Spring naar bijdragen

3 februari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Madeleine
Bolletje, de voordelen waar iedereen het altijd over had, had ik nog nooit ervaren. Nu, na vier weken, kan ik zeggen dat niet drinken echt voordelen heeft. Ik slaap 's nachts, er zit ritme in en ik ben weer aan het vooruit plannen. Het nuchtere leven heeft zoveel meer potentie dan die met een troebel hoofd. Ik kan geen enkele reden verzinnen om te drinken. Zelfs de roes mis ik niet meer. En toch, iets in mij, denkt aan drinken. En dat snap ik simpelweg niet. Maar het komt wel weer goed. Daar moet ik vertrouwen in hebben.

quote>


hoi madeleine.....het komt zeker goed en vooral blijven zeggen tegen jezelf dat je mooit meer wilt drinken. bedenk steeds hoe heerlijk de dagen zijn zonder een kater. ik had ook last van een enkele gedacht....alcohol. ik denk dat je hersenen zo geprogrammeerd zijn dat daar even tijd voor nodig is om het uit die grijze massa te krijgen. als ik een alcovrij biertje neem (ZELDEN) voel ik me dronken. ik denk dat mijn brein hetniet door heeft...echt heel raar.
ik ben nu 10 adb en heb nog maar heel zelden en dan nog alleen bij veel stress een trekmomentje. ik prijd me gelukkig dat ik niet meer drink...volhouden hoor...je kunt het!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...