VM1 Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Originally posted by: Johan WVlaamsmeisje je mag m hebben. Ik ben met andere zaken bezig.quote> das dan al ene minder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Ik denk Jen dat dat samen gaat, als we geen overlevingsdrang zouden hebben was er misschien ook geen doodsangst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 In dat geval is het volgens de evolutietheorie van Darwin logisch dat we doodsangst overgeërfd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 He jopie, ik heb me dus niet voortgeplant door een teveel aan doodsangst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Maar is je voortplanten niet eerder een gevolg van doodsangst. De wens om voort te leven in je kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Lieve mensen ik ben een beetje uitgeblust. Jammer want dit onderwerp vind ik toch belangrijk maar mijn ogen vallen zowat dicht. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Ach we doen het een andere keer maar. Vind het niet gepast ruzie te maken midden in een goed gesprek over doodsangst. Volgende maal zijn jullie de bok... Hier nog een in de .... voor iedereen en slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Ja Johan, maar die periode voor mijn geboorte, daar trek ik me niks van aan. Dat waren duistere tijden volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Je brengt me in de war sieraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Geen drup, jen. Ik had even niet in de gaten dat jullie een zo serieus gesprek hebben. Ik wil daar niet tussen zitten met nonsens. Om nog een duit in het zakje te doen; ik zei zelf wel eens heel cynisch: "Ik heb nu al geen zin in mijn volgende leven". ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Hier ook ciao en trust, wij, mijn ex ex die niet meer ex is nu gaan ook bedje opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Jij ook Joop slaap ze, en indeed modder moet op zijn minst een graad of twee en twintig zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Het tolle-gehalte wordt me nu te hoog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Ietje, Dat boek van Pim van Lommel kan je kopen bij het overbekende drieletterige internet-bedrijf. Tweedehands voor € 15,= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Hee Sieraad, Ik zie geen telling meer van jou! Hoe gaat het? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Het niet tellen blijkt vele mensen te verontrusten. Mijn vraag over drank was dan ook alleen in die context gesitueerd sieraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 VM: ga je met je ex ex naar bed? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Lytse, hoe gaat het met je schoonmoeder, went ze al een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Ik lees morgen wel terug, als jullie beloven geen ruzie te maken! Welterusten allemaal; hier weer droog. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Even droog afmelden en dan lekker slapen zo!! Tot morgen maar weer. Oja, dan begint m'n tweede maand, trots!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Ik vind het knap Acer, is mij nog niet gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Originally posted by: MadeleineBolletje, de voordelen waar iedereen het altijd over had, had ik nog nooit ervaren. Nu, na vier weken, kan ik zeggen dat niet drinken echt voordelen heeft. Ik slaap 's nachts, er zit ritme in en ik ben weer aan het vooruit plannen. Het nuchtere leven heeft zoveel meer potentie dan die met een troebel hoofd. Ik kan geen enkele reden verzinnen om te drinken. Zelfs de roes mis ik niet meer. En toch, iets in mij, denkt aan drinken. En dat snap ik simpelweg niet. Maar het komt wel weer goed. Daar moet ik vertrouwen in hebben. quote> hoi madeleine.....het komt zeker goed en vooral blijven zeggen tegen jezelf dat je mooit meer wilt drinken. bedenk steeds hoe heerlijk de dagen zijn zonder een kater. ik had ook last van een enkele gedacht....alcohol. ik denk dat je hersenen zo geprogrammeerd zijn dat daar even tijd voor nodig is om het uit die grijze massa te krijgen. als ik een alcovrij biertje neem (ZELDEN) voel ik me dronken. ik denk dat mijn brein hetniet door heeft...echt heel raar.ik ben nu 10 adb en heb nog maar heel zelden en dan nog alleen bij veel stress een trekmomentje. ik prijd me gelukkig dat ik niet meer drink...volhouden hoor...je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 pffff typen op n tablet gaat echt knudde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Toch wel, een tablet typt echt lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 En zo is het Words, words, words..... Ze raken niet dat wat je al weet Het zal onze handicap zijn Maar er zijn genoeg dingen waarin ze wel weer van pas komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden