lady jane Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 ik dacht dat je de barricaden op was gegaan:D Men in black eens kijken tot in de reclametijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Ik denk het wel Ietje, dat het ok was. En bij mij was/is dat ook een grote drink-reden geweest. Ik ben veel vlotter en grappiger als ik aangeschoten ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Originally posted by: akelei dat denken veel mensen Jen. Het lijkt makkelijker te gaan, maar of je dan écht leuker bent? quote> Mijn eigen broer vertelde het me ooit. Met een beetje drank... Met veel drank ben ik ronduit vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Goedenavond ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Gunn, wat fijn dat je helemaal gezond bent! Een hele zorg minder, lijkt het me zo? Jen, kun jij goed functioneren met jouw sociale fobie? Heb je therapie gehad? Ik heb zojuist een hele lange vergadering gehad. Was een goede vergadering. De nieuwe administrateur blijkt een fijne man. Dat is al het halve werk. Ik denk dat ik bestuurslid ga worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Goeie avond Dune hoe is jouw dag verder geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Madeleine, ik krijg sinds een paar maanden nieuwe medicatie die schijnt te helpen, en volg cognitieve gedragstherapie. 't Is nog pril allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Hoi allemaal, Ik kan na een heftige dag toch mij droog afmelden bij de dagpact. Was moeilijk maar toch geluk. Het wordt nog wat met mij. Iedereen bedankt voor de steun en bemoedigende woorden. Morgen is een nieuwe dag met nieuwe kansen om te solliciteren. Een fijne avond verder. Ik ga vroeg me nest in want ik heb koppijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Hoi allemaal, ben al weer laat en morgen nog later. Lees ook maar even niet bij deze week, alvast mijn excuus daarvoor. Voor degene die het nodig heeft een Voor degene die iets te vieren heeft:present::present::present: Ik ben wel zonder drank, en volgende week is de beurs afgelopen dan zal ik weer meer aanwezig zijn hier. truste voor zo allemaal:lips: tot morgen heel vroeg weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Aha, ok. Hoop dat het je helpt. Ik ben inmiddels een maand nuchter en begin me nu eigenlijk af te vragen of mijn gedrag niet nog een nasleep is van het tijdenlang drinken. Want ik word nu wel steeds mondiger en durf ook meer voor mezelf te kiezen. Wel heb ik moeite om soms hier op 'Beantwoord onderwerp' te klikken, omdat ik vaak het gevoel heb dat het dom is wat ik zeg of heb gedacht (voorbeeld forum, maar dat heb ik ook wel in het echte leven). Maar het kan ook zijn dat het beter wordt naarmate ik langer nuchter ben? Of ik heb het daadwerkelijk, want Erik vroeg mij of ik dat nu pas wist. Dus er zal ook een kern van waarheid inzitten. Nog even goed over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Hoi Sandra Hoi Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: je eerste maand madeleine, van harte meis!!! Het kan een nasleep zijn maar hoe dan ook je bent nu die je nu bent voel maar ipv al dat denken voelt het goed? houden zo! zoals ik je lees ben je prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Je hoeft niet te zoeken denk ik. Bij mij is het nogal duidelijk: paniekaanvallen en dergelijke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Gunn begrijp ik dat je je voor niks zorgen hebt gemaakt? in dit geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Madeleine en nu stopt heintje;) truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Nee joop, dat hartje is exclusive voor mij. Helemaal voor mij alleen! It's mine, my own, my Precious!!! Of zoals de zeemeeuwen in 'Finding Nemo' zeggen:''Mine!'' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Morgen pas officieel, lieve mensen. Al heb ik op het moment gewacht van mijn eigen slinger! Nu heb ik er één! Toen mijn ouders gingen scheiden heb ik de rol van ouder op mij genomen en in plaats van één bedankje, kreeg ik een rotschop. En ik ben er vanuit gegaan dat iedereen zo is. Dat ik misbruikt wordt om mijn vrijgevigheid en dat ze me achter mijn rug om uitlachen. Zie dat domme naïeve meisje eens, dat geeft en wij die nooit van plan zijn iets terug te geven. Dat is het enige waar ik echt last van heb. Dat ik voor dom ben gehouden, naïef ben geweest. En nu het idee heb mensen niet goed in te schatten. Ik ben er allang achter dat niet iedereen mij mag, want mag ik de hele wereld? En dat is niet erg, zo is het nu eenmaal. Paniekaanvallen heb ik ook gehad, Jen, maar die kreeg ik nadat ik begon met veel drinken. Gelukkig nu geen last meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 beetje blond misschien Madeleine:D ik tel er al 2;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Oepsie! Slingers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 en dat zonder te slingeren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Hoi hoi! Ik meld me droog af (zonder te hebben bijgelezen, sorry), heb weer een bardienst overleefd. Ben nu moe en wil alleen maar slapen, dus een goedenacht iedereen! Liefs Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 @Made..... moest een beetje lachen:-). Ops..... en later ik heb me opgegeven voor het bestuur! Klinkt zo lekker tegenstrijdig.. Je hebt geen haast toch om een beslissing te nemen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Verijst is met een T, Johan, en geen D. Was getekend, Mattheus, Upheus, Gerardus, Genzifter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Rickert, ik heb nog een maand om een beslissing te nemen. Dus tijd zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Originally posted by: Hannah1Maak er dan ook maar een korte ei van....quote> Ah, toch nog iemand die toehapt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden