Spring naar bijdragen

donderdag 31 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Gunn: volgende week heeft hulpverleenster pas een afspraak met de huisarts? Je vraagt je nu natuurlijk af wat ze te bespreken hebben! Maar veel afleiding zoeken, des te eerder zijn de dagen om. Sterkte jongen.:present:

@ Jen: wordt het tijd om alles eens op een rijtje te zetten? Waar komt die onvrede vandaan? Je werk was het niet, dacht ik te lezen. Assertiever worden naar je collega, die je op een cursus stuurt die je niet nodig hebt? Verwerking van het verdriet om je vader en al het geregel omtrent de nalatenschap? Dat verdriet komt vaak pas later opzetten, omdat je in het begin teveel te regelen hebt. Geef jezelf de tijd en wees een beetje lief voor jezelf!

@ Queenie: een heel herkenbaar verhaal over je naam. Lytse was ook de naam van onze hond. Geen kinderen en de hond echt niet als kindje opgevoed, maar ze was een volwaardige huisgenote. Alleen al dat er altijd iemand blij is als je in je huis komt!

@ Liesje: is het gelukt om te vertellen van die benzo's? Je bent er later niet op terug gekomen waarom je zo vreselijk boos was. Je mag me pb-en, dat weet je. Laat je vooral niet zo in de stress duwen dat je ervan gaat drinken hoor.

Parachutespringen e.d. WOW. Je hebt daar vast veel leuke herinneringen aan. Ga je, als je AdB bent, je papieren als instructrice weer verlengen?

@ Kameo: het gedicht van vanochtend ontroerde me. Zo herkenbaar dat blok ijs.

@ Ietje: topper dat je je op het dagpact hebt gezet!!!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal gaat dat ook niet bewust, Johan. Gekke spinsel in de hersenen. Zeggen ze. ;)

Bol; Nee, één pil per drie dagen. Ik slikte eerst een pil per dag en daar werd ik ziek van. Daarna een pil per twee dagen, werd ik ook ziek van. Dus toen in overleg besloten om één pil in de drie dagen te slikken. En daar word ik nagenoeg niet ziek van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 1-2-3-ei koekjes gaan bakken. :P

Kijken of dat recept daadwerkelijk wat is en anders ben ik in ieder geval eens een keer van het bloem af. :P

Trek is dus voorbij. 2012 heb ik vanuit de keuken gevolgd, maar lijkt me eigenlijk niet echt wat. Te zwart, ik hou meer van heldere films. Ik heb bv de Lion King en Bambi ook nooit afgekeken, omdat het te donker wordt. Weet niet waarmee ik het associeer, maar ik vind donkere films gewoon niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms is een andere kijk op dingen meteen een heldere ingeving..

vanuit een anders perspectief, kan de wereld er ineens een heel stuk mooier uitzien.

onderstaande tekst is daar zo'n mooi voorbeeld van...

We kunnen klagen dat rozenstruiken doornen hebben,

maar we kunnen ons er ook over verheugen

dat er in doornenstruiken rozen groeien...

Meen dat het Lincoln was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit zat ik met diarree

en al kotsend op de plee

Ik vond mezelf

voorover gevallen

terug in de hal

Later die avond, was alles ok

Daarna was het volgens mij ook goed

Wou alleen naar buiten, wandelen

Druk?

Maar dat wist ik toen nog niet.

Dus, een soort van telepathie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...