Spring naar bijdragen

Woensdag 6 februari


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: akelei
:) dat denken veel mensen Jen. Het lijkt makkelijker te gaan, maar of je dan écht leuker bent?

quote>


Mijn eigen broer vertelde het me ooit. Met een beetje drank... Met veel drank ben ik ronduit vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn, wat fijn dat je helemaal gezond bent! Een hele zorg minder, lijkt het me zo?

Jen, kun jij goed functioneren met jouw sociale fobie? Heb je therapie gehad?

Ik heb zojuist een hele lange vergadering gehad. Was een goede vergadering. De nieuwe administrateur blijkt een fijne man. Dat is al het halve werk. Ik denk dat ik bestuurslid ga worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik kan na een heftige dag toch mij droog afmelden bij de dagpact.

Was moeilijk maar toch geluk. Het wordt nog wat met mij.

Iedereen bedankt voor de steun en bemoedigende woorden.

Morgen is een nieuwe dag met nieuwe kansen om te solliciteren.

Een fijne avond verder. Ik ga vroeg me nest in want ik heb koppijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ben al weer laat en morgen nog later.

Lees ook maar even niet bij deze week, alvast mijn excuus daarvoor.

Voor degene die het nodig heeft een :heart:

Voor degene die iets te vieren heeft:present::present::present::present::present::present:

Ik ben wel zonder drank, en volgende week is de beurs afgelopen dan zal ik weer meer aanwezig zijn hier.

truste voor zo allemaal:lips:

tot morgen heel vroeg weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, ok. :) Hoop dat het je helpt.

Ik ben inmiddels een maand nuchter en begin me nu eigenlijk af te vragen of mijn gedrag niet nog een nasleep is van het tijdenlang drinken. Want ik word nu wel steeds mondiger en durf ook meer voor mezelf te kiezen. Wel heb ik moeite om soms hier op 'Beantwoord onderwerp' te klikken, omdat ik vaak het gevoel heb dat het dom is wat ik zeg of heb gedacht (voorbeeld forum, maar dat heb ik ook wel in het echte leven). Maar het kan ook zijn dat het beter wordt naarmate ik langer nuchter ben?

Of ik heb het daadwerkelijk, want Erik vroeg mij of ik dat nu pas wist. Dus er zal ook een kern van waarheid inzitten. Nog even goed over nadenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen pas officieel, lieve mensen. :)

Al heb ik op het moment gewacht van mijn eigen slinger! Nu heb ik er één! :D

Toen mijn ouders gingen scheiden heb ik de rol van ouder op mij genomen en in plaats van één bedankje, kreeg ik een rotschop. En ik ben er vanuit gegaan dat iedereen zo is. Dat ik misbruikt wordt om mijn vrijgevigheid en dat ze me achter mijn rug om uitlachen. Zie dat domme naïeve meisje eens, dat geeft en wij die nooit van plan zijn iets terug te geven.

Dat is het enige waar ik echt last van heb. Dat ik voor dom ben gehouden, naïef ben geweest. En nu het idee heb mensen niet goed in te schatten.

Ik ben er allang achter dat niet iedereen mij mag, want mag ik de hele wereld? En dat is niet erg, zo is het nu eenmaal. :)

Paniekaanvallen heb ik ook gehad, Jen, maar die kreeg ik nadat ik begon met veel drinken. Gelukkig nu geen last meer van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...