Spring naar bijdragen

donderdag 31 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond!

Ik vlieg momenteel tegen de muren omhoog. Zit er zelfs aan te denken om een pil extra te nemen. Want dan neemt het onrustige waarschijnlijk af. Ik moet het nu doen op doorzettingsvermogen, vind ik zelf, maar ik verzin smoes op smoes op smoes en ik weet nu even niet meer wat ik precies wil. Rottigheid!

...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het behoorlijk storend dat dit nu pas na drie weken is. Want de eerste (bijna) drie weken geen last van gehad.

Ik blijf wel zitten waar ik zit en misschien eet ik gewoon even wat extra. Straks koffie. Maar dat onderbuikgevoel, zo verschrikkelijk. Ik zou toch denken dat ik het grootste nu wel heb gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
je slikt toch Refu. hƩ Madeleine? Wanneer heb je het voor het laatst genomen?quote>


Dinsdag. Morgen mag ik officieel weer.

En voor wie mij misten, ik was even mijn gedachten aan het verzetten d.m.v. het huishouden doen. De afwas is gedaan, de wasmachine draait en de koffie is gezet. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ze hebben het verder niet besproken met je? Misschien hebben ze het gemerkt en zullen ze nu oplettender zijn. Dus niet weer doen. Je kunt het niet meer ongedaan maken. Het is onverantwoordelijk geweest, niet goed te praten, maar vanaf hier weer de schouders eronder? Zodat het niet weer voorkomt.

Zo probeer ik mezelf altijd toe te spreken. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb momenteel alleen een korte-termijnplan. Dit weekend ga ik eens uitwaaien in de Ardennen. Alles op een rijtje proberen te zetten.

'k Heb ook te veel geld uitgeleend aan mijn vriend. Weet niet of ik dat ooit terugzie, en dat maakt me nerveus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...