Lytse Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 @ Jopie: fijn weekend toegewenst. Dat schoolreisjesgevoel kan ik me goed voorstellen. Even heel iets anders, uit, mooie muziek! Geniet ervan. @ Bollie: nu heb ik niet gezien dat er darten was. Gauw nog even kijken. @ Primula: hou je het drinken wel in de hand? Ik was ook een hele tijd geminderd. Als je je aan je voornemen kunt houden is het toch goed, of wil je eigenlijk helemaal stoppen. Fijne verjaardag verder. @ Sandra: je gaat weer goed! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Jopie weg!! Achter de muziek aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 lieve mensen een tijdje geleden dat ik geschreven heb ga weer opnieuw beginnen Vandaag alcoholvrij! welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Pom, pom, pom... Primula, een fijne verjaarsavond nog! Smikkie... je kunt toch users / pm's blokkeren? Lytse... grutte! En de rest een zachte slaapkus... en lekker slapen dus *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Smikkie, Krekel... doe anders de communicatie hier... hebben wij er ook nog wat aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 hoi hoi net thuis even bijlezen maar eerst Primula : van harte gefeliciteerd meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Dergelijke pm's bestaan meestal louter bij de gratie van de reactie er op... negeren dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Smikkie, Als je naar je berichten gaat en ze opent, staat bovenaan met koeieletters VERBANNEN, daar de naam invoeren, of namen. En je hebt een ban lijst. Kan je ons ook allemaal opzetten, lekker rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 De spanning van een verbanning... @_@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Nee Akelei, Jij staat nu op mijn ban lijst. Afgekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: DinahHallo mensen,Fff hier een kijkje nemen.Gaat het goed?quote> Herrie in de tent hier.Verder alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik ga slapen, lieve mensen. Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ach Smik je moet maar zo denken, ze maken mijn urine niet lauw. Laat waaien joh, jammer dat je goeie humeur nu naar de knoppe is. Toch hoop ik dat je vannacht goed slaapt kerel. Ik wens iedereen weer een welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Akelig, Akelei... dat constante denken. Misschien is het tijd voor een spectaculaire film, om je gedachten te verzetten. Of misschien een goed boek of een kruiswoordpuzzle... Anyway, aan mij zul je weinig meer hebben,aangezien ik nu ga uit loggen. Koppie d'r bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goedenavond allen... iemand toevallig de docu gekeken die in videos staat.. Wil het niet pluggen hoor maar was nogal onder de indruk. Ben de andere uit de serie ook aan het downloaden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: DinahHerrie, is weer eens anders dan Harry:DWhats up hier?quote> Ik val er ook net in Dinah. Er er weer uit. Weletrusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: RickertGoedenavond allen... iemand toevallig de docu gekeken die in videos staat.. Wil het niet pluggen hoor maar was nogal onder de indruk. Ben de andere uit de serie ook aan het downloaden...quote> Ik heb hem vanmiddag gezien Rickert.Echt heel indrukwekkend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 ik ben halverwege Rickert andere keer de rest. Ik vind het vreselijk om aan te zien. Had ik die 20 jaar geleden maar eens gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 En bizar kunsie...28! Ben ook nieuwsgierig naar wat er is gebeurd met hem... niets over te vinden behalve een comment op youtube van iemand die zegt familie te zijn en die verteld eigenlijk niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Akelei, de serie drugged. 2 afleveringen gezien en nogal onder de indruk. Wilde het er even over hebben en had niet het idee ergens door heen te denderen hier:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: RickertEn bizar kunsie...28! Ben ook nieuwsgierig naar wat er is gebeurd met hem... niets over te vinden behalve een comment op youtube van iemand die zegt familie te zijn en die verteld eigenlijk niets.quote> Toch wordt het op het einde van de film duidelijk wat er met hem gebeurd hoor Rickert.Ga maar eens kijken naar de laatste 5 minuten van de film.Het is vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goedeavond iedereen. pff eindelijk weer terug. Probleempjes met het laptopje gehad. Volgens mij is nu alles onder controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Wat onaardig om iemand op een kwade manier via pb's te benaderen. Maar goed, dat heb ik eerder ook al eens gezegd. Ik moet van de bank afkomen en me warm aankleden, want ik moet naar beneden. Mijn brood ligt nog in de vriezer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Dat is broodnodig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Is je relatie terug in orde Smikkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden