek ik vóórdat hij zijn verslaving realiteit heeft laten worden. Een ziekte onder de leden dus. Terwijl ik dat weet, vindt toch die strijd in mij plaats. Onbestaanbaar toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Dat ze goed kunnen koken is een feit. en gezond is het ook. Dus moeten we de volgende meeting maar es pushen lijkt me, voor een aziqtisch buffet ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik denk dat je gewoon moet leven De mensch, hoe als je bent Soms is daar dat goedje Maar dat bepaald niet hoe, of wie jij bent Of wilt zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Mooi Spike. Smik, mijn achterdeur staat nog altijd op een kiertje. Maar ik begrijp niet dat ik zo dom kan zijn. Ik weet dat het slecht is. Ik weet dat het mij langzaam maar zeker vernietigt. Ik weet dat ik als ik door ga met drinken waarschijnlijk mijn werk niet goed meer kan uitvoeren en daarmee mijn toekomst vergooi. Wat een giga grote sukkel ben ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hoi Marjo, Dat goedje, bepaalt wel hoe of wie je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hoi rooz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hoi Vlaamz Meizje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Originally posted by: spike sit and listenreadquote> mooi bijna tranen en die zij zeldzaam bij mij,maar ik ben meer van de http://youtu.be/e7dl3Sy7i8s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 @ Spike: Hele mooie muziek. Ik ga weer op de bank hangen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden